quote:
quote:
Ook goedquote:
Nog steeds niet The Fearquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef LeonH het volgende:
allemaal leuk en aardig. Eerste keren luisteren ging het nog wel, maar om megahit te benoemen mwoah...
Die 2 maanden komen we ook wel door ! Zeker als je bedenkt wat voor moois er dan allemaal op je wacht.quote:
Of bedoelde je dat je Life in Technicolor leuker vind? Kan ook hoor. Vooral als je niet van Chris Martin's stem houdt.quote:
Ik kreeg net de uitnodiging voor Arno's afstudeerfeestje in de e-brievenbus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Toch vreemd hoor... dat ik a.s. maandag in het pand ben waarnaar ik nu zit te kijken via een webcamstream... als stagiair!
Is er nog plek voor een hidden-person in je tas?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Toch vreemd hoor... dat ik a.s. maandag in het pand ben waarnaar ik nu zit te kijken via een webcamstream... als stagiair!
Weet je al wat je functie word?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Nog het concert van Kings Of Leon en The Killersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die 2 maanden komen we ook wel door ! Zeker als je bedenkt wat voor moois er dan allemaal op je wacht.
Is er veel verschil?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of bedoelde je dat je Life in Technicolor leuker vind? Kan ook hoor. Vooral als je niet van Chris Martin's stem houdt.
In Life in Technicolor zit geen zang, in Life in Technicolor II wel. En LiTii staat niet op het album.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nog het concert van Kings Of Leon en The Killers![]()
![]()
[..]
Is er veel verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |