ja vooral de vrouwenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, zeker. Ieren kunnen sowieso slecht tegen drank vind ik..
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:05 schreef =HellFire= het volgende:
Haha ja. Ik blijf het zeggen: Nederland mag dan wel Rokjesdag hebben, Ierland heeft het 24/7. Ongeacht het weer.
Ja zelfs in de winter zijn ze schaars gekleed hier, big timequote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:05 schreef =HellFire= het volgende:
Haha ja. Ik blijf het zeggen: Nederland mag dan wel Rokjesdag hebben, Ierland heeft het 24/7. Ongeacht het weer.
Ik snap wat je bedoelt, mijn organen hebben elke dienst geweigerd gisteren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef Individual het volgende:
Ben net weer terug en heb een week nodig om bij te komen. Veel alcohol en weinig eten. Veel verhalen!
Oh and don't mention the "P" word!
Oh okee.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:19 schreef Individual het volgende:
P-word: Inside joke, vergeet het.
5 euro voor een pint, hoeveel denk je dat je in Nederland betaald voor een halve liter?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:19 schreef Individual het volgende:
Paddy's day in stijl gevierd: bloed en whiskey vloeide (gelukkig van de een wat meer dan de ander) en we zijn geeindigd ergens op straat buiten een club waar we niet de enige waren met een fles Paddy's.
Wat is Dublin duur zeg! In sommige clubs/pubs betaalde ik 12 euro voor een glas whiskey/coke en 5 euro voor een pint.
Je hebt gelijk. Het komt ook door de zwakke pond hoewel 12 euro voor een whiskey/coke nog steeds duur is al zou het 1/2 zou zijn. Thuis kost een pint tussen de £2 en £4 (£1 = 1.10 euro)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
5 euro voor een pint, hoeveel denk je dat je in Nederland betaald voor een halve liter?
Blood & Whiskey nog gezien?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:19 schreef Individual het volgende:
Paddy's day in stijl gevierd: bloed en whiskey vloeide (gelukkig van de een wat meer dan de ander) en we zijn geeindigd ergens op straat buiten een club waar we niet de enige waren met een fles Paddy's.
Wat is Dublin duur zeg! In sommige clubs/pubs betaalde ik 12 euro voor een glas whiskey/coke en 5 euro voor een pint.
Wist niet dat ze ergens speelde. We zijn eigenlijk erg onvoorbereid gegaan, maar toch een epic feest geworden. Tja je moet roeien met de riemen die je hebt he?quote:
Hmm 5 euro valt mee, ik betaal vaak wel 6 euro voor een pint, vooral na middennacht. 5 euro hier is redelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:19 schreef Individual het volgende:
Hehehehe Dublin is wel duur, maar ja een hoop van ons verdienen ook een hoop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
5 euro voor een pint, hoeveel denk je dat je in Nederland betaald voor een halve liter?
Engelse vrouwen in Ierlandquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:14 schreef Bob-B het volgende:
Die engelse vrouwen die we ontmoet hebben maakte het ook niet goedkoper
Wist ik veel, ik zag gewoon de mooiste vrouwen in de kroegquote:Op zondag 21 maart 2010 00:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Engelse vrouwen in Ierland
Mjaaa dan heb je zoveel keuze en eindig je met Engelse chicks?
Nu heb ik zelf nog nooit echt carnaval gevierd, maar van wat ik gezien heb wel ja! En bloemencorso, alleen dan zonder de bloemen.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef Bora-Bora het volgende:
Leuk! Bedankt voor dit 'inside' glimpje van de feest-activiteiten!
Het lijkt best wel op carnaval; klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |