Mooie binnenkomer.quote:
Plastic is duurzaam, jeweet.quote:
Wel handig. Ventieltje losdraaien, en je kunt haar in een leuk doosje opbergen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Jarno het volgende:
Plastic hoofd, plastic tieten.
Sinds wanneer ben jij ONZ mod dat je hier zo maar TT's wijzigt?quote:
Jij hebt toch ook niet aangeboden om in je blote reet te gaan staan bij een shoot he? Want dan hebben we pas echt een relquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij ONZ mod dat je hier zo maar TT's wijzigt?
Het aanbod lag er, alleen de opbrengst is niet behaaldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet aangeboden om in je blote reet te gaan staan bij een shoot he? Want dan hebben we pas echt een rel.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet aangeboden om in je blote reet te gaan staan bij een shoot he? Want dan hebben we pas echt een rel.
een shoot hagel op zn reet, dat zal em dan leren!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaan met stokken zeg ik je Talin!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:56 schreef TALIN het volgende:
[..]
een shoot hagel op zn reet, dat zal em dan leren!
as we speak:
dr loopt deze hele week al een opa/mummy/ongebalsemd lijk zich uit te sloven op het schoolvoetbalveld ( waar ik uitzicht op heb) hier naast me.
sukkelt ie 25 meter op een drafje en dan loopt ie te puffen, komt ie weer aan met zn rooie kop.
Zit je weer te zweten Tiek?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:12 schreef Misstique het volgende:
Plaktieten.
Serieuze quote uit R&Pquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:44 schreef Aneurism het volgende:
Three Men and a Baby bewees al weer dat mannen beter zijn in opvoeden van kinderen.
.
nou?quote:
Daar ging het niet omquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef TALIN het volgende:
[..]
nou?
mijn nichtje van 5 is het er ook mee eens elke x als ik langskom in Londen.
can i come?
ze vindt het nog steeds leuk om slakken te zoeken in de tuin en van mij mag ze alles eten wat ze wil.
ik heb dr nog nooit naar de trap hoeven sturen als ze raar deed.
maar dat kan alles ook aan mijn zus liggen, die heeft een nijlpaard op dr kont gatatoeerd.
Adelante bedoel je.quote:
Mijn tepels plakken niet en lekken niet.quote:
borsthaar, echte mannen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn tepels plakken niet en lekken niet.
Het zijn ook altijd die homo's die van dit soort lichaamsaanpassingen houden. M'n homobuurmannen, die ik Beau en Toks noem, zijn er ook niet vies van.quote:
Damn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik duik m'n bed weer in, nadat ik beneden:
de afvoer heb ontstopt,
de kasten heb opgeruimd,
de boekenkast heb uitgeruimd,
de vloeren heb gezogen,
de muren heb schoongemaakt,
de kalkaanslag in de badkamer heb verwijderd,
de kozijnen heb gesopt,
de oude kleding heb weggebracht,
de gordijnen heb gewassen,
en de was heb opgeruimd.
Vanavond 20 uur dus?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
de afvoer heb ontstopt,
de kasten heb opgeruimd,
de vloeren heb gezogen,
de kozijnen heb gesopt,
en de was heb opgeruimd.
Dat moet hier ook allemaal gebeuren U, kom je langs?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
de afvoer heb ontstopt,
de kasten heb opgeruimd,
de vloeren heb gezogen,
de kozijnen heb gesopt,
en de was heb opgeruimd.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:47 schreef StefanFM het volgende:
Ben ik een oldbie?
quote:De vraag stellen, is hem beantwoorden.
Dit gaat florisant. Om mezelf te verwennen met het bereikte, ga ik nu maar eens naar dequote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
de afvoer heb ontstopt,
de kasten heb opgeruimd,
de vloeren heb gezogen,
de kozijnen heb gesopt,
en de was heb opgeruimd.
Ik weet niet wat treuriger is dit topic of de wikiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Oldbie%27s_FAQ
Het eerste.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat treuriger is dit topicdeze post of de wiki
Geen idee UIO, geen idee.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom zijn kutnewbies er toch altijd van overtuigd dat wij om hun mening verlegen zitten?
Newbies? Waar?quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 07:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom zijn kutnewbies er toch altijd van overtuigd dat wij om hun mening verlegen zitten?
Wijquote:Op maandag 2 februari 2009 07:58 schreef UIO_AMS het volgende:
En in de WIJ vorm anders kunnen ze het niet redden, dus eigenlijk 12quote:Op maandag 2 februari 2009 08:23 schreef Joene het volgende:
WTF meer dan 6 posts voor 8 uur.
het gaat snel achteruit hier...quote:
Volgens mij gaat ze 't gewoon doen en zo niet kun je geld terugvragen ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Daar ik dit weekend niet de gelegenheid had tot Fok!ken, gaarne een update aangaande SHE en haar al dan niet blote tieten en reet, alsmede haar al dan niet behaarde doos.
Achter de schermen niet in elk gevalquote:Op maandag 2 februari 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoezo niet?
Het is dé Fok!rel van 2009!
Tot nog toe!
nee, maar dat kan je nog min of meer aanvoeren als excuus op je werkquote:Op maandag 2 februari 2009 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
De maandag na een potje squashen met iemand die het ook daadwerkelijk kan, is ook niet best.
al die blauwe plekken thuis weer uitleggen.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
De maandag na een potje squashen met iemand die het ook daadwerkelijk kan, is ook niet best.
Mja, daar weten ze ook dat squashen sterk wordt afgeraden voor mensen met een spierziekte. Dat excuus valt dus ook een beetje in duigen.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:59 schreef HeatWave het volgende:
nee, maar dat kan je nog min of meer aanvoeren als excuus op je werk.
Je post roept meerdere vragen op:quote:Op maandag 2 februari 2009 11:01 schreef TALIN het volgende:
al die blauwe plekken thuis weer uitleggen.
Oh ok, my bad. Maar aankomen met een kater als excuus is altijd nog minder geaccepteerd natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mja, daar weten ze ook dat squashen sterk wordt afgeraden voor mensen met een spierziekte. Dat excuus valt dus ook een beetje in duigen.
Dat is waar. Ik kan gewoon de zielig-kaart trekken.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Oh ok, my bad. Maar aankomen met een kater als excuus is altijd nog minder geaccepteerd natuurlijk.
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je post roept meerdere vragen op:
1. Welke blauwe plekken?
2. Aan wie thuis uitleggen?
Ja !quote:
Mooi, dan ben ik ervandoor!quote:
Prettig Weekend HW.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik ervandoor!fijn weekend allemaal!
Ik werd tegengehouden bij de receptiequote:
Same here...quote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werd tegengehouden bij de receptie. Het is maandagochtend!
.
laat je niks wijsmaken door een stelletje telefoonmiepen!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werd tegengehouden bij de receptie. Het is maandagochtend!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |