Eensch, sex met volle maag is vele malen kloterderder. Zeker als vrouwquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:15 schreef MDMAtjuh het volgende:
sex met een volle maag is pas klote. Hoor je je maag de hele tijd klotsen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:14 schreef Slander het volgende:
Wanneer je niet genoeg gegeten hebt, kun je maar kort van seks genieten, omdat je maag de hele tijd tegen je schreeuwt.
Das dus best kut als je bijna op je hoogtepunt bent en je maag begint te zeiken.
Seks met volle maag is beter! (heb trouwens wel eens gehad, dat we het op z'n hondjes deden en dat ik kramp in 1 van m'n voeten kreeg toen ik klaarkwam, maar dat is weer een ander verhaal).
herkenbaar echt superkut is datquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:14 schreef Slander het volgende:
Seks met volle maag is beter! (heb trouwens wel eens gehad, dat we het op z'n hondjes deden en dat ik kramp in 1 van m'n voeten kreeg toen ik klaarkwam, maar dat is weer een ander verhaal).
Masturberen rekenen we doorgaans niet onder seks, Edwinuss.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:16 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een onderwerp![]()
Maar de klacht is terecht, daarom is ochtendsex in mijn ogen heel kut, aangezien ik dan altijd barst van de honger. Maar daarna kan het ook niet, want in de ochtend vreet ik me altijd vol
minder pr0n kijken vrindquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Mannen die klaarkomen in vrouwen![]()
Oh, wacht...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Masturberen rekenen we doorgaans niet onder seks, Edwinuss.
Dat komt me dan wel weer bekend voor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:00 schreef Goofisch het volgende:
wel of geen volle maag... ik ga wel door.
enigste keer dat ik problemen heb onder de sex is als het te warm is ergens. in de zomer op vakantie met 35 graden of zo overdag. het lukt wel maar ben FINAAL naar de klote als ik klaar ben
Da's idd heel smerig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Gadverdamme sexiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeuuwwwww.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |