abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66578300
quote:
"De gedachte was om onszelf in één klap op het wereldtoneel te zetten als grote speler.
En hij dacht dat ook echt? Godsklere, soms vraag je je echt af hoe het in godsnaam mogelijk is dat iemand die zo achterlijk en dom als een varken is wel succesvol kan zijn.

Wat een volslagen debiel dat hij dat serieus dacht.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 1 maart 2009 @ 13:55:39 #206
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_66579610
Id, je gaat je toch onderhand schámen als Nederlander, dat dit ons grote sportwagenmerk moet zijn. Gelukkig hebben we Donkervoort nog.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 1 maart 2009 @ 14:12:58 #207
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_66580256
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:09 schreef kriele het volgende:
"Spyker sprak met Honda F1"
Sat 28-02 2009

De Nederlandse autofabrikant Spyker heeft in januari gesprekken gevoerd met Honda F1 teambaas Nick Fry. Spyker zou interesse hebben getoond om het Honda F1 over te nemen, dat komt naar voren in het boek Spyker, langs de afgrond.

De Nederlandse autofabrikant uit Zeewolde die geleidt wordt door Victor Muller zou de steun hebben gehad van haar financier, de steenrijke Russische bankier Vladimir Antonov. Spyker is één van de vele partijen geweest die interesse toonde in het Honda F1 team. Honda besloot al snel maar met een handvol partijen verder te praten die als beste opties uit de bus kwamen, hier hoorde Spyker niet bij.

Spyker F1 debuteerde in 2007 in de Formule 1 door het Midland F1 team over te nemen, het werd een grote deceptie:
"Het is ontzettend negatief geweest allemaal", aldus Spyker CEO Victor Muller. "De gedachte was om onszelf in één klap op het wereldtoneel te zetten als grote speler. En dat heeft me nog het meest verbaasd: de Formule 1 heeft Spyker als wereldmerk toch een beetje verder gebracht. Het ons wel zeventig miljoen gekost, maar vooruit."

De Formule 1 bracht Spyker bijna na de afgrond, met geld van Vladimir Antonov is Spyker nu weer stabiel. In Zeewolde werden in de fabriek het afgelopen jaar met 135 werknemers 44 Spyker's gebouwd.


http://www.f1news.nl/news(...)met+Honda+F1%22.html


Het is toch nog geen 1 april?
mwoah
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:03 schreef nils7 het volgende:
Heb van een vriend vernomen dat een Nederlands team financiers zoekt voor een herintrede.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66587090
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:17 schreef vosss het volgende:

[..]

En hij dacht dat ook echt? Godsklere, soms vraag je je echt af hoe het in godsnaam mogelijk is dat iemand die zo achterlijk en dom als een varken is wel succesvol kan zijn.

Wat een volslagen debiel dat hij dat serieus dacht.
Heb ik volgens mij wel eens eerder gelezen. Ze wilden op die manier Ferrari achterna.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:04:00 #209
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66588366
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:28 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb ik volgens mij wel eens eerder gelezen. Ze wilden op die manier Ferrari achterna.
Dat hebben ze inderdaad weleens geroepen

Ik zal eens navragen hoe dat zit. Op mijn werk zit de toenmalige financieel directeur van Spyker
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66589232
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:28 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb ik volgens mij wel eens eerder gelezen. Ze wilden op die manier Ferrari achterna.

Mij is ook nog nooit duidelijk geworden hoe ze de boel wilden financieren. Ze verkochten pakweg 40 auto's per jaar!
pi_66589685
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef kriele het volgende:

[..]

Mij is ook nog nooit duidelijk geworden hoe ze de boel wilden financieren. Ze verkochten pakweg 40 auto's per jaar!
Volgens mij was het meer een jongensdroom van die Victor Muller om net als Ferrari te worden, dan dat er echt een goed financieel plan achter zat. Althans, dat idee leeft bij mij toch wel enigszins.
pi_66590550
Testtijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
Pos  Driver        Team                      Time      Laps
 1.  Vettel        Red Bull             (B)  1:19.055  87
 2.  Massa         Ferrari              (B)  1:20.330  63
 3.  Kobayashi     Toyota               (B)  1:20.699  79
 4.  Rosberg       Williams             (B)  1:21.171  71
 5.  Kubica        BMW Sauber           (B)  1:21.292  47
 6.  Fisichella    Force India          (B)  1:21.584  31
 7.  de la Rosa    McLaren              (B)  1:21.831  94
 8.  Piquet        Renault              (B)  1:22.011  52


McLaren testte overigens met de 2010-specificatie banden. Dus geen bandenwarmers en meer brandstof wegens verbod op bijtanken.

[ Bericht 3% gewijzigd door ElmarO op 01-03-2009 19:13:42 ]
  zondag 1 maart 2009 @ 21:10:50 #213
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_66595151
Renault blijft ongelofelijk traag zeg. Ik rij in mijn Megane nog bijna snellere rondetijden...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_66596923
Ligt aan Piquet.
pi_66596989
Spyker die Honda F1 overneemt................ Jaja.

Nogal logisch dat Honda alleen nog gesprekken voerde met serieuze partners ipv Spyker.
pi_66597025
Tis trouwens te hopen voor Alonso dat het werkelijk aan Piquet ligt en dat de Renault geen bak ellende is.
pi_66597216
Overigens:



  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 maart 2009 @ 23:43:23 #218
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66601872
Het is een aantal dagen geworden dan gepland maar hierbij alsnog het Formule 1-teamportret van Williams.

[F1-teamportret] Williams
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66605681
Hoe staat het eik met de F1-manager? Is die al klaar? En gaat het dit jaar wel zonder al die problemen die we vorig jaar helaas hadden?

Het begint al weer bijna, dus ik dacht ik vraag het even
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 2 maart 2009 @ 07:51:11 #220
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_66605731
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_66612223
Wat een hondenweer in Jerez vandaag.. gaat goed met die droogweertesten
Where facts are few, experts are many.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:46:50 #222
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66613272
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:14 schreef Atreidez het volgende:
Wat een hondenweer in Jerez vandaag.. gaat goed met die droogweertesten
[ afbeelding ]
dat kan Ferrari nou juist goed gebruiken
Please, make yourself uncomfortable.
pi_66617784
Nog 27 dagen ...

Hoe zit dat nu met side-pods en de barge boards? Zover ik heb begrepen zijn ook de barge boards verleden tijd vanaf dit jaar. Heeft Force India dus een hele goede oplossing bedacht en uitgevoerd. Zowel in technisch als optisch oogpunt een erg mooie auto geworden !!
pi_66618783
Barge boards zaten natuurlijk voor de sidepods, en die zijn er idd niet meer. Hoever de regels gebogen mogen worden wat betreft die alternatieve dingen bij ieder team rond de sidepods zelf is nog maar de vraag, net als met die dolfijnvinnen van Williams. Ik ga eens op zoek naar t regelement en hoe t nu staat beschreven, maar t zal me niets verbazen als dat een paar pagina's is
Where facts are few, experts are many.
pi_66619727
Voor andere geinteresseerden : http://www.fia.com/en-GB/(...)rldChampionship.aspx

Ik word zelf een beetje duizelig van alle milimeter aanduidingen, maar al vroeg in t regelement staat duidelijk dat de FIA het laatste woord heeft over het complete ontwerp van de auto waar niet duidelijk in t regelement wordt aangegeven of iets wel of niet mag, en daarbij moet het team zelf aan de bel trekken willen ze niet voor verrassingen komen te staan.

Voor de barge boards staat overigens wel een redelijk duidelijke exclude erin, dus dat is simpel en gewoon dichtgespijkerd. Ik denk dat engeneers wat minder moeite hebben met het lezen van de specifieke regeltjes
Where facts are few, experts are many.
pi_66625181
quote:
Op maandag 2 maart 2009 07:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
De Fok!f1manager 2009.
Mooie boel
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66625565
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:59 schreef HPoi het volgende:
Overigens:

[ afbeelding ]


Die wil ik wel hebben als verlichting thuis
pi_66629979
Tijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
8
Pos  Driver        Team                      Time     Laps
 1.  Glock         Toyota               (B)  1:30.979   89
 2.  Kubica        BMW-Sauber           (B)  1:31.327   70
 3.  Rosberg       Williams-Toyota      (B)  1:31.451  114
 4.  Fisichella    Force India-Mercedes (B)  1:31.547   54
 5.  Vettel        Red Bull-Renault     (B)  1:32.220  102
 6.  Kovalainen    McLaren-Mercedes     (B)  1:33.371   91
 7.  Piquet        Renault              (B)  1:33.476   66
pi_66630541
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef kriele het volgende:
Mij is ook nog nooit duidelijk geworden hoe ze de boel wilden financieren. Ze verkochten pakweg 40 auto's per jaar!
Zo gek is dat toch niet? McLaren, Williams, Red Bull, Toro Rosso en Force India verkopen allemaal samen volgens mij amper 40 auto's per jaar!

Het plan erachter was dat het team aangekocht zou worden, hun naam zou krijgen, en daarna met sponsoren en tv-geld quitte zou gaan draaien. Voor de aanschaf heb je kapitaal nodig (waar ze als ik me niet vergis extra aandelen voor hebben uitgegeven), maar daarna bedruipt het zichzelf.

probleem was dat de uitgaven wat hoger waren dan de inkomsten, en dat Spyker haar eigen grootste sponsor moest worden (zoals Red Bull dat is voor RBR en STR, en Kingfisher voor Force India). Daar is het merk bijna aan onderdoor gegaan.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:34:07 #230
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66643118
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:49 schreef Ared het volgende:

[..]

Zo gek is dat toch niet? McLaren, Williams, Red Bull, Toro Rosso en Force India verkopen allemaal samen volgens mij amper 40 auto's per jaar!

Het plan erachter was dat het team aangekocht zou worden, hun naam zou krijgen, en daarna met sponsoren en tv-geld quitte zou gaan draaien. Voor de aanschaf heb je kapitaal nodig (waar ze als ik me niet vergis extra aandelen voor hebben uitgegeven), maar daarna bedruipt het zichzelf.

probleem was dat de uitgaven wat hoger waren dan de inkomsten, en dat Spyker haar eigen grootste sponsor moest worden (zoals Red Bull dat is voor RBR en STR, en Kingfisher voor Force India). Daar is het merk bijna aan onderdoor gegaan.
Dat is exact het probleem inderdaad
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66662316
Tijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
os  Driver        Team                       Time     Laps
 1.  Glock         Toyota               (B)  1:19.814  141
 2.  Massa         Ferrari              (B)  1:20.238  134
 3.  Alonso        Renault              (B)  1:20.296  152
 4.  Kovalainen    McLaren-Mercedes     (B)  1:20.535   85
 5.  Sutil         Force India-Mercedes (B)  1:20.621   63
 6.  Webber        Red Bull-Renault     (B)  1:21.021   98
 7.  Kubica        BMW-Sauber           (B)  1:21.069   98
 8.  Rosberg       Williams-Toyota      (B)  1:21.412  125
pi_66663835
Het lag dus meer aan Piquet dan aan de auto
Where facts are few, experts are many.
pi_66664417
En hij heeft de meeste ronden gereden zover we kunnen zien. !!
pi_66666985
Overigens is de tijd van Kovalainen behaald met een 2008-specificatie van de achtervleugel.
quote:
Heikki Kovalainen continued his test programme with McLaren Mercedes.
Not for the first time in the pre-season testing, the team used a flow visualisation paint to monitor the airflow on the new MP4-24, this time on the 2009-specification rear wing.

However, Kovalainen ran towards the tail of the timesheets with the device before reverting to the 2008 specification wing late in the day to post the fourth fastest time, seven-tenths off the ultimate pace.
Bron
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 maart 2009 @ 20:51:17 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66667229
Zou McLaren dan of achter liggen of iets te verbergen hebben?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66667787
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
Zou McLaren dan of achter liggen of iets te verbergen hebben?
In dit geval lijkt het vooral een PR-stunt. Al heeft McLaren al eerder gebruik gemaakt van de 2008-vleugel. Het zou op problemen kunnen duiden, maar of dat ook zo is komen we denk ik pas in Australië achter.

De tijden van Kovalainen voor vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16:25
1.20.816
1.20:535 Mejor crono de Heikki...

Heikki rijdt dus alleen zijn laatste twee rondes in de 1:20 (rest staat onder spoiler. Anders wordt het wel erg lang). De rest is allemaal 1:22 of hoger als ik het goed heb gezien.

Ter vergelijking de stints van Alonso en Massa. Ook deze even achter de spoiler wegens de lengte.

Alonso
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Massa
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 maart 2009 @ 21:08:32 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66667857
Het begin van de dag moet je dan even niet meetellen, omdat de baan toen nog wat nat was

Maar ja de tijd zal het leren wat van alle geruchten waar is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:39:13 #238
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66669078
hmm da's niet best als mclaren met betere(!) achtervleugel rijdt
Please, make yourself uncomfortable.
pi_66675405
Ik hoop echt dat Hamilton niet wint. Hell, ik gun zelfs Button het kampioenschap nog meer !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:59:08 #240
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66679575
McLaren is toch ook bezig met het testen volgens 2010 bandenspec? Oftewel met verbod op bijtanken en dus een zware auto. Zou een verklaring kunnen zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66681446
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef vosss het volgende:
Ik hoop echt dat Hamilton niet wint. Hell, ik gun zelfs Button het kampioenschap nog meer !
Echt, dit is volgens mij de enige reden waarom wij niet gezellig met elkaar een pot bier kunnen drinken

Where facts are few, experts are many.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:45:06 #242
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_66682257
De Toyota's rijden redelijk vooraan deze winter. Gaan die zich eindelijk bij de top nestelen denken jullie?
pi_66682654
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:04 schreef vosss het volgende:
Ik hoop echt dat Hamilton niet wint. Hell, ik gun zelfs Button het kampioenschap nog meer !

Het is gewoon altijd leuker om voor de underdog te zijn!
pi_66683220
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:17 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Echt, dit is volgens mij de enige reden waarom wij niet gezellig met elkaar een pot bier kunnen drinken

Je bent toch zeker geen hooligan.
pi_66683970
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Cavalier1 het volgende:
De Toyota's rijden redelijk vooraan deze winter. Gaan die zich eindelijk bij de top nestelen denken jullie?
wintertijden zeggen helemaal niks, dat heeft het verleden wel bewezen (bijvoorbeeld prost kon er ook wat van geloof ik)
pi_66684245
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:33 schreef Bluurgh het volgende:
wintertijden zeggen helemaal niks, dat heeft het verleden wel bewezen (bijvoorbeeld prost kon er ook wat van geloof ik)
Dat zeiden ze toen ook over BAR-Honda in 2004, maar die maakte het toch redelijk waar achter Ferrari dat jaar
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Je bent toch zeker geen hooligan.
Foxxx wel toch?
Where facts are few, experts are many.
pi_66684641
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:33 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

wintertijden zeggen helemaal niks, dat heeft het verleden wel bewezen (bijvoorbeeld prost kon er ook wat van geloof ik)

Arrows kon er ook wat van. Bloedje snel in de winter, door wat met het gewicht te klooien, maar aan de start van het seizoen was alles weer bij het oude.
pi_66684899
Maarja, Arrows reedt onder het minimale gewicht idd, omdat de FIA regels voor de auto's niet helemaal gelden tijdens tests ofzo. Was toen ook de discussie dat ze het met opzet deden om sponsors binnen te halen
Where facts are few, experts are many.
pi_66685922
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:17 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Echt, dit is volgens mij de enige reden waarom wij niet gezellig met elkaar een pot bier kunnen drinken

Tis wel door een gekleurde bril hoor... Maar verder: njammie ^^
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_66687834
volgens Kovalainen is McLaren klaar om KERS te gebruiken, en is het absoluut de moeite waard:
quote:
"I think we are now hitting a stage where we can run it all day, reliably, without any problems, at the maximum power," he said. "So unless somethings goes dramatically wrong, I don't see a reason why we shouldn't run it."
...
Certainly it's going to be an advantage at the start, it potentially gives a big benefit from the start to the first corner. And then obviously in the race if you're fighting and you need to overtake people.

Hopefully other people don't get it and we get it, but there are other good teams around and I wouldn't underestimate anyone, so I wouldn't be surprised if many of the other teams had it as well."
bron: autosport
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:54:26 #251
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_66698633
Massa toont zich weer eens van zijn intelligentste kant:
quote:
"De vrijdagtrainingen zijn helemaal niet zo belangrijk voor de show, dus we kunnnen net zo goed de training op zaterdagochtend iets langer maken en de vrijdag helemaal schrappen", vertelde de 27-jarige Braziliaan in een interview met de officiële Formule 1-site. "Verder zouden we de races ook wel iets kunnen inkorten, want in de laatste vijftien raceronden gebeurt meestal toch niets meer interessants."

Alsof die laatste fase waarin weinig gebeurt niet nog steeds aan het eind van die ingekorte race zal komen.

bron
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_66698957
na de seizoensfinale van 2008 kan ik me best voorstellen dat Massa het einde van races niet leuk meer vind, maar ik zou verwachten dat hij dan alleen de laatste ronde zou willen schrappen.
pi_66700321
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:59 schreef sanger het volgende:
McLaren is toch ook bezig met het testen volgens 2010 bandenspec? Oftewel met verbod op bijtanken en dus een zware auto. Zou een verklaring kunnen zijn.
Waren ze dacht ik dinsdag al mee bezig. Vond er verder ook geen enkele vermelding van dat dit nu weer het geval was.

Tijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
Pos  Driver        Team                       Time      Laps
 1.  Alonso        Renault               (B)  1:19.945  129
 2.  Raikkonen     Ferrari               (B)  1:20.250  104
 3.  Heidfeld      BMW Sauber            (B)  1:20.520  98
 4.  Trulli        Toyota                (B)  1:20.540  131
 5.  Webber        Red Bull-Renault      (B)  1:20.894  107
 6.  Nakajima      Williams-Toyota       (B)  1:20.948  83
 7.  Hamilton      McLaren-Mercedes      (B)  1:21.302  70
 8.  Sutil         Force India-Mercedes  (B)  1:21.411  79


Bron

Tijden van stints:

K. Raikkonen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F. Alonso
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L. Hamilton
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En humor van STR. Klik
pi_66705023
quote:
Renault dreigt uit de Formule 1 te stappen

Renault keert de Formule 1 de rug toe, als zij niet meer geld ontvangt uit de televisie-opbrengsten. Dit heeft Patrick Pelata, directeur operationele zaken bij de Franse autofabrikant, laten weten tijdens de autobeurs in Genève.

"We proberen de kosten omlaag te brengen en we willen meer geld ontvangen uit de tv-rechten, de circuitrechten en de baansponsoring", vertelde Pelata in een interview met Bloomberg. "We willen graag deel uit blijven maken van de Formule 1, maar als de onderhandelingen op niets uitlopen, dan zijn er geen taboes."

Formule 1-baas Bernie Ecclestone zegt niets te weten van Renaults dreigement. "Ik ben verrast dat hij dit zomaar zegt", reageerde hij. "We hebben een contract met de teams dat pas in 2013 afloopt en we zullen niet van dat contract afwijken."

De FOTA liet eerder al weten graag met Ecclestone te willen praten om te kijken of zij meer geld van de FOM kan krijgen. Hierin worden de teams gesteund door FIA-president Max Mosley. Ecclestone piekert er echter niet over. In januari zei hij al: "We moeten ze niet meer geld gaan geven. We moeten ze juist minder geld gaan geven. Ze kunnen wel om meer geld gaan vragen, maar ze krijgen het niet."

Pelata wilde niets zeggen over wanneer Renault eventueel uit de F1 zal stappen. Hij gaf wel toe dat Renault contractueel verplicht is om dit jaar mee te doen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:51:01 #255
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66707998
Force India redelijk dichtbij McLaren.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')