Ja je gooit eigenlijk alleen een link neer met de mededeling dat aan het eind het sujet zich gedraagd als een player. Meer is het niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
yooo waarom word me pedo v/d berg topic dicht gegooid?? meer werk van maken?? er zit toch gvd een link naar een filmpje over deze idioot bij?
Shredder!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:52 schreef Crane het volgende:
Boswachter, gooi deze dan ook direct dicht:
HBO'ers die beweren dat ze beter zijn dan WO'ers #2
Godver! Ik een hele reactie typen. Topic dicht!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:52 schreef Crane het volgende:
Boswachter, gooi deze dan ook direct dicht:
HBO'ers die beweren dat ze beter zijn dan WO'ers #2
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Crane het volgende:
Dit is geen anti WO-topic, deze klacht is bedoeld richting sukkeltjes die denken puur en alleen om een opleiding een beter mens te zijn dan iemand anders. Geldt net zo goed voor Hbo'ers die op Mbo'ers neerkijken.
Hoe autistisch moet je zijn om je hele status aan een opleiding op te hangen?Wat heb je er zelf meer voor gedaan dan anderen? Een goede voetballer wordt geboren met talent en werkt dit met inzet en training verder uit. Een model wordt geboren met een mooi lijf en ook die komt er pas met oefenen en hard werken.
Ik zie dus niet in waarom ik überhaupt minder respect voor een profvoetballer dan voor iemand met de titel drs. zou moeten hebben. Sterker nog: 10 keer meer respect voor Van Nistelrooy dan voor een of andere puisterige maagd van 25 die zichzelf beter voelt door anderen omlaag te halen.
Kan iemand mij vertellen waarom iemand die 6 uur per dag met z'n neus in de boeken zit beter zou zijn dan iemand die 6 uur per dag voor de camera staat of tegen een bal aan trapt?
Laat maar, intussen is het topic waar ik het over had ook al dicht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef Adelante het volgende:
Wat was er niet duidelijk aan bovenstaande posts?
Die discussies die jij voert zijn ook uitgekauwdquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Laat maar, intussen is het topic waar ik het over had ook al dicht.
Nog 1 vraag, is deze : mensen die metalmuziek ook niet extreem uitgekauwd?
Klopt, daarom worden ze ook vaak dicht gegooid. Maar wees dan consequent.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die discussies die jij voert zijn ook uitgekauwd
Met jouw HBO/WO discussies gaat het stukken beter wou je zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die discussies die jij voert zijn ook uitgekauwd
Waar preciesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef Lakitu het volgende:
Er zit aids hier:
Verhuizen en dan klagen over dialect.
Sure. Als ik ook maar 1 iets terug zou zeggen, ben ik degene die 3 notes krijgt en me koest moet houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar precies
Bij het feit dat je gepwnd! wordt door een homo of door die twee vrouwen?
Dat was een #2 van een vol topic, en het origineel was niet van mij. Lees je eerst in alvorens je gaat jankenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Met jouw HBO/WO discussies gaat het stukken beter wou je zeggen
Solliciteer voor mod en breng "change" !quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sure. Als ik ook maar 1 iets terug zou zeggen, ben ik degene die 3 notes krijgt en me koest moet houden.Ze gaan gewoon fucking offtopic, het hele topic slaat nergens meer op.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Solliciteer voor mod en breng "change" !
Ah, mijn macht is groot.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:12 schreef Adelante het volgende:
opruimslotje
neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Crane het volgende:
Kan er geen centraal anti-carnaval topic komen ofzo?
Dat was er, maar kan ik niet meer vinden. Zoek het en ik tyf de rest dicht met verwijzingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Crane het volgende:
Kan er geen centraal anti-carnaval topic komen ofzo?
mensen die carnaval vierenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was er, maar kan ik niet meer vinden. Zoek het en ik tyf de rest dicht met verwijzing
Miep miep !quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:44 schreef postmortum het volgende:
waarom is de sc dicht? en het is trouwens #927
.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Crane het volgende:
Kan er geen centraal anti-Crane topic komen ofzo?
Hij bereid zich voor op een comebackquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
Juupjij hangt hier ook veel rond zeg.
Ja zoiets wel jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij bereid zich voor op een comeback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |