Ik kan haar niet uitstaan alleen sommige nummers (zoals deze) vind ik wel tof. Just Like A Pillquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja echt. Ik heb haar altijd een hypocriete kraai gevonden en nu bekent ze dus ook gewoon.
Net 5 zond destijds, ná sbs 6 volgens mij, Band of Brothers uit. Beter kan natuurlijk niet. Helaasch blijft SBS6 een kutkamperzenderquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Nikki is een videoblog aan het bijhouden. Toch maar eens gaan kijken tijdens de mindere platen in MYA.
quote:Hey guys,
Voor degene die het nog niet gezien hebben, de 2de videoblog is alweer online!!! YEAH!! Klik hier om hem meteen te bekijken...
Ik moet zeggen dat het stiekem best een hele klus is om er elke dag een nieuwe op te zetten. Ik was met de vorige echt 5 a 6 uur bezig, en hoewel ik het erg leuk vind om te doen heb ik helaas niet elke dag zoveel tijd dus ga ik het om de paar dagen doen...
Ik heb een hele drukke weekend voor de boeg en gister had ik een fotoshoot dus genoeg materiaal voor de volgende videoblog die meteen na het weekend op de website zal zijn !! Houd hem dus in de gaten.
Fijn weekend allemaal en tot snel!
x
welke is het ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:30 schreef Noortje. het volgende:
Oh oh oh jongens! Ik heb voor het eerst sinds mijn Lush-shampoofles (met heel veel kleurstof) is gevallen mijn badkamervloer goed schoongemaakt! En ik vond een schoonmaakmiddel dat echt fucking goed tegen kalkaanslag werkt en nu is mijn douchebak dus ook EINDELIJK kalkvrij
Me 2quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Nikki is een videoblog aan het bijhouden. Toch maar eens gaan kijken tijdens de mindere platen in MYA.
Sober is ook te erg. Een plaat maken over hoe zielig je bent als je een feestje geeft en geen alcohol drinkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan haar niet uitstaan alleen sommige nummers (zoals deze) vind ik wel tof. Just Like A Pill
Ja och, ik heb nog nooit echt naar de tekst geluisterd. Het klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sober is ook te erg. Een plaat maken over hoe zielig je bent als je een feestje geeft en geen alcohol drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |