abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65593526
Kers, nu maar lekker eten en wat aansterken meis!
Fake it till you make it...
pi_65593633
kersjes wat heerlijk! Heb je niet meteen de neiging om de halve supermarkt leeg te kopen nu?
pi_65594084
Kersjes! Wow wat geweldig zeg Ben hartstikke blij voor je!!!!
#geen
pi_65594187
Gelukkig Kersjes dat je je nu goed voelt!
pi_65598576
Fijn kersjes dat je je zo goed voelt

Ik heb vandaag lekker bij Prenatal rondgeneusd. Een zwarte broek en een spijkerbroek voor mezelf gekocht, 3 monddoekjes, een slabbertje en twee rompertjes. Nu met 15% korting Ik heb ook een wiegje uitgezocht en een commode en een kinderwagen En natuurlijk uitgebreid lopen zwijmelen Kleertjes heb ik nog niet gekocht, vind het heel moeilijk om echt leuke unisex dingen te vinden. Het is echt al heel snel echt meisje of echt jongetje.

Ik vind het trouwens sowieso moeilijk om dingen te kopen. Ik zie dan een leuke slaapzak, of een leuke luiertas, of een leuke omslagdoek, of wat dan ook en dan durf ik niet, omdat ik bang ben dat ik over 3 weken iets heel anders leuk ga vinden

En net was ik even op de fiets boodschappen doen, liep daar een meisje met een heel jong babietje in een draagdoek. Ik vond dat zoo mooi om te zien, en ineens realiseerde ik me dat dat voor mij over een aantal maanden ook gewoon weggelegd is

*zucht* zwijmeldag vandaag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65599599
Welke wagen heb je gekocht miss_sly?

Leuk he dat zwijmelen!
pi_65599793
Kersjes wat fijn dat je nu al verbetering merkt! Heerlijk om je eten en drinken binnen te houden lijkt me. Hopelijk ben je nu snel weer wat aangesterkt!

miss_sly wat klink je heerlijk

Mijn buikpijn blijft maar aanhouden Vanochtend was de baby nog wel redelijk druk, maar nu al een tijdje niet. Dus zit ik steeds in mn buik te prikken om een schopje uit te lokken omdat ik de combinatie buikpijn en baby niet voelen toch weer wat engig vind.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65599876
Tex, bel de vk even!
Al is het maar voor de zekerheid en je eigen geruststelling!
pi_65600064
Maar die is nu alleen bereikbaar voor spoed, dat lijkt me dan weer zo overdreven? Zolang ik de baby maar voel bewegen maak ik me niet zo'n zorgen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65601752
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:56 schreef miss_sly het volgende:

Recentelijk nog iets van Jore gehoord? Die is inmiddels ook over de uitgerekende datum.
Jullie hebben recentelijk helemaal niks van mij gehoord
Ik ben echt beter geschikt als lurker geloof ik.

Maar: ik ben op 28 januari bevallen van een heel heel heel lief jongetje van 3500 gram en 50 centimeter. Hij heet Lieuwe Bauke en hij is zo ontzettend mooi en lief en nouja, echt onvoorstelbaar. De bevalling begon om 5.30 uur en 8,5 uur later was hij er al! Ik vond het heel erg bijzonder, vooral het persen. Dat deed ook geen pijn, dus die verhalen over een kokosnoot door een gat ter grote van een walnoot of je bovenlip over je hoofd trekken gaan voor mij niet op. Tijdens de zwangerschap kon ik mij niet voorstellen hoe het zou zijn om een kindje van mezelf te hebben en ik was echt onvoorbereid op het overweldigende gevoel van liefde wat je kan voelen voor zo'n klein wezentje. Ik ben zo trots

Dit is 'm:

Onze lieve Lieuwe
pi_65602051
Jore, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Fijn dat de bevalling is meegevallen en geniet van jullie verse gezinnetje.
pi_65602124
Gefeliciteerd Jore!
pi_65602205
Gefeliciteerd Jore!
pi_65602280
Wat een mooi jongetje, gefeliciteerd Jore!! (en dat dan in het blauw)
Goed dat ik eerst even heb bijgelezen want ik had net een berichtje neergetypt met de vraag hoe het met jou zou zijn! Ook prettig dat je zo'n goede bevalling hebt gehad!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 18:59:59 #40
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65602473
Wat een schattig menneke
Van harte met jullie zoon, Jore!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator zaterdag 31 januari 2009 @ 19:04:20 #41
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65602594
Ahhh wat lief, gefeliciteerd Jore!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:15:16 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65602930
Oh Jore, wat een onwijs lief ventje zeg Gefeliciteerd!
pi_65603318
Jore, wat een mooi mannetje Gefeliciteerd

mrien, ik heb alleen nog maar een wagen uitgezocht, nog niet gekocht. Als ik over een slaapzakje al zo kan twijfelen, wat denk je dan over een kinderwagen Bovendien is schaap naar Seattle en zoiets koop ik natuurlijk niet zonder hem.
Maar zoals het er naar uit ziet, wordt het de Stokke, evenals de commode en de kinderstoel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65603639
Wat een mooi lief jongetje, Jore
en ik vind je verhaal ook erg mooi, het overweldigende gevoel van liefde herken ik
pi_65604032
Jore, wat een mooi ventje, gefeliciteerd!

Kersjes, blij voor je dat je je wat beter voelt....EINDELIJK!

Wij hebben vanmiddag een andere auto gekocht, een Ford Focus C-Max, wat ruimer als wat we hadden.
Wel handig straks!
pi_65604081
Jore gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_65604560
Jore gefeliciteerd met Lieuwe!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:19:25 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_65605136
Jore, wat een mooitje van harte gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:23:54 #49
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65605273
Jore, mooi mannetje hoor!
Nu staan er nog maar 4 boven me!
Wat gaat dat ineens snel...
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:23:54 #50
141023 ik80
leer het mij zelf te doen