Kim! Plastic zakkies er overheen! Gauw! Nu kan het nog!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mooi! Doe je ze morgen aan? Ze staan vast leuk met poffertje/spekkie/chocotaartkots!
Uwh, ik heb hem niet opgenomen of zoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:42 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dank, dank.
Ik heb vét steil haar van mezelf, steiler dan het mijn krijg je het niet. Er zitten nu twee pakjes extra sterke permanent in en 80 rollers (thnx mammie).
Morgen ga ik het mooi maken, ik plak leuk op plaatjes wel maar in het eggie moet het ook nog he?
PF - doe maar even posten, je voicemail!
Mwah, dat vind ik dan weer niet zo pittigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:44 schreef mspoez het volgende:
Lol. Pittig. Pittig is meer [ afbeelding ]
Pittigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:44 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lol. Pittig. Pittig is meer [ afbeelding ]
Nou, ik vind mezelf helemaal leuk als ik die carmenset er in gehad heb (quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:46 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik zou het nooit durvenWant steil haar is zo makkelijk te stijlen en m'n haar gaat snel kapot. Hoe lang gaat zo'n permanentje mee?
Vertel. Of gaat dat over wat je eerder al gePMd had?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:
Zo. Wat een ongekende kutdag was dit weer.
heul niet. Het ging keigoed op mn werk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:
Zo. Wat een ongekende kutdag was dit weer.
Wie gaat het rood maken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:48 schreef P.F het volgende:
Ik zou het zonde vinden als je het rood maakt! Nu ben je Regina Spektor achtig. Misschien wat lichter bruin?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:48 schreef Vivi het volgende:
Zo. Wat een ongekende kutdag was dit weer. *Prosecco erop drinkt*
Tuurlijk. En effe dat je het weet; ik trek mijn kind een wit shirtje aanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mooi! Doe je ze morgen aan? Ze staan vast leuk met poffertje/spekkie/chocotaartkots!
Krullen zijn leuk! Maakt je gezicht zachter!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:51 schreef mspoez het volgende:
vergelijking: [ afbeelding ]
En wie maakt het rood? Rood is niet meer echt je dat, vind ik. Maar goed, ik ben niet de la mode, dus wat zeg ik eigenlijk...
Nou, zeg ik; die krullen maken je pittig!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:51 schreef mspoez het volgende:
vergelijking: [ afbeelding ]
En wie maakt het rood? Rood is niet meer echt je dat, vind ik. Maar goed, ik ben niet de la mode, dus wat zeg ik eigenlijk...
Dat las ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:42 schreef mspoez het volgende:
[..]
Morgen ga ik het rood maken, ik plak leuk op plaatjes wel maar in het eggie moet het ook nog he?
Laat je d'r ff rugby spelen met de vervelende adhd-er van een vriendinnetje? (Ze heeft d'r helm nog toch? )quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tuurlijk. En effe dat je het weet; ik trek mijn kind een wit shirtje aan. Ik durf alles
.
Ik heb gehoord dat er knakworsten met ketchup op het menu staanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tuurlijk. En effe dat je het weet; ik trek mijn kind een wit shirtje aan. Ik durf alles
.
Die gaat mooi niet mee! Verder is het een extreem gemeen meisje aan het worden, met kopstoten en knijpen en haren trekken. En als je auw! zegt lacht ze je uit. Dus dat durf ik ook welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Laat je d'r ff rugby spelen met de vervelende adhd-er van een vriendinnetje? (Ze heeft d'r helm nog toch? )
Als de mijne dat zou hebben, had ik het uitgemaakt, want dat is precies hoe je vriendin er over tig jaar uit ziet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:55 schreef Muis006 het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft een pittig kapsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |