quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Wat heb ik daar een hekel aan. Tegenwoordig proberen HBO'ers zichzelf en anderen wijs te maken dat zij de superieure opleiding doen, waar gaat het heen met onze samenleving?
Zie ook: HBO VS WO
Klacht: HBO'ers die beweren beter dan WO'ers te zijn![]()
Klacht 2: HBO
Symaltaanbashenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef aaipod het volgende:
Zucht, deze discussie is lang niet gevoerd. Misschien als deze vol is kunnen we er een leuke patat/friet discussie achteraan plakken?
we hebben beet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:05 schreef thestoryofus2009 het volgende:
mensen die denken op het WO te zitten meteen superieur te zijn
Topics over hbo/wo en studentenverenigingen vind ik persoonlijk altijd erg vermakelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
je maakt ook echt een deel 2 aan![]()
We denken 't niet, we zijn 'tquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:05 schreef thestoryofus2009 het volgende:
Dat is ook gewoon zo, zoiets zeggen alleen mensen die geen WO doen of kunnen doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:05 schreef thestoryofus2009 het volgende:
het is leuk tijdverdrijf, dat zeker, maar je had ook even een ander sub-onderwerp kunnen bedenken, zoals euh..quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Topics over hbo/wo en studentenverenigingen vind ik persoonlijk altijd erg vermakelijk
mensen die zo denken en doen zijn meestal de mensen die met heel veel moeite en hard leren op het vwo het wo hebben gehaald en dat dan moeten botvieren op mensen lager in opleiding om het gemis aan een leuk middelbaar school leven te compenserenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, zoiets zeggen alleen mensen die geen WO doen of kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |