MA moet volgens mij Nederlands zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoorde van de week ook een mama appelsap in The Fantastic Journey of the Underground Man.
"I shave my ass and then she goes away"
Klinkt zelfs nog logisch...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik begon Adagio for Strings al op te zoekenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
En toch dacht ik even dat er echt breaking news was...
Welke plaat? Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Timo20 het volgende:
Wat heeft Ekdom tegenwoordig met die schreeuw uit die plaat van de Backstreet Boys?
Probeer eens op Alisha Dixon's What a boy want' ofzo, die komt denk ik ook wel errug hoog te staan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Toch is Somebody Told Me de beste WEEEKEEEEEEND!!-meeschreeuwplaat.
x2quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Toch is Somebody Told Me de beste WEEEKEEEEEEND!!-meeschreeuwplaat.
Als ze weekend schreeuwen zit er op het eind ook zo`n geluidje, dat lijkt net uit het begin van een liedje van The Backstreet Boys te komenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Welke plaat? Wat bedoel je precies?
Heyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:16 schreef Krambo het volgende:
Is het weekend of zo?
* Krambo Meldt zich ook weer eens in het 3fm topic![]()
Ff blijven liggen, Hans vroeg eerst om hulpquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef LeonH het volgende:
peter heeft het overleefd
ik heb adhd, en ga waterhalen....
raap me op hier!
he, jij ook hierquote:
Dat dus! je ruikt de lentequote:
Bedankt.quote:
Nog 2 maandenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zie zelfs de zon spontaan doorbreken ! De LENTE komt eraan
Of hoor ik nou dingen die er niet zijn?quote:
Goede avond.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, voor het eerst sinds tijden dat ik weer eens naar Ekstra Weekend kan luisteren
quote:
quote:
Ook goedquote:
Nog steeds niet The Fearquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef LeonH het volgende:
allemaal leuk en aardig. Eerste keren luisteren ging het nog wel, maar om megahit te benoemen mwoah...
Die 2 maanden komen we ook wel door ! Zeker als je bedenkt wat voor moois er dan allemaal op je wacht.quote:
Of bedoelde je dat je Life in Technicolor leuker vind? Kan ook hoor. Vooral als je niet van Chris Martin's stem houdt.quote:
Ik kreeg net de uitnodiging voor Arno's afstudeerfeestje in de e-brievenbus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Toch vreemd hoor... dat ik a.s. maandag in het pand ben waarnaar ik nu zit te kijken via een webcamstream... als stagiair!
Is er nog plek voor een hidden-person in je tas?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Toch vreemd hoor... dat ik a.s. maandag in het pand ben waarnaar ik nu zit te kijken via een webcamstream... als stagiair!
Weet je al wat je functie word?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Nog het concert van Kings Of Leon en The Killersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die 2 maanden komen we ook wel door ! Zeker als je bedenkt wat voor moois er dan allemaal op je wacht.
Is er veel verschil?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of bedoelde je dat je Life in Technicolor leuker vind? Kan ook hoor. Vooral als je niet van Chris Martin's stem houdt.
In Life in Technicolor zit geen zang, in Life in Technicolor II wel. En LiTii staat niet op het album.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nog het concert van Kings Of Leon en The Killers![]()
![]()
[..]
Is er veel verschil?
KoL en The Killers,. Damn! niet kudquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nog het concert van Kings Of Leon en The Killers![]()
![]()
[..]
Is er veel verschil?
Ah ja, das waarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In Life in Technicolor zit geen zang, in Life in Technicolor II wel. En LiTii staat niet op het album.
Stuur je linkjes bij zelfgeschreven artikels? Of word het de technische kant?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is allemaal al besproken. Ik ga rondhangen op de internetredactie.
Oeh oeh oehquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel officieel komt deze 2 februari uit in nederland, misschien volgende week
Zeker nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
KoL en The Killers,. Damn! niet kud
Voor 5 euro wil ik het wel voor je doen?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel moet net als ik ook naar de kapper
O. Dan was ik hetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft Hard Fi op de lijst gezet?!?! die krijgt van mij een gratis biertje ! wat een plaat
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft Hard Fi op de lijst gezet?!?! die krijgt van mij een gratis biertje ! wat een plaat
* Eensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Tjibbe had gewoon weer Nikki uit moeten nodigen. En rosé in moeten slaan.
Technische kant.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:32 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Stuur je linkjes bij zelfgeschreven artikels? Of word het de technische kant?
ik vrees voor morgen, maar veel kan je dr toch niet aan verkrachten squote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Voor 5 euro wil ik het wel voor je doen?!
Ik oefen overigens op Jimbo!
zondagochtend is natuurlijk sowieso al kud maar na zķ'n concert natuurlijk helemaal..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker niet
alleen is het kud dat ik de dag na het concert van KoL om 6 uur moet werkenop zondag ochtend
Dat zullen we nog wel eens zien!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vrees voor morgen, maar veel kan je dr toch niet aan verkrachten s
zeg dat welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zondagochtend is natuurlijk sowieso al kud maar na zķ'n concert natuurlijk helemaal..
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
"houd je sokken vast want we blazen je eruit ! "![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef Noortje. het volgende:
Jullie luisteren echt op volle focus of niet? Van de helft van de dingen die hier gepost worden heb ik geen idee waar het over gaat
Ik dacht altijd dat vrouwen zo goed konen multitasken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef Noortje. het volgende:
Jullie luisteren echt op volle focus of niet? Van de helft van de dingen die hier gepost worden heb ik geen idee waar het over gaat
aan het eind van EW ben ik helemaal op en gesloopt en gutst het zweet me overal langs afquote:
tussen het altijd beweren dat en het daadwerkelijk kunnen zit een groot verschilquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen zo goed konen multitasken?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
aan het eind van EW ben ik helemaal op en gesloopt en gutst het zweet me overal langs af![]()
Stiekem ben ik heul geen vrouw.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen zo goed konen multitasken?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
aan het eind van EW ben ik helemaal op en gesloopt en gutst het zweet me overal langs af![]()
Ja duhquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef Noortje. het volgende:
Spaar alles maar op voor 15 maart danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
Iedereen is jarig in maart en februari en ik heb geen geld.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Nou, tot zover de papieren vliegtuigjes. Die zijn nu wel neergeschoten denk ik...
Jij loopt voorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
"Dat hele land is naar de Palestijnen."
soms moet je wat voor je zelf bestellenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
Oja oja mijn ouders hebben een koffiezetapparaat besteld waarmee je ook cappuccino etc. kan maken. Dus voortaan heb ik 's morgens een versgezette cappuccino in plaats van een glaasje melk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag Franz, White Lies, MGMT en Killers besteldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
nieuwe cd bestelling
WITHIN TEMPTATION - Black Symphony (2CD)
THE FRATELLIS - Here We Stand (CD+DVD Deluxe Edition)
WHITE LIES - To Lose My Life
FRANZ FERDINAND - Tonight: Franz Ferdinand (2CD)
tafelen doe je maar tijdens het knuffelen met ondergetekendequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien!
Vergeet niet dat ik van te voren 5.5 uur heb gewerkt, heb getafeld en dan dus dood ben.
die laatste 2 die had ik alquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Franz, White Lies, MGMT en Killers besteld
je neemt pijpelaar wel heel erg letterlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tafelen doe je maar tijdens het knuffelen met ondergetekende
op zijn flicker zag je die stapel t-shirt , damn daar kan hij hele winkels mee vullenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens een erg vet shirt dat Michiel aan heeft.De Staat
Dan worden ze boos.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tafelen doe je maar tijdens het knuffelen met ondergetekende
Met de griep kan je nog terugslag krijgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
Ik voel me gelukkig weer ietsje beter dan vanmiddag
Die houd van lekkere kippetjes in strakke of weinig kledingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom is ook al fan van de nieuwe Britney?
Daar moet ik hem toch gelijk in gevenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die houd van lekkere kippetjes in strakke of weinig kleding
Sowieso vind ik Britney tof.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe Britney is gewoon een goeie plaat ja
Maak me eens blij, zeg. Ik ben de griep niet kwijt, maar ik voel me gewoon ff iets beter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met de griep kan je nog terugslag krijgen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.britneyspears.(...)cs_1.php?bfm_index=4
[ afbeelding ]
codeīne nemen , daar word je heel blij vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maak me eens blij, zeg. Ik ben de griep niet kwijt, maar ik voel me gewoon ff iets beter.
Minder 'druk' zeg maar. Ben ook niet meer zo duizelig, maar ik hoest me nog steeds een breuk.
quote:
'k hoorde inderdaad ook iemand zoiets als "goed, maar veel te kort" zeggen net vlak na het nieuws.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:03 schreef gerbenp het volgende:
Stond de microfoon nou daarnet open?
Volgens mij was dat John Bakker.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k hoorde inderdaad ook iemand zoiets als "goed, maar veel te kort" zeggen net vlak na het nieuws.
Deze dan weer nietquote:
Daar klonk het idd wel naar ja.quote:
Die zal dan wel zsm in z'n show zijn te horen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
Stephan Bottema? Dat is toch die van het uber-station Risingflowradio?.
Sorry. Kusje op?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ssssttt niet zo schreeuwen...kheb me toch n potje migraine
Dan moet je deze show maar ff overslaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ssssttt niet zo schreeuwen...kheb me toch n potje migraine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |