Jij bent een goede moderatorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedere dag een compliment, jeweet!
Woef! Ik gooi 'm gelijk open!11quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:34 schreef Slander het volgende:
Doe mijn topic Honger + seks open Biogarde, dat was geen bagger.
Kun je dat niet normaal vragen? Ben best bereid m'n beslissing te herzien, maar ben geen hond.quote:
Ja, ze moeten altijd even persoonlijk worden hèquote:
Biogarde en geen sexquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ze moeten altijd even persoonlijk worden hè
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:34 schreef Slander het volgende:
Doe mijn topic Honger + seks open Biogarde, dat was geen bagger. Ik kan het ook niet helpen dat jij nooit seks hebt en dus niet weet waar het over gaat.
Je topic is al lang en breed weer open brulboei. Zie je AT.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef Slander het volgende:
Nee, dit is te doorzichtig. Als ik het het normaal vraag zeg je flat out: nee. Dus laat maar,en doe je moeder de groeten.
O, nou dank je enssooo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je topic is al lang en breed weer open brulboei. Zie je AT.
Ik vraag me af of ie die twee dingen niet af en toe door elkaar haaltquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is hetzelfde als Biogarde en geen kipkluifjes
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie die twee dingen niet af en toe door elkaar haalt
Ik denk het niet, maar de gang was er uit en de lol was er al twee topics af.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
Heeft Danny weer eens een boos mailtje gehad van een kakkeradvocaat waardoor dagonet het topic kakkers moest sluiten? Het zakt even in, en meteen moet het maar weg.
Wat wil je nou eigenlijk vertellen in je topic dan? Dat je telefoontjes krijgt van mensen die het recept willen hebben? Ik ben je kwijt. De users ook. Zie reacties.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Slander het volgende:
Biogarde, wat zit je nou weer een terecht klaagtopic Nee, je krijgt niks op slot te gooien?
Ik klaag toch of niet? Ik kan er ook niks aan doen dat jij niet kan koken en dus niet weet waar het over gaat.
Sssstquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:05 schreef Adelante het volgende:
Die gerechten die je noemt komen gewoon uit zo een pak
Je bent gewoon jaloers dat jij nooit kookt en tegelijkertijd seks hebt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk vertellen in je topic dan? Dat je telefoontjes krijgt van mensen die het recept willen hebben? Ik ben je kwijt. De users ook. Zie reacties.
Ik kook weleens van woede tijdens de seks. Dan kom ik er na een minuut of 10 achter dat ze haar panty nog aan heeft. Vond het al vreemd dat die teentjes heen en weer gingen. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:09 schreef Slander het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij nooit kookt en tegelijkertijd seks hebt.
Zie hierboven over iets met kipquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:09 schreef Slander het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij nooit kookt en tegelijkertijd seks hebt.
En daarom ben je dus een prutser. O, doe mij dat recept voor die cake.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kook weleens van woede tijdens de seks. Dan kom ik er na een minuut of 10 achter dat ze haar panty nog aan heeft. Vond het al vreemd dat die teentjes heen en weer gingen. Telt dat ook?
Ik las 'm later pasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Dat bedoelde ik niet helemaal met inlezen maartoch
Lekker onzinnige post ook weer.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:06 schreef Juicyhil het volgende:
[KLB Breathtaking SC # 852] Een paar leuke smilies voor de admin
Waarom is dit topic gesloten? Het slaat nergens op dat dit soort kwaliteitstopics worden gesloten he.
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:06 schreef Juicyhil het volgende:
[KLB Breathtaking SC # 852] Een paar leuke smilies voor de admin
Waarom is dit topic gesloten? Het slaat nergens op dat dit soort kwaliteitstopics worden gesloten he.
Is de topic melder toch om dat te melden???quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:32 schreef remlof het volgende:
En niemand die die bagger hier meldt... Nee dan openen ze gewoon nog een baggertopic
Een Topic Report mag ook inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:37 schreef dagdag het volgende:
[..]
Is de topic melder toch om dat te melden???
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die gast heeft toch al een ban, vanwege aanbieden gestolen waar.![]()
Ben ze al aan het deleten. Mensen die doorgaan ze te openen worden meteen gebanned.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef WurM het volgende:
Hoi, er staan een heleboel topics in de lijst met ongeveer dezelfde titels. De meesten zijn lemmings van een topic over een tv-programma. Mogen ze weg? Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |