Een hele zandbak bij mijn werk. Wordt een vette troep als de sneeuw weg is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
Zand kan op zich wel, maar zout is gewoon velen malen beter. Maar ja, dat hebben ze dus maar mondjesmaat!
Veel plezierquote:Op maandag 1 februari 2010 14:46 schreef murphyjenkins het volgende:
Donderdag ook naar Ierland toe voor stage
Ga in Cork wonen voor een half jaar. Heb er zin in
Nicequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef RPG het volgende:
ik heb Zuid Afrika verlaten en woon nu voor de 2x in mijn leven in Ierland. Ook al verwacht ik niet dat ik langer dan een jaar in Ierland wil blijven omdat het eigenlijk alleen is om wat extra geld bij elkaar te sparen zodat ik daarna australlie/nieuw zeeland en azie kan verblijden met mijn bezoek.
Met beetje geluk kan ik dit keer wel de saint patrick parade mee makenVorige keer moest ik die dag werken dus heb ik op vuurwerk in de avond na er niks van meegekregen.
Rond Grafton Street en Dame street is het leukste, vind ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:17 schreef Individual het volgende:
Wat zijn de beste plekken om te zijn tijdens Paddy's day? Ben wel vaker in Dublin geweest en ben er nog bijna komen te wonen.
Ik woon vlakbij mountjoy squarequote:Op donderdag 11 maart 2010 01:12 schreef nikname het volgende:
Waar woon je ergens? Ik woon boven Apache pizza in damestreet
Ben je er één dag?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Bob-B het volgende:
Zeg lui, woensdag vlieg ik naar Dublin, ra ra, waarom
Maar mijn vraag is, waar moet ik nou zijn op zo'n dag om er een onvergetelijke nacht van te maken?
Nee, ik vlieg woensdag heen en vrijdag terug, een goede vriendin van me is half Iers en volgens haar moest ik zeker de dag naar St Patricks de pubs in in volkswijken om daar te gaan eten, maarja, ze is er zelf al een tijdje niet meer geweest, dus waar ik de nacht nou moet doorbrengen is nog de vraag.quote:
Ligt eraan wat je wiltquote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Bob-B het volgende:
Zeg lui, woensdag vlieg ik naar Dublin, ra ra, waarom
Maar mijn vraag is, waar moet ik nou zijn op zo'n dag om er een onvergetelijke nacht van te maken?
Tuurlijk ga ik als metal zijde naar de Bruxellesquote:Op zondag 14 maart 2010 22:52 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, laforest in de Bruxelles?Prima toko voor je wekelijkse rock en metal, dat zeker. Was zelf vorig jaar met brakke kop eerst parade gezien, daarna geprobeerd verder centre in te komen, lekker gegeten in Market Bar om daarna nog ff flink te zuipen. Dag erna was wel pittig trouwens.
Hehe, rock on. Alweer verbouwd? In november was dat toch al gebeurd? Met al die rode lichtjes en banken en shit toch? Ze draaiden toen Kubricks 2001 Space Oddesy op de achtergrond, helemaal weird met dat rode lampie erbij.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik als metal zijde naar de Bruxelles
Lekker beneden in de kelder, goede muziek, net verbouwd, top tent.
Ja eerst even de parade en dan zuipen
Ja dat jaquote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehe, rock on. Alweer verbouwd? In november was dat toch al gebeurd? Met al die rode lichtjes en banken en shit toch? Ze draaiden toen Kubricks 2001 Space Oddesy op de achtergrond, helemaal weird met dat rode lampie erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |