Vooral dat laatste lijkt mij toch een enorm minpunt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef Andyy het volgende:
TS begint:
Oakley Standard Issue
heerlijke schoenen, bieden goede ondersteuning, zitten net als sportschoenen, makkelijk te strikken maar de grip is waardeloos op een nat glad ondergrond
ter illustratie:
[ afbeelding ]
is het ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vooral dat laatste lijkt mij toch een enorm minpunt.
Maar ik begrijp dat er tegenwoordig meerdere soorten legerschoenen zijn. Vroeger had je gewoon 1 soort: de kisten, en dat was het, toch?
Ik heb die lowa combat boots, zijn echt prima schoenen!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:44 schreef elilim het volgende:
[ afbeelding ]
Lowa combat boot
[ afbeelding ]
Meindl Safari 2 paar
[ afbeelding ]
Meindl Island pro
En dan nog 2paar goeie oldschool kisten.
Ze bevallen me allemaal goed, alleen die meindls zaten vooral in het begin wat smaller dan bijv lowa.
Volgens mij stond er op de kpu intranet site iets overquote:Op zondag 1 februari 2009 14:46 schreef Bob-B het volgende:
Wie weet trouwens hoe dat zit met die regeling van privé schoenen aanschaffen, omdat er nu helemaal niks meer geleverd wordt?
kpuquote:Op zondag 1 februari 2009 14:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij stond er op de kpu intranet site iets over
Naut?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:09 schreef Mar-K het volgende:
Ik heb:
Haix Kisten
Emma NBCD Laarzen:
[ afbeelding ]
Emma Veiligheidsschoenen:
[ afbeelding ]
TDE-er zeker?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:12 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Haha lijkt inderdaad wel zo ja. Maar ben TD-er
Een grote bovenwater eenheidquote:
Die andere grote bovenwatereenheidquote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Een grote bovenwater eenheid, meer info geef ik liever niet op een openbaar forum. Het moet nog wel een beetje anoniem blijven he
.
Waar zit jij?
Hmz, als ik zo eens naar het schoeisel kijk wat je hebt gepost is de kans ook groot dat jij ook TD-er of naut bentquote:
WD-erquote:Op zondag 1 februari 2009 18:48 schreef Mar-K het volgende:
[..]
Hmz, als ik zo eens naar het schoeisel kijk wat je hebt gepost is de kans ook groot dat jij ook TD-er of naut bent
Thank god noquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:29 schreef Andyy het volgende:
ik heb ook Magnums, stealth II.
echt baggerschoenen, veters zijn bagger, zool is bagger, comfort = -30.
je kan nog beter een baksteen onder je voet binden dan daarmee te gaan lopen.
ik krijg er al pijn aan m'n voeten van als ik er aan denk
inlegzooltjes gelul!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:51 schreef Mr_Baus het volgende:
Heb jij wel eens op kisten gelopen?? Daar moet je op leren lopen maar als je ze eenmaal gewend bent, mede door de juiste inlegzool te vinden, dan heb je wel een knappe laars
![]()
laffe sokken gelul!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:46 schreef MaartenGrendel het volgende:
Wat voor sokken dragen jullie trouwens in je gevechtslaarzen? Ik draag met marsen trekkingsokken van de Perry Sport, daarmee krijg ik niet zo snel blaren, in tegenstelling tot met de standaard GVT sokken.
Covert threads sand sokken van Noorloosquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:46 schreef MaartenGrendel het volgende:
Wat voor sokken dragen jullie trouwens in je gevechtslaarzen? Ik draag met marsen trekkingsokken van de Perry Sport, daarmee krijg ik niet zo snel blaren, in tegenstelling tot met de standaard GVT sokken.
Marn zekerquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
inlegzooltjes gelul!![]()
[..]
laffe sokken gelul!
Spullen van de baas FTW!!!~!~11`!!~!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |