quote:Freak 11 van 30 Januari 2009
Door Gerard Ekdom, vrijdag 30 januari om 18 06
Met een nieuwe Freakandel Speciaal en 4 nieuwe binnenkomers!
Wederom met een glimlach samengesteld door Giel en Gerard
1) I Remember - Barbie Bangkok
2) Take Me Back To The Party - Tom Jones
3) Death - White Lies
4) Around The Bend - Asteroids Galaxy Tour
5) I Can See - Jazzanova
6) Stop Playing With My Mind - Daniel Bovie & Roy Rox
7) Tonight - Yuksek
8) The Measure Of A Man - Gino Vannelli
9) She Blew Like Trumpets - Kyte Man
10) See What You Are Missing - Five 'O Clock Heroes
11) Say Aha - Santogold
Dat dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... het topic ging er ook even uit voor de reclame? Duurde nogal lang...
Had niet eens door dat ie vol wasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Daar had ik tijdens Serious Request ook last van... al waren het dan meteen 4 pagina's of een heel topic.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat dus
Overigens ging ik even drinken halen en toen waren we ineens twee pagina's verder.
En vergeet de weersteen niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb de reclames voor Alle dertien Cartman en Michael McDonald goes international nog niet gehoord.
Ik merk het altijd te laatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Welke van de tig? 't Is een mix van meerdere nummers namelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef henkde_j het volgende:
hoe heet dit nr? !
SL2 - On a ragga tip ? Maar ik hoor nu de Prodigy met Out of Spacequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef henkde_j het volgende:
hoe heet dit nr? !
die met "wawa day, wa day, wawa wa day"quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke van de tig? 't Is een mix van meerdere nummers namelijk.
hoorde er zoveelquote:
Pedogogisch verantwoord, dat dan weer wel ;-).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En de Kids top 20, samengesteld door Carl Noten.
Jups, die bedoelde ik. Bedankt!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SL2 - On a ragga tip ? Maar ik hoor nu de Prodigy met Out of Space
kan niet missen inderdaadquote:
ach ja, ik was toen ook nog geen 20 (toch?) dus voor mij ookquote:
Ik kijk nóóit naar die zendersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit gaat de toekomst worden sbs en net 5
af en toe goede filmsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kijk nóóit naar die zenders.
Vroeger....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
ach ja, ik was toen ook nog geen 20 (toch?) dus voor mij ook
Serieus?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
Pink
Ook zo typisch, brand ze haar ex in haar vorige nummer volledig tot de grond af, vandaag hoorde ik dat ze weer bij elkaar zijn en misschien zelfs weer gaan trouwen.
HOE SNEU!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |