Mooie binnenkomer.quote:
Plastic is duurzaam, jeweet.quote:
Wel handig. Ventieltje losdraaien, en je kunt haar in een leuk doosje opbergen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Jarno het volgende:
Plastic hoofd, plastic tieten.
Sinds wanneer ben jij ONZ mod dat je hier zo maar TT's wijzigt?quote:
Jij hebt toch ook niet aangeboden om in je blote reet te gaan staan bij een shoot he? Want dan hebben we pas echt een relquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij ONZ mod dat je hier zo maar TT's wijzigt?
Het aanbod lag er, alleen de opbrengst is niet behaaldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet aangeboden om in je blote reet te gaan staan bij een shoot he? Want dan hebben we pas echt een rel.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet aangeboden om in je blote reet te gaan staan bij een shoot he? Want dan hebben we pas echt een rel.
een shoot hagel op zn reet, dat zal em dan leren!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaan met stokken zeg ik je Talin!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:56 schreef TALIN het volgende:
[..]
een shoot hagel op zn reet, dat zal em dan leren!
as we speak:
dr loopt deze hele week al een opa/mummy/ongebalsemd lijk zich uit te sloven op het schoolvoetbalveld ( waar ik uitzicht op heb) hier naast me.
sukkelt ie 25 meter op een drafje en dan loopt ie te puffen, komt ie weer aan met zn rooie kop.
Zit je weer te zweten Tiek?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:12 schreef Misstique het volgende:
Plaktieten.
Serieuze quote uit R&Pquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:44 schreef Aneurism het volgende:
Three Men and a Baby bewees al weer dat mannen beter zijn in opvoeden van kinderen.
.
nou?quote:
Daar ging het niet omquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef TALIN het volgende:
[..]
nou?
mijn nichtje van 5 is het er ook mee eens elke x als ik langskom in Londen.
can i come?
ze vindt het nog steeds leuk om slakken te zoeken in de tuin en van mij mag ze alles eten wat ze wil.
ik heb dr nog nooit naar de trap hoeven sturen als ze raar deed.
maar dat kan alles ook aan mijn zus liggen, die heeft een nijlpaard op dr kont gatatoeerd.
Adelante bedoel je.quote:
Mijn tepels plakken niet en lekken niet.quote:
borsthaar, echte mannen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn tepels plakken niet en lekken niet.
Het zijn ook altijd die homo's die van dit soort lichaamsaanpassingen houden. M'n homobuurmannen, die ik Beau en Toks noem, zijn er ook niet vies van.quote:
Damn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik duik m'n bed weer in, nadat ik beneden:
de afvoer heb ontstopt,
de kasten heb opgeruimd,
de boekenkast heb uitgeruimd,
de vloeren heb gezogen,
de muren heb schoongemaakt,
de kalkaanslag in de badkamer heb verwijderd,
de kozijnen heb gesopt,
de oude kleding heb weggebracht,
de gordijnen heb gewassen,
en de was heb opgeruimd.
Vanavond 20 uur dus?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
de afvoer heb ontstopt,
de kasten heb opgeruimd,
de vloeren heb gezogen,
de kozijnen heb gesopt,
en de was heb opgeruimd.
Dat moet hier ook allemaal gebeuren U, kom je langs?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
de afvoer heb ontstopt,
de kasten heb opgeruimd,
de vloeren heb gezogen,
de kozijnen heb gesopt,
en de was heb opgeruimd.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:47 schreef StefanFM het volgende:
Ben ik een oldbie?
quote:De vraag stellen, is hem beantwoorden.
Dit gaat florisant. Om mezelf te verwennen met het bereikte, ga ik nu maar eens naar dequote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
de afvoer heb ontstopt,
de kasten heb opgeruimd,
de vloeren heb gezogen,
de kozijnen heb gesopt,
en de was heb opgeruimd.
Ik weet niet wat treuriger is dit topic of de wikiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Oldbie%27s_FAQ
Het eerste.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat treuriger is dit topicdeze post of de wiki
Geen idee UIO, geen idee.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom zijn kutnewbies er toch altijd van overtuigd dat wij om hun mening verlegen zitten?
Newbies? Waar?quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 07:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom zijn kutnewbies er toch altijd van overtuigd dat wij om hun mening verlegen zitten?
Wijquote:Op maandag 2 februari 2009 07:58 schreef UIO_AMS het volgende:
En in de WIJ vorm anders kunnen ze het niet redden, dus eigenlijk 12quote:Op maandag 2 februari 2009 08:23 schreef Joene het volgende:
WTF meer dan 6 posts voor 8 uur.
het gaat snel achteruit hier...quote:
Volgens mij gaat ze 't gewoon doen en zo niet kun je geld terugvragen ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Daar ik dit weekend niet de gelegenheid had tot Fok!ken, gaarne een update aangaande SHE en haar al dan niet blote tieten en reet, alsmede haar al dan niet behaarde doos.
Achter de schermen niet in elk gevalquote:Op maandag 2 februari 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoezo niet?
Het is dé Fok!rel van 2009!
Tot nog toe!
nee, maar dat kan je nog min of meer aanvoeren als excuus op je werkquote:Op maandag 2 februari 2009 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
De maandag na een potje squashen met iemand die het ook daadwerkelijk kan, is ook niet best.
al die blauwe plekken thuis weer uitleggen.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
De maandag na een potje squashen met iemand die het ook daadwerkelijk kan, is ook niet best.
Mja, daar weten ze ook dat squashen sterk wordt afgeraden voor mensen met een spierziekte. Dat excuus valt dus ook een beetje in duigen.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:59 schreef HeatWave het volgende:
nee, maar dat kan je nog min of meer aanvoeren als excuus op je werk.
Je post roept meerdere vragen op:quote:Op maandag 2 februari 2009 11:01 schreef TALIN het volgende:
al die blauwe plekken thuis weer uitleggen.
Oh ok, my bad. Maar aankomen met een kater als excuus is altijd nog minder geaccepteerd natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mja, daar weten ze ook dat squashen sterk wordt afgeraden voor mensen met een spierziekte. Dat excuus valt dus ook een beetje in duigen.
Dat is waar. Ik kan gewoon de zielig-kaart trekken.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Oh ok, my bad. Maar aankomen met een kater als excuus is altijd nog minder geaccepteerd natuurlijk.
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je post roept meerdere vragen op:
1. Welke blauwe plekken?
2. Aan wie thuis uitleggen?
Ja !quote:
Mooi, dan ben ik ervandoor!quote:
Prettig Weekend HW.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik ervandoor!fijn weekend allemaal!
Ik werd tegengehouden bij de receptiequote:
Same here...quote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werd tegengehouden bij de receptie. Het is maandagochtend!
.
laat je niks wijsmaken door een stelletje telefoonmiepen!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werd tegengehouden bij de receptie. Het is maandagochtend!
.
Ik moest zaterdag aan je denken. Bij Racoon.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*AK-47 pakt en gaat plunderen*
Lieve A, waarom?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef Anosmie het volgende:
Ik moest zaterdag aan je denken. Bij Racoon.
ACHTUNG ACHTUNG !quote:
Omdat de zanger me aan je deed denken.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lieve A, waarom?
In hemelsnaam?.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef Anosmie het volgende:
Omdat de zanger me aan je deed denken.
Ik denk het ook. Uit Slank:quote:Op maandag 2 februari 2009 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:!
.
.
Ik denk tenminste dat het een compliment is.
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Anosmie het volgende:
Ohja! Ik was zaterdag bij de vrienden van Amstel. En die zanger van Racoon is echt een schatje. En grappig en zo..
<...>
Of je doet gewoon je bebloede t-shirt aan naar kantoor vandaag. Dat riekt ws net zo naar 'onschuld' als die uitspraak hierboven.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
iemand Rip al gezien? Ik zweer dat ze nog leefde toen ik wegging gisteravond!
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:14 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Of je doet gewoon je bebloede t-shirt aan naar kantoor vandaag. Dat riekt ws net zo naar 'onschuld' als die uitspraak hierboven.
OMG! Jah! Hoe weet je dat?!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij bent zelf ook wel een liefie.
Ben je Vissen toevallig?
Ik weet alles van je A.quote:
Sluitspier griep ?quote:
Dat vraagt om een kleine test:quote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet alles van je A.
ALLES!
*kwaadaardig, doch schattig lacht*
dat zijn geen vragen!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat vraagt om een kleine test:
Hoe heet mijn mama? Kom ik langs de V&D als ik naar haar toefiets en waar heb ik de oplader van mn iPod gelaten?
Zie PM.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef Anosmie het volgende:
Dat vraagt om een kleine test:
Hoe heet mijn mama? Kom ik langs de V&D als ik naar haar toefiets en waar heb ik de oplader van mn iPod gelaten?
Ranzigquote:
Sorryquote:
Is ze zwanger dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry.
Nou ja, ik heb het niet gedaan natuurlijk, maar toch.
ik heb bij een steakhouse gewerkt toen ik nog op school zatquote:
Nou, hopelijk niet bij deze want ik ben er nu ziek vanquote:Op maandag 2 februari 2009 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb bij een steakhouse gewerkt toen ik nog op school zat![]()
*haartjes vasthoudt*quote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, hopelijk niet bij deze want ik ben er nu ziek van
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kringspier griep.quote:
Heimlich is als er een stukje in je keel vastzit wat de ademhaling belemmert. Haartjes hou je vast zodat ze er niet op puugt. En zodat ze niet in de wcpot hangen.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:19 schreef Adelante het volgende:
Waarom de haartjes vasthouden?
Werkt de heimlich greep niet beter?
ik zou zeggen, een actrofale desperaat ingreep toepassen m.a.w. ingipsen!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:19 schreef Adelante het volgende:
Waarom de haartjes vasthouden?
Werkt de heimlich greep niet beter?
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Heimlich is als er een stukje in je keel vastzit wat de ademhaling belemmert. Haartjes hou je vast zodat ze er niet op puugt. En zodat ze niet in de wcpot hangen.
Ik dacht nog wel lief te zijn om je allebei de chorizo's te gunnen omdat je ze zo lekker vond.....quote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat waqs lief inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel lief te zijn om je allebei de chorizo's te gunnen omdat je ze zo lekker vond.....
Volgens mij houdt Rip het wel wat beter bij daar hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:32 schreef Anosmie het volgende:
En zodat ze niet in de wcpot hangen.
Maar met die Heimlich heb ik wel mooi je tieten vast in een netelige situatie.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:33 schreef Anosmie het volgende:
Echt A. Ik hoop niet dat jij ooit mijn enige hoop zal zijn. Dat overleef ik niet.
Dat is denk ik het romantischste wat ik in tijden gehoord hebquote:Op maandag 2 februari 2009 13:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar met die Heimlich heb ik wel mooi je tieten vast in een netelige situatie.
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
weet je wat voor drachtig komt?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Rippeley, wat lees ik nu, ben je drachtig?
Gefeliciteerd, hoor!.
ik plegt altijd de dinsdagmorgen de onderkant van ons dekbed zolang mogelijk te bestuderen, totdat de eerste user me op mn 06 gaat bellen en ik dingen ga verzinnen als, brug open, kat nog niet thuis, file, weer aangehouden door de heren bromsnor enz.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klopt.
Duidelijk te merken dat jij hier niet vaak post op dinsdagochtend.
Dan is Rippeley altijd tochtig.
Namelijk.
Prince Charming eat your heart out.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:50 schreef Adelante het volgende:
Zweethandjes? Yugh!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, lekker, dan heb je van die zweterige handen om je tieten.
NEE JK, IK MOT ALLEEN ME VOER D'R STEEDS UITKOTSEN OMDAT IK EEN FOUT WORSTJE (quote:Op maandag 2 februari 2009 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Rippeley, wat lees ik nu, ben je drachtig?
Gefeliciteerd, hoor!.
That's what she said.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef Anosmie het volgende:
Zweethandjes? Yugh!
Maar koude tengels zijn ook geen feestje in je blouse.
JE HAD OP BOE ZN LIJSTJE KUNNEN ZIEN DAT T WORSTJE NIET KOOSJER WAS R.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
NEE JK, IK MOT ALLEEN ME VOER D'R STEEDS UITKOTSEN OMDAT IK EEN FOUT WORSTJE () HEB GEGETEN GISTEREN
[aai-over-de-bol-smiley]quote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef Ripley het volgende:
NEE JK, IK MOT ALLEEN ME VOER D'R STEEDS UITKOTSEN OMDAT IK EEN FOUT WORSTJE () HEB GEGETEN GISTEREN
Hou je dan wel dr haren vast als ze het weer uitkotst?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[aai-over-de-bol-smiley]
Jammer dat je niet in de buurt woont, anders zou ik kippensoep langs komen brengen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Zweethandjes? Yugh!
Maar koude tengels zijn ook geen feestje in je blouse.
HEP RIPPELEY ALTIJD DAT LIJSSIE IN DER TASSIE DAN?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef Anosmie het volgende:
JE HAD OP BOE ZN LIJSTJE KUNNEN ZIEN DAT T WORSTJE NIET KOOSJER WAS R.
Daar ben jij toch voor?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:34 schreef Anosmie het volgende:
Hou je dan wel dr haren vast als ze het weer uitkotst?
Ja, schijnbaar moet Rippeley kokhalzen van worsies, hehehe.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben we het over worst?
Staat er op boe's lijstje ook bij welke steakhouse je geen argentijnse chorizo moet bestellen?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef Anosmie het volgende:
[..]
JE HAD OP BOE ZN LIJSTJE KUNNEN ZIEN DAT T WORSTJE NIET KOOSJER WAS R.
Dat krijg je van foute worsten. Had ze mij maar in moeten schakelen bij de worstkeuze.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, schijnbaar moet Rippeley kokhalzen van worsies, hehehe.
Je ziet nu zelf wel waar het fout ging, hč?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
argentijnse chorizo
HW gáf ze vrijwillig, belangeloos, zonder er iets voor terug te willen, zomaar uit het niets, aan jou.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Staat er op boe's lijstje ook bij welke steakhouse je geen argentijnse chorizo moet bestellen?
Okay, nu zie ik dus voor me dat R in een restaurant een worst wil bestellen, jou opbelt, jij op je fiets springt op weg naar het restaurant, binnenloopt, de worst goedkeurt met een kordaat "Akkoord" en weer weg gaat.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat krijg je van foute worsten. Had ze mij maar in moeten schakelen bij de worstkeuze.
Je houdt echt van me he?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
HW gáf ze vrijwillig, belangeloos, zonder er iets voor terug te willen, zomaar uit het niets, aan jou.
Dat had minstens 16 alarmbellen moeten doen rinkelen..
Met de omschrijving van de worst en het restaurant had ik al voldoende geweten.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, nu zie ik dus voor me dat R in een restaurant een worst wil bestellen, jou opbelt, jij op je fiets springt op weg naar het restaurant, binnenloopt, de worst goedkeurt met een kordaat "Akkoord" en weer weg gaat.
Dan mail je toch nog een paar van je zelfgeschoten naaktzipjes door, voel je je vast beter.quote:
Zeur niet. Ik kan niet eens opstaan van m'n bureaustoel zonder te creperen van de pijn.quote:
Heb je het al geprobeerd dan?quote:
Ik hou mijn water amper binnenquote:
Pas als niets meer baat, kan een worst geen kwaad.quote:
Ach, ik zat in PUB SC omdat die Oldbies in de TT haddenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:41 schreef Anosmie het volgende:
Godnondeju. Zat ik bijna in het Gijsjestopic door hun misleidende TT.
"Ja, ik zat toevallig tussen de pubermeisjes opeens"quote:Op maandag 2 februari 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik zat in PUB SC omdat die Oldbies in de TT hadden.
Ja, hoe kan dat toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Ja, ik zat toevallig tussen de pubermeisjes opeens"
Wat is er? Ben je tochtig?quote:
Ik wil dat het vrijdag is. Dinsdag is mijn langste dag en het enige goede aan vandaag is dat ik vanavond ga trainen.quote:
Kut is niet per definitie slecht Meta.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kut is niet per definitie slecht Meta.
Het is donderse dinsdag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:55 schreef Anosmie het volgende:
Gatfurrr, wat zijn jullie hormonaal vandaag zeg.
En ook nog smorgens!quote:
Ik ben ook wel bij hoor.. blij is een ander verhaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:56 schreef Adelante het volgende:
Ben ik dan de enige bij en voor wie de zon schijnt vandaag
Geen zon, geen heldere lucht, beetje grauwig zelfs.. maar geen regen, geen hagel, natte sneeuw of meteorietenstorm.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:56 schreef Adelante het volgende:
Ben ik dan de enige bij en voor wie de zon schijnt vandaag
* JohnnyKnoxville streelt Anosmies magische plekje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:55 schreef Anosmie het volgende:
Gatfurrr, wat zijn jullie hormonaal vandaag zeg.
Ik onthou dromen eigenlijk ook nooit maar vanochtend wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn geografische kennis is in mijn dromen belabberd. Zo kwam ik vannacht een oude bekende tegen die op reis ging naar Nieuw Zeeland en wel naar Brisbane, terwijl dat toch echt in Australië ligt. En tijdens een eerdere droom (ik werd tussendoor wakker) reed ik rond in München tijdens het bewind van de nazi's dat verrassend dicht bij Nederland bleek. München ligt toch echt ver in het zuiden van ons buurland.
Sowieso al verrassend dat ik droomde, want dat doe ik bijna nooit. Ik kan ze tenminste nooit herinneren de volgende dag.
Je denkt dat jouw droom vreemd was, maar ik heb je niet verteld waarom ik in Nazi-Duitsland rondreed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik onthou dromen eigenlijk ook nooit maar vanochtend wel.
Ik heb gedroomd dat er een leger veteraan op een trap zat die afliep in een meertje. Hij zat de hele tijd mijn hond te klieren en toen heb ik hem naar beneden geduwd. Toen belde hij een nummer en kwam er een hele groep soldaten mij achterna.wth.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je denkt dat jouw droom vreemd was, maar ik heb je niet verteld waarom ik in Nazi-Duitsland rondreed.Namelijk om een Duitse herdershond en 4 jonge eendjes naar het bevrijde deel van Nederland te helpen vluchten.
"DU BIST KRANK IM KOPF!"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Vier jonge eendjes ook.![]()
![]()
Wat zou Freud er van gemaakt hebben.
Met enige vertraging, merkte ik toch dat mijn alarm afging.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:25 schreef Joene het volgende:
Zei er iemand neuken ?
denk dat mod op FOK er heel wat mee te maken heeftquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Vier jonge eendjes ook.![]()
![]()
Wat zou Freud er van gemaakt hebben.
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville streelt Anosmies magische plekje.
Was ook wel nodig he die 6 minuten dat het leeg stondquote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Was ook wel nodig he die 6 minuten dat het leeg stond
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:10 schreef Jimbo het volgende:
bijna weer weekend
Prijdmijd flashback.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:00 schreef Anosmie het volgende:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....
Een gezond delay van bijna een half uur.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:51 schreef Joene het volgende:
Hoe is het met je UPC Trigger ?
Ik zou iets minder brothers in arms spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik onthou dromen eigenlijk ook nooit maar vanochtend wel.
Ik heb gedroomd dat er een leger veteraan op een trap zat die afliep in een meertje. Hij zat de hele tijd mijn hond te klieren en toen heb ik hem naar beneden geduwd. Toen belde hij een nummer en kwam er een hele groep soldaten mij achterna.wth.
Die kutplaat is sowieso al helemaal grijs gedraaidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zou iets minder brothers in arms spelen.
Oe, meesteres Ripley.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
Ik moest dinsdagmorgen college geven aan studenten
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je denkt dat jouw droom vreemd was, maar ik heb je niet verteld waarom ik in Nazi-Duitsland rondreed.Namelijk om een Duitse herdershond en 4 jonge eendjes naar het bevrijde deel van Nederland te helpen vluchten.
Zo je even dit linkje voeren, droom je vannacht hieroverquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Meer een ctrl-c ctrl-v malfunction, dunkt me.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:38 schreef Anosmie het volgende:
It's Ground Hog Day!!!!!111!!//??
Iquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meer een ctrl-c ctrl-v malfunction, dunkt me.
Moet ik dromen over bijtende groundhogs?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef yvonne het volgende:
Linkje erbij is wel handig..
http://www.nytimes.com/2009/02/03/nyregion/03groundhog.html?_r=1
Heel leukquote:
Over formatontwikkelingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat voor college heb je gegeven?
Dan moet ik misschien toch maar eens de nieuwe layout gaan gebruiken!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pas maar op k_i_m, hier worden soms ook posts gewist.
Wat een kutwoord. Ik moest het 3 keer lezen voordat ik het snapte.quote:
Die baggerdinges? Nimmer! Fok!Silver is modern genoeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef k_i_m het volgende:
Dan moet ik misschien toch maar eens de nieuwe layout gaan gebruiken!.
Een koppelingsteken tussen format en ontwikkeling zou het leesbaarheidsgehalte van dat woord drastisch verbeteren inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat een kutwoord. Ik moest het 3 keer lezen voordat ik het snapte..
Krijg jij het wel een beetje normaal uit je gouden strotje?
Net als bij zeepromenade, of diareklame. Stomme woorden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:49 schreef Adelante het volgende:
Een koppelingsteken tussen format en ontwikkeling zou het leesbaarheidsgehalte van dat woord drastisch verbeteren inderdaad.
Diareclame JK.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net als bij zeepromenade, of diareklame. Stomme woorden.
Bewijs maar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Anosmie het volgende:
Wellust.
[Paul Jambers]quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Ook stom trouwens; als je een plaatje zoekt bij diarrhoea dan komt ie alleen maar met plaatjes van zielige negertjes.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[Paul Jambers]
Dit is Diarrhoea, overdag is hij een hongerneger. 's Avonds echter, flaneert hij op de boulevards van het vluchtelingenkamp, op zoek naar vertier. Iets om zijn gedachten te verzetten.
[/Paul Jambers]
stoer! was altijd leuk om met je ex-overbuurman een te roken, hoorde altijd leuke dingen bij jullie vandaan komen.quote:
Ik hoor het hardop in mijn hoofdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef Anosmie het volgende:
[..].
.
Wat erg, ik heb tranen in mn ogen van het lachen. Ben blij dat Helga er niet is.
Gaaf joh! Ook een heel koel onderwerp!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heel leuk
Ik werd gelijk voor volgende week teruggevraagd
Zieke GEEEEEEEEST!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[Paul Jambers]
Dit is Diarrhoea, overdag is hij een hongerneger. 's Avonds echter, flaneert hij op de boulevards van het vluchtelingenkamp, op zoek naar vertier. Iets om zijn gedachten te verzetten.
[/Paul Jambers]
Tis wat in die banksector he.quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:50 schreef Q. het volgende:
Ah, glad. Dan heb ik 5 ipv 4 minuten reistijd naar mn werk. Bedankt voor de tip.
Dat doe ik vrij vaak eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Om 1 uur op bed is niet zo goed als je vroeg op moet.
feestje met cake ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:02 schreef TALIN het volgende:
smorgens!
schoonoma jarig!
Johnny Cash - Busted
Nein, leider nichtquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gutemorgen! Ist es schon Wochenende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |