Zeg dat wel ja.quote:
Ik zie dat je ook meteen een aantal posts van tong80 hebt verwijderd.quote:
Ik dacht wel dat jij zou happen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Dé Martin, die Obama in de schaduw zet als hij wil.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:43 schreef Susi het volgende:
Would you please stop moving your big yellow hand ? Thank you.
Scheidsrechter bij mannen dubbel finale
gravel is toch anders dan het hardcourt in melbourne. Of zie ik het verkeertquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook meteen een aantal posts van tong80 hebt verwijderd.
Ontopic: vraag me af of Nadal Federer weer zo wegspeelt als vorig jaar op RG.Ik heb bijna geen zin in die finale van morgen.
Dat en daarna hebben ze in de wimbledon finale dacht ik ook gespeeld. Toen werd het ook niet zo zoals op RG dacht ik..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:41 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
gravel is toch anders dan het hardcourt in melbourne. Of zie ik het verkeert
Waarom vrees je zon trashing als op RG dan? Dat kan Nadal alleen op gravel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat en daarna hebben ze in de wimbledon finale dacht ik ook gespeeld. Toen werd het ook niet zo zoals op RG dacht ik..
volgens mij haal je TheGeneral en Federer-fan door elkaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:01 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Waarom vrees je zon trashing als op RG dan? Dat kan Nadal alleen op gravel.
hmm truequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:04 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
volgens mij haal je TheGeneral en Federer-fan door elkaar[doe ik ook wel eens hoor, alleen niet nu]
6-0 voor de Bryans in de derdequote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef Susi het volgende:
Eerste set naar Bhupathi/Knowles met 6-2, tweede naar Bryan/Bryan met 5-7
Federer was ook voor het toernooi al favoriet ten opzichte van Nadal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:24 schreef N.i.c.k het volgende:
Federer de favouriet bij de bookies. Dat was voor het toernooi wel anders.
Hij heeft het beste van het spel vertoont, maar zoals ik al eerder zei: In zijn hoofd staat hij al een set achter. Iedere finale tegen Nadal maakt hij zo'n teneergeslagen indruk en juist geen strijdvaardige.
Nee, dat weet ik, maar ik ben er gewoon bang voor. Wat ik al een paar keer heb gezegd: wat gat Federer nou met zijn backhand doen tegen Nadals crosscourtforehand.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat en daarna hebben ze in de wimbledon finale dacht ik ook gespeeld. Toen werd het ook niet zo zoals op RG dacht ik..
Masters Cup 2007 is iets meer dan een jaar terugquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:35 schreef RayMania het volgende:
Trouwens de eerste keer in drie jaar dat ze op hardcourt spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |