Technische kant.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:32 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Stuur je linkjes bij zelfgeschreven artikels? Of word het de technische kant?
ik vrees voor morgen, maar veel kan je dr toch niet aan verkrachten squote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Voor 5 euro wil ik het wel voor je doen?!
Ik oefen overigens op Jimbo!
zondagochtend is natuurlijk sowieso al kud maar na zó'n concert natuurlijk helemaal..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker niet
alleen is het kud dat ik de dag na het concert van KoL om 6 uur moet werkenop zondag ochtend
Dat zullen we nog wel eens zien!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vrees voor morgen, maar veel kan je dr toch niet aan verkrachten s
zeg dat welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zondagochtend is natuurlijk sowieso al kud maar na zó'n concert natuurlijk helemaal..
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
"houd je sokken vast want we blazen je eruit ! "![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef Noortje. het volgende:
Jullie luisteren echt op volle focus of niet? Van de helft van de dingen die hier gepost worden heb ik geen idee waar het over gaat
Ik dacht altijd dat vrouwen zo goed konen multitasken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef Noortje. het volgende:
Jullie luisteren echt op volle focus of niet? Van de helft van de dingen die hier gepost worden heb ik geen idee waar het over gaat
aan het eind van EW ben ik helemaal op en gesloopt en gutst het zweet me overal langs afquote:
tussen het altijd beweren dat en het daadwerkelijk kunnen zit een groot verschilquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen zo goed konen multitasken?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
aan het eind van EW ben ik helemaal op en gesloopt en gutst het zweet me overal langs af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |