Ik ben hier voor de gezelligheid die ik van jou, elisab en dizmis van elders kendequote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Sven, TJ komt hier juist om aan te komen!
(Serieus!)
Eigenlijk zijn we bijna allemaal magere scharminkels
Oh, dan nog moet ie niet ongezonde dingen etenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Sven, TJ komt hier juist om aan te komen!
(Serieus!)
Het viel tegenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Een hambo, wat klinkt dat gezellig Elisa!![]()
Aha, dat voorbehoud! Dat moét op mijn slaan (broek staat weer op de vreethaak, want ik krijg 'm niet dicht na die gezellige hambo)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Alles komt goed, weet je toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu nog, chips en cola berenburg..
Ik vind chips niet eens lekker maar ja, de kinderen wel.
Ben snotterig en vol dus ik ga zo maar lekker douchen en naar bed maar eerst moet de jongste nog naar boven.
Hellup, dit is de eerste keer alleen met de kinderen (vriend heeft nachtdienst), vind het doodeng
Ze zijn van hem ja, ze zijn al wat ouder hoor, 11 en 16. Ze zijn ook nog eens ontzettend lief dus dat valt allemaal wel wat mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Elies, de vreethaak is toegestaan, het is weekend. Ik zit zelf aan de katjangpinda's en ribbelchips met een dippie.
We kunnen het hebben toch zeker?![]()
Aan de binnenkant van je auto ijs moeten krabben is gewoon kut natuurlijk
Uniekhoorn, hoe zat het ook alweer, het zijn de kids van je vriend? En die blijven nu slapen en hij is er zelf niet? Joh, je hebt ze al gelijmd met chips, dat gaat vast goed komen!
Zolang je je maar niet als stiefma (zoals uit de disney-verhalen) gaat gedragenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze zijn van hem ja, ze zijn al wat ouder hoor, 11 en 16. Ze zijn ook nog eens ontzettend lief dus dat valt allemaal wel wat mee.
Ja, is niet echt heel handig. Volgens mijn broer moet ik maandag een nieuwe auto bestellen, maar ik vind eigenlijk dat ze het maar eens goed moeten maken. Hij is al maanden lek; hebben ze 'm links dicht, dan lekt ie rechts en omgekeerd. Met de regen van de afgelopen dagen, staat het water nu dus onder de matten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Elies, de vreethaak is toegestaan, het is weekend. Ik zit zelf aan de katjangpinda's en ribbelchips met een dippie.
Aan de binnenkant van je auto ijs moeten krabben is gewoon kut natuurlijk
Dat zei ik ook toen ik stopte met roken en 63 kilo woog, en nu zit ik hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Dat vind ik een lieve zin... Herkenbaarquote:
Dat heb je met verhuizingen en gedoe nou eenmaal joh. Als je kamer straks mooi op orde is komt het vanzelf wel goed. Heb je nou al iemand voor je laminaat? Ik vroeg het eerder al maar je zei niksquote:
Mjoh, over het algemeen ben ik best wel lief hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zolang je je maar niet als stiefma (zoals uit de disney-verhalen) gaat gedragen
Nou, m'n vriendje wil zondag helpen (die heeft het een keer gezien/meegeholpen) maar net vroeg ik het aan mijn vader en die wil nu ook helpenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb je met verhuizingen en gedoe nou eenmaal joh. Als je kamer straks mooi op orde is komt het vanzelf wel goed. Heb je nou al iemand voor je laminaat? Ik vroeg het eerder al maar je zei niks
Mooi! Jij bent mooi...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:30 schreef mspoez het volgende:
Komt goed Uniekje, heus.
Mijn haar is ... uh ... nouja, de krullen doen het. Ik ga morgen wel zien wat ik er mee kan.
[ afbeelding ]
Voorlopig is het nogal... uh... ja. Dus.
Ik vind het eigenlijk best wel leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:30 schreef mspoez het volgende:
Komt goed Uniekje, heus.
Mijn haar is ... uh ... nouja, de krullen doen het. Ik ga morgen wel zien wat ik er mee kan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, over het algemeen ben ik best wel lief hoorJongste is nu naar boven, de andere zit achter zijn laptop
We drinken allebei een biertje nu
Wil je niet van die confronterende dingen zeggen? Dank u!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik stopte met roken en 63 kilo woog, en nu zit ik hier
Ja, ik moet morgen ook even op laarzenjacht. Bij hippe jurkjes horen mooie laarzen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:47 schreef k_i_m het volgende:
100 euro afgeprozen. Die zijn altijd het leukst
.
Het was dus uitverkoop, dus er was niet heel veel keus meer. Alleen nog maar van die lakleren hoerenlaarzen met een stilletohakje.
Het staat je leuk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:30 schreef mspoez het volgende:
Komt goed Uniekje, heus.
[ afbeelding ]
Dank, dank.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:35 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel leukJe hebt een mooi hoofd voor van die echte Sara Krooskrullen. Maar dat krijg je mss niet voor elkaar bij steil haar ook (of heb je dat eigenlijk niet?)
Als je paps een zakkie afstandshoudertjes meeneemt (hoe heten die dingen, zo toch?) voor tussen de muur en het laminaat en een goed zaagje en een verstekbak dan komt het goed. Heb je ook plinten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou, m'n vriendje wil zondag helpen (die heeft het een keer gezien/meegeholpen) maar net vroeg ik het aan mijn vader en die wil nu ook helpenWoohoo! Hoopte ik al een beetje want ik weet zeker dat als ik het doe het kut gaat en ik wil ook m'n vriendje niet de schuld geven
Het staat lekker pittigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:30 schreef mspoez het volgende:
Komt goed Uniekje, heus.
[ afbeelding ]
quote:
Ik zou het nooit durvenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Poez, mogen we morgen ook nog even een daglichtfoto?
Ik ben er serieus benieuwd naar, ik zou ook wel krullen willen!
Niet doen. Niet. Niet doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:44 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lol. Pittig. Pittig is meer [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |