abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76605389
Zand kan op zich wel, maar zout is gewoon velen malen beter. Maar ja, dat hebben ze dus maar mondjesmaat!
pi_76605967
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
Zand kan op zich wel, maar zout is gewoon velen malen beter. Maar ja, dat hebben ze dus maar mondjesmaat!
Een hele zandbak bij mijn werk. Wordt een vette troep als de sneeuw weg is.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_76607400
Het hele stadscentrum ligt hier nu vol met bruine sneeuw ja. Wat een zooi gaat dat worden over een paar dagen!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_77512909
Donderdag ook naar Ierland toe voor stage

Ga in Cork wonen voor een half jaar. Heb er zin in
pi_77513051
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:46 schreef murphyjenkins het volgende:
Donderdag ook naar Ierland toe voor stage

Ga in Cork wonen voor een half jaar. Heb er zin in
Veel plezier
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:55:52 #206
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_77822938
Okay, en nu het échte knacker rack topic!

http://www.facebook.com/photo.php?pid=3370577&id=287732899850#!/photos.php?id=287732899850

Hot Knackers on Facebook...

Some are

Some are

And a few are +
pi_78779480
ik heb Zuid Afrika verlaten en woon nu voor de 2x in mijn leven in Ierland. Ook al verwacht ik niet dat ik langer dan een jaar in Ierland wil blijven omdat het eigenlijk alleen is om wat extra geld bij elkaar te sparen zodat ik daarna australlie/nieuw zeeland en azie kan verblijden met mijn bezoek.

Met beetje geluk kan ik dit keer wel de saint patrick parade mee maken Vorige keer moest ik die dag werken dus heb ik op vuurwerk in de avond na er niks van meegekregen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:37:32 #208
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_78779575
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef RPG het volgende:
ik heb Zuid Afrika verlaten en woon nu voor de 2x in mijn leven in Ierland. Ook al verwacht ik niet dat ik langer dan een jaar in Ierland wil blijven omdat het eigenlijk alleen is om wat extra geld bij elkaar te sparen zodat ik daarna australlie/nieuw zeeland en azie kan verblijden met mijn bezoek.

Met beetje geluk kan ik dit keer wel de saint patrick parade mee maken Vorige keer moest ik die dag werken dus heb ik op vuurwerk in de avond na er niks van meegekregen.
Nice . Waar in Ierland zit je?
pi_78779704
In hartje centrum van Dublin.

Laatst nog naar chinese new year festival geweest hier in Dublin maar vond dat een enorme tegenvaller.
pi_78999509
Waar woon je ergens? Ik woon boven Apache pizza in damestreet
  donderdag 11 maart 2010 @ 01:17:12 #211
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78999637
Wat zijn de beste plekken om te zijn tijdens Paddy's day? Ben wel vaker in Dublin geweest en ben er nog bijna komen te wonen.
reset
pi_79000668
Kroegen heb je overal.. maar temple bar is drukste met veel toeristen, vanaf daar kun je georgestreet in lopen tot aan camden street waar je vanalles hebt.. parallel aan camden street vind je harcourt street met veel grote uitgaanstenten.. En rond stephensgreen zit nog genoeg, dawsonstreet, graftonstreet, en daar weer parallel aan vind je st william street..
Overal in en rondom het centrum vind je oneindig veel tenten.. het ligt eraan wat je zoekt

Sommige mensen klagen dat Temple bar te toeristisch is, ik vind dat juist wel sfeervol.. reken maar dat het merendeel van de mensen daar nog steeds iers is hoor..
pi_79001501
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 01:17 schreef Individual het volgende:
Wat zijn de beste plekken om te zijn tijdens Paddy's day? Ben wel vaker in Dublin geweest en ben er nog bijna komen te wonen.
Rond Grafton Street en Dame street is het leukste, vind ik.
Ja volgende lekker Paddy's day vieren. Ik kijk er al naar uit en ik zal zeker in die buurt te vinden zijn.
pi_79007083
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 01:12 schreef nikname het volgende:
Waar woon je ergens? Ik woon boven Apache pizza in damestreet
Ik woon vlakbij mountjoy square
pi_79007474
Dit jaar zal ik er helaas niet zijn. Jammer, want vond Paddy's echt een tof feest afgelopen jaar. Had zelfs nog de laatste avond van McGruders meegemaakt. Wel kneitertjeziek geworden daarna...
pi_79008297
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:13 schreef RPG het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij mountjoy square
Ik Santry
  zondag 14 maart 2010 @ 19:43:04 #217
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_79139379
Zeg lui, woensdag vlieg ik naar Dublin, ra ra, waarom
Maar mijn vraag is, waar moet ik nou zijn op zo'n dag om er een onvergetelijke nacht van te maken?
  zondag 14 maart 2010 @ 20:33:59 #218
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_79141942
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Bob-B het volgende:
Maar mijn vraag is, waar moet ik nou zijn op zo'n dag om er een onvergetelijke nacht van te maken?
Ben je er één dag?
  zondag 14 maart 2010 @ 20:56:59 #219
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_79143530
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ben je er één dag?
Nee, ik vlieg woensdag heen en vrijdag terug, een goede vriendin van me is half Iers en volgens haar moest ik zeker de dag naar St Patricks de pubs in in volkswijken om daar te gaan eten, maarja, ze is er zelf al een tijdje niet meer geweest, dus waar ik de nacht nou moet doorbrengen is nog de vraag.
pi_79144457
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Bob-B het volgende:
Ligt eraan wat je wilt

Ik ben iig te vinden in de Bruxelles en voor de rest week ik het het nog.
pi_79151183
Haha, laforest in de Bruxelles? Prima toko voor je wekelijkse rock en metal, dat zeker. Was zelf vorig jaar met brakke kop eerst parade gezien, daarna geprobeerd verder centre in te komen, lekker gegeten in Market Bar om daarna nog ff flink te zuipen. Dag erna was wel pittig trouwens.
pi_79151386
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:52 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, laforest in de Bruxelles? Prima toko voor je wekelijkse rock en metal, dat zeker. Was zelf vorig jaar met brakke kop eerst parade gezien, daarna geprobeerd verder centre in te komen, lekker gegeten in Market Bar om daarna nog ff flink te zuipen. Dag erna was wel pittig trouwens.
Tuurlijk ga ik als metal zijde naar de Bruxelles
Lekker beneden in de kelder, goede muziek, net verbouwd, top tent.
Ja eerst even de parade en dan zuipen
pi_79152324
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef laforest het volgende:

[..]

Tuurlijk ga ik als metal zijde naar de Bruxelles
Lekker beneden in de kelder, goede muziek, net verbouwd, top tent.
Ja eerst even de parade en dan zuipen
Hehe, rock on. Alweer verbouwd? In november was dat toch al gebeurd? Met al die rode lichtjes en banken en shit toch? Ze draaiden toen Kubricks 2001 Space Oddesy op de achtergrond, helemaal weird met dat rode lampie erbij.
  zondag 14 maart 2010 @ 23:19:33 #224
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_79152800
Zijn er goede plaatsen voor ska/punk/rebel reggae? Traditioneel Iers anders maar dat zal wel niet zo'n probleem zijn. Ik kom op dinsdag aan en vrijdag weg en zitten niet al te ver van de Spire of Dublin.

Het centrum van Dublin is goed te belopen toch? Hoe druk is het? Is het overal filelopen of valt het nog enigszins mee?
reset
pi_79157530
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Hehe, rock on. Alweer verbouwd? In november was dat toch al gebeurd? Met al die rode lichtjes en banken en shit toch? Ze draaiden toen Kubricks 2001 Space Oddesy op de achtergrond, helemaal weird met dat rode lampie erbij.
Ja dat ja

Die banken zijn nu echt mooi
pi_79157535
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:19 schreef Individual het volgende:
Zijn er goede plaatsen voor ska/punk/rebel reggae? Traditioneel Iers anders maar dat zal wel niet zo'n probleem zijn. Ik kom op dinsdag aan en vrijdag weg en zitten niet al te ver van de Spire of Dublin.

Het centrum van Dublin is goed te belopen toch? Hoe druk is het? Is het overal filelopen of valt het nog enigszins mee?
Ik zou niet weten, ik luister niet naar zulke muziek.
Ja is goed te doen lopen.
Doe ik ieder weekend.
pi_79167604
Bruxelles (zijstraatje Grafton St.), Mezz (Temple Bar) en Fibber Magees zijn zo'n beetje de enige pubs waar ska/punk/reggae gedraaid wordt. Daar kun je vaak ook voor 20 cent zelf muziek selecteren, mocht je zelf variatie aan willen brengen. Verder zijn er ongetwijfeld wel optredens overal. Dublin heeft een klein centrum en is zeer goed te belopen.

Oja, Prada (North side, tegenover Ha'penny bridge) is ook een prima plek voor die muziek, maar daar ben ik minder vaak geweest.
pi_79169094
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:57 schreef =HellFire= het volgende:
Bruxelles (zijstraatje Grafton St.), Mezz (Temple Bar) en Fibber Magees zijn zo'n beetje de enige pubs waar ska/punk/reggae gedraaid wordt. Daar kun je vaak ook voor 20 cent zelf muziek selecteren, mocht je zelf variatie aan willen brengen. Verder zijn er ongetwijfeld wel optredens overal. Dublin heeft een klein centrum en is zeer goed te belopen.

Oja, Prada (North side, tegenover Ha'penny bridge) is ook een prima plek voor die muziek, maar daar ben ik minder vaak geweest.
Das grappig, dat zijn de enige pubs waar ik heen ga sinds de Voodoo dicht is.

Prada zuigt
pi_79169159
Voodoo? Nog nooit van gehoord. Waar zat dat dan?
pi_79169227
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef =HellFire= het volgende:
Voodoo? Nog nooit van gehoord. Waar zat dat dan?
Aan de quay voorbij de 4 courts
  maandag 15 maart 2010 @ 17:11:31 #231
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_79175763
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:57 schreef =HellFire= het volgende:

Bedankt. Heb net eens naar de site gekeken, maar het is een hardrock pub.. We vragen wel rond en dat komt altijd wel goed. Over Prada staat niet veel op het internet, maar The Pogues worden genoemd dus dat is een goed teken.
reset
pi_79176918
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:11 schreef Individual het volgende:

[..]

Bedankt. Heb net eens naar de site gekeken, maar het is een hardrock pub.. We vragen wel rond en dat komt altijd wel goed. Over Prada staat niet veel op het internet, maar The Pogues worden genoemd dus dat is een goed teken.
Hmm Bruxelles heeft 3 verdiepingen met ook reggae. Niet alleen maar hardrock.

Mij vind je echter alleen maar beneden in het rock gedeelte omdat ze daar ook death en black draaien als je dat selecteerd bij de muziekkeuze aan de muur.
pi_79177687
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:11 schreef Individual het volgende:

[..]

Nooit teveel afgaan op die sites: Fibbers heeft ook andere muziekgenres. Wel leuke tent, maar wel erg aftandse bende. Wel rock 'n roll-vibeje daardoor. Leuke barmeid ook .
pi_79178946
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:05 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Nooit teveel afgaan op die sites: Fibbers heeft ook andere muziekgenres. Wel leuke tent, maar wel erg aftandse bende. Wel rock 'n roll-vibeje daardoor. Leuke barmeid ook .
Fibbers is echt vet
Ik was er laatst nog, bere gezellig
  maandag 15 maart 2010 @ 18:44:53 #235
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_79179028
Hoe laat sluiten die verenigingen in Dublin eigenlijk?
pi_79179783
2-3 uur?
  maandag 15 maart 2010 @ 19:05:39 #237
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_79179822
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef =HellFire= het volgende:
2-3 uur?
Dat begint het pas!
O wacht, er zijn natuurlijk stripclubs open tot lang na de dageraad
pi_79182037
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:05 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Dat begint het pas!
Woah, hold on dude. Het is Ierland, niet Nederland.
pi_79188810
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:05 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Dat begint het pas!
Dude, wij beginnen voor middag al met drinken.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:04:19 #240
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_79188926
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:57 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Woah, hold on dude. Het is Ierland, niet Nederland.
Ik ben nog nooit een hoofdstad tegen gekomen zonder 24u vermaak per dag.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:02 schreef laforest het volgende:

[..]

Dude, wij beginnen voor middag al met drinken.
Dan moet ik nog vliegen
  maandag 15 maart 2010 @ 22:20:02 #241
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_79189816
Wat is er donderdags trouwens te doen?
pi_79190310
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:20 schreef Bob-B het volgende:
Wat is er donderdags trouwens te doen?
Donderdags?
pi_79190335
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef Bob-B het volgende:

[..]

[..]

Dan moet ik nog vliegen
Ja en dan direct de pub in.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:31:40 #244
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_79190414
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:29 schreef laforest het volgende:

[..]

Donderdags?
Ja, de dag erna, als ik mijn kater heb uitgelaten en ik nog een nachtje kan voor dat ik vrijdag middag terug vlieg, die donderdag
pi_79190764
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:31 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ja, de dag erna, als ik mijn kater heb uitgelaten en ik nog een nachtje kan voor dat ik vrijdag middag terug vlieg, die donderdag
Nou ja of je moet werken of je gaat verder zuipen totdat je weer ;s nachts op de straat ligt te kotsen.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:49:42 #246
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_79191279
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef laforest het volgende:

[..]

Nou ja of je moet werken of je gaat verder zuipen totdat je weer ;s nachts op de straat ligt te kotsen.
deal, dat laatste dan
pi_79191364
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:49 schreef Bob-B het volgende:

[..]

deal, dat laatste dan
Nou dan zie ik je waarschijnlijk wel ergens op de straten.
Morgen is payday dus lekker aan de zuiiippp
pi_79194277
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef Bob-B het volgende:

[..]

[..]
Mwoah, vrees dat je dan bij de clubs terecht moet (als die al open zijn na 3 uur). Dus betaald entree of je komt er überhaupt niet in als je niet in de smaak valt bij de portiers. Dat niveau is Dublin dan ook wel weer. Het is geen New York City qua geen of late sluitingstijden (of hell, Amsterdam. ).

Maar wat ik meestal meemaak is dat iedereen om 3 uur 's nachts op straat staat te lallen om daarna nog bij huisfeesten uiteindelijk te sneuvelen.

Meer info.. Most nightclubs with a full bar will serve drink until about 2.30am.

Bad news eh. That's Ireland for ya!
pi_79194632
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:07 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Mwoah, vrees dat je dan bij de clubs terecht moet (als die al open zijn na 3 uur). Dus betaald entree of je komt er überhaupt niet in als je niet in de smaak valt bij de portiers. Dat niveau is Dublin dan ook wel weer. Het is geen New York City qua geen of late sluitingstijden (of hell, Amsterdam. ).

Maar wat ik meestal meemaak is dat iedereen om 3 uur 's nachts op straat staat te lallen om daarna nog bij huisfeesten uiteindelijk te sneuvelen.

Meer info.. Most nightclubs with a full bar will serve drink until about 2.30am.

Bad news eh. That's Ireland for ya!
Ik begin om 11 am te drinken en dan lam om 2.30am en geef toe op straat is het veel leuker rond die tijd dan in welke club dan ook.
pi_79194807
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:21 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik begin om 11 am te drinken en dan lam om 2.30am en geef toe op straat is het veel leuker rond die tijd dan in welke club dan ook.
Haha, zeker. Ieren kunnen sowieso slecht tegen drank vind ik. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')