Daarnaast vond hij ook zijn ware liefdequote:Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
Vers brood al gehaald?quote:
Ja, met moeitequote:
SHE-Gate natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren nog een leuk popcorn momentje geweest?
Die zit denk Guitar Hero World Tour te spelenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik hoorde op het nieuws van een ICT-er uit Rotterdam die opgepakt was na het verduisteren van ¤2,5 miljoen euro. Jslavenburg heeft vandaag nog niets gemeld in deze thread. Zie ik een verband?
Je staat in de SES OPquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
jah hoor @ hosti... .:') zelfs genomineerd voor beste SES topic...
maar je moet ze allebei lezen
De bailout komt er... en de foto's waarschijnlijk ook...quote:
shoompy #4quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
SHE-gate? Wat gemist?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarnaast vond hij ook zijn ware liefde
Huh, what did I miss?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Paula en Cali, wat een heerlijke combi
Masked Crusaders!!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Paula en Cali, wat een heerlijke combi
Naakt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:50 schreef HostiMeister het volgende:Paula en Cali, wat een heerlijke combi
Als ik nu kijk wat voor crap er nu aan kindertekenfilms zijn... behalve dan Fairly Odd Parents.. waren jaren '80 - '90 qua tekenfilms echt niet zo heel slecht..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Masked Crusaders!!
Briljante tekenfilm was dat
Kijk maar in de OP als Beste SES Topic.. al moet je dan wel pagina 6 van topic 793 nog maar even door lezenquote:
Zie dat ik er ook nog met haren bij wordt gesleeptquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk maar in de OP als Beste SES Topic.. al moet je dan wel pagina 6 van topic 793 nog maar even door lezen
Is er een korte samenvatting..?quote:
Ik wil het wel weten maar niet zoeken.... Hoe waren zequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
niet alleen pagina 6 ik denk 5 ook nog wel
Gast, waar heb jij leren lezenquote:
Lezen leer je niet... dat overkomt je... ofzo, je weetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, waar heb jij leren lezen[ afbeelding ]
nah geniale shit johquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:07 schreef Puala het volgende:
Kan ik nog protesteren tegen die nominatie
Whehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Lezen leer je niet... dat overkomt je... ofzo, je weet
Enfin, werk! Kusjes
Welke?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Foto's zijn trouwens weg als het goed is
Aha... Boeiend johquote:
Dat bepalen we zelf wel, of het niks isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:13 schreef Bravebart het volgende:
LEKKER WEER HČ?Zeker... zonnetje, wel koud. *Kou in gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:13 schreef Bravebart het volgende:
LEKKER WEER HČ?Rot weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Meest gebruikte smilie bij jou is ook echt dequote:
Koud wel jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker... zonnetje, wel koud. *Kou in gaat
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Meest gebruikte smilie bij jou is ook echt dehe? Zou voor jou afkicken zijn om die niet meer te mogen gebruiken.
Geldt ook voor Puala...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Meest gebruikte smilie bij jou is ook echt dehe? Zou voor jou afkicken zijn om die niet meer te mogen gebruiken.
Ze waren er al mee bezig voor de discussie los barstequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aha... Boeiend joh
Was wel grappig om te lezen
Dequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Meest gebruikte smilie bij jou is ook echt dehe?
So truequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deis ook mijn meeste gebruikte smilie.. maar ja.. ik ben ook een uber sarcast.
Daar viel het me niet van op, maarja, ik kom hier niet zo vaak meer en voorheen had ik het ook al opgemerkt. Vandaarquote:
Gebruik jij smiliesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deis ook mijn meeste gebruikte smilie.. maar ja.. ik ben ook een uber sarcast.
Dat is echt tč basic gewoonquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef Californium het volgende:
@ yesse...mijn meest gebruikte smilie is
Just that you know![]()
En wat is er verder mis met het gebruik van
![]()
O en ik blijfgebruiken zovaak als ik dat wil.... Ik probeerde een grapje te maken om het te negeren...maar goed...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef Californium het volgende:
Just that you know![]()
![]()
O en ik blijfgebruiken zovaak als ik dat wil.... Ik probeerde een grapje te maken om het te negeren...maar goed...
en daar is de bevestigingquote:
quote:
Omdat ik jou hem ook vaak zie gebruiken..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom haal je mij er ook gelijk bij?
Elke dagquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
BTW, hebben jullie het ook weleens IRL dat je die smiley als het ware wil trekken op je gezicht..?
Inderdaadquote:
Nee, deze is nogal lastigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
BTW, hebben jullie het ook weleens IRL dat je die smiley als het ware wil trekken op je gezicht..?
Heerlijk gevoel is datquote:
Ik werk daarom ook graag op vrijdag. En dan om 12:30 a 13:00 de deur uit lopen en weekend hebben, dat is nog fijner dan wanneer ik vrijdag vrij heb. En het is helemaal fijn met zonnig weer als vandaag.quote:
Hulde voor het gebruik van UI'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef Californium het volgende:
Just that you know![]()
![]()
Zonnetje schijnt lekker..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik werk daarom ook graag op vrijdag. En dan om 12:30 a 13:00 de deur uit lopen en weekend hebben, dat is nog fijner dan wanneer ik vrijdag vrij heb. En het is helemaal fijn met zonnig weer als vandaag.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, deze is nogal lastigen deze
of
Zout in de wondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik werk daarom ook graag op vrijdag. En dan om 12:30 a 13:00 de deur uit lopen en weekend hebben, dat is nog fijner dan wanneer ik vrijdag vrij heb. En het is helemaal fijn met zonnig weer als vandaag.
Ach, over anderhalve week mag ik ook op vrijdag gewoon 8 uur werken (tenzij ik 4x9 en 1x4 ga werken, dat lijkt me ook wel wat).quote:
deze helemaalquote:
Schlimm. Idee voor laterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, over anderhalve week mag ik ook op vrijdag gewoon 8 uur werken (tenzij ik 4x9 en 1x4 ga werken, dat lijkt me ook wel wat).
Holy crap, dat is langquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En het ziet er naar uit dat ik dinsdag van 9:00 tot 22:15 op school kan gaan vertoeven. Dat wordt een zware dag.
met postenquote:
Om 9:00 afgesproken met een medestudent om een mondeling voor te bereiden. Dat is wel nodig, dat zijn de laatste punten die ik mis uit voorgaande periodes. Dus maar even goed voorbereiden, op tijd afspreken. Om 18:15 is de kickoff van de minor die ik in deeltijd volg. Daarna een college burgerlijk procesrecht tot 20:30 en van 20:45 tot 22:15 nog Ondernemingsrecht.quote:
LOL! failquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Om 9:00 afgesproken met een medestudent om een mondeling voor te bereiden. Dat is wel nodig, dat zijn de laatste punten die ik mis uit voorgaande periodes. Dus maar even goed voorbereiden, op tijd afspreken. Om 18:15 is de kickoff van de minor die ik in deeltijd volg. Daarna een college burgerlijk procesrecht tot 20:30 en van 20:45 tot 22:15 nog Ondernemingsrecht.
Ik heb misschien nog wel tijd om tussendoor naar huis te gaan, maar dan ben ik in totaal 4 uur aan het reizen die dag.
Komt goed. Ik ben dol op tentamens van vakken die ik niet gevolgd heb, tot nu toe heb ik met die tentamens nog een score van 100% volgens mij.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja verder niet zo heul actief hahaha
Succes Angel
quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja verder niet zo heul actief hahaha
Succes Angel
Dooie fucking boel...quote:
heb ik geen last van hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef PieterBas het volgende:
Wat is iTunes.. toch een behoorlijk traag kut programma.. (op Windows dan)
Misschien heb je een behoorlijk trage kut computerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef PieterBas het volgende:
Wat is iTunes.. toch een behoorlijk traag kut programma.. (op Windows dan)
Niet helemaal.. hoewel het wel misschien tijd is voor een upgradequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien heb je een behoorlijk trage kut computer
Mijn oude athlon op 2GHz doet er niet eens moeilijk overquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet helemaal.. hoewel het wel misschien tijd is voor een upgrade
Die heb ik wel, maar met iTunes heb ik geen problemen. Ik geef toe dat het op de Mac wat fijner werkt, maar om nou te zeggen dat ik er op mijn pc problemen mee heb, dat niet. Al had ik er een aantal jaar geleden nog een hekel aan, het programma is sindsdien erg verbeterd en ik ben er ook aan gewend geraakt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien heb je een behoorlijk trage kut computer
Waarom wil het niet werken dan? Wat gaat er mis?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:24 schreef PieterBas het volgende:
Op een of andere manier wil het hier niet lekker werken...Jammer, want op de Mac is het echt een topprogramma.
In Serviė zijn politici minder blij met tennis:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef Yesse het volgende:
*zit voor haar scherm te kwijlen
Verdasco en Nadal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aldus NRC.quote:Rotterdam, 30 jan. De leden van het Servische parlement hebben gisteren twee uur lang het werk neergelegd. Ze pikten het niet dat de Servische publieke omroep RTS de tenniswedstrijden van de Australian Open verkoos boven het debat dat zij op dat moment voerden.
In Serviė is het gebruikelijk dat de parlementaire discussies live zijn te volgen op het tweede net van RTS. Het parlement staat bekend om ellenlange debatten, niet altijd even boeiende televisie. Daarom besliste RTS om gisteren de wedstrijd tussen Roger Federer en Andy Roddick op het scherm te brengen, tot woede van alle politici.
Toen de Serviėr Novak Djokovic nog meedeed aan het toernooi, legden de politici ook al twee keer het werk neer. Officieel ook uit protest, terwijl ze in de wandelgangen van het parlement de tennisprestaties van hun landgenoot wel nauwlettend volgden.
De directeur van de RTS kondigde aan dat er nog meer tennis zal volgen, omdat de kijker erom vraagt. Bovendien: tijdens het tennis mag RTS reclame uitzenden, tijdens politieke debatten is dat bij wet verboden.
Ja, echt stom die doen het normaal niet.. en nu opeens welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef PieterBas het volgende:
Misschien straks ook maar even streaming Ned1 aanzetten
Heeft te maken met rechten... Ik kan sowieso online ned1-3 kijken via mijn internet provider.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, echt stom die doen het normaal niet.. en nu opeens wel
Ik ga ook in protestquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In Serviė zijn politici minder blij met tennis:
[..]
Aldus NRC.
Sukkels.
Niet over dat onderwerpquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je je ventje nog gesproken..?
ik kan het niet vinden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef PieterBas het volgende:
Misschien straks ook maar even streaming Ned1 aanzetten
Daar kijk ik al jaren niet meer op... Daardoor is ook mijn technische kennis ook verslechterd..quote:
Zekerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had het gevonden.. mooie pot trouwens
Match Pointquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
2-2 in sets 5-4 in games voor Nadal
Heb je de foto gezien van Puala?quote:
aardig gek!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Anekdote,... ik kom thuis blijkt dat mijn huisgenootjes is overvallen at gunpoint
GELE KAART!quote:
No shit!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Anekdote,... ik kom thuis blijkt dat mijn huisgenootjes is overvallen at gunpoint
Volgens mij was ie niet heel blij met zijn spel.quote:
Krijg je pas.. als je shirt uit.. of gedeelte uit is..quote:
helemaal uitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krijg je pas.. als je shirt uit.. of gedeelte uit is..![]()
Vraag maar aan de gemiddelde NEC speler..![]()
Hij schopte zelfs tegen zn flesjesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij was ie niet heel blij met zijn spel.
Was jij niet die ICT-er die 2,5 miljoen euro had verduisterd?quote:
Nee?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was jij niet die ICT-er die 2,5 miljoen euro had verduisterd?
uhm.. als jij je shirt over je hoofd trek.. en daar staan politieke of religieuze teksten of sowieso provocerende teksten.. kan je ook gewoon een kaart krijgen.quote:
Ja als je het zo zegt...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beetje christiano ronaldo die door boularouz uit de wedstrijd is geschopt![]()
oh ja.. dat iets nieuws toch tegenwoordig?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. als jij je shirt over je hoofd trek.. en daar staan politieke of religieuze teksten of sowieso provocerende teksten.. kan je ook gewoon een kaart krijgen.
scherp hequote:
Mooiste moment van die wedstrijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beetje christiano ronaldo die door boularouz uit de wedstrijd is geschopt![]()
Sinds WK 2002 staat daar een kaart op.. bedacht door Blatter... Omdat het kwetsend zou kunnen zijn.. en vanwege tijdrekken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. dat iets nieuws toch tegenwoordig?
100%quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mooiste moment van die wedstrijd.
oh ok.. in Nederland nog weinig van gemerkt in ieder geval, maar je hebt gelijk ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds WK 2002 staat daar een kaart op.. bedacht door Blatter... Omdat het kwetsend zou kunnen zijn.. en vanwege tijdrekken.
Het is inderdaad een kansloos iets, maar ik snap ook niet waarom je shirt uit wil trekken als je hebt gescoord. Als een gast een driedubbel flikflak en een salto er achter aan moet doen.. hoop je gewoon dat ie door zijn enkel gaat.. en de wedstrijd niet meer uit kan spelen..
Had je niet meer zo lomp moeten doen. Uitgebreid juichen tijdens een wedstrijd als speler vind ik ook onsportief staan.
bijna een half uur nogquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ook Milou
Hoelang moet je nog Puala?
LOL! die is ernstig. Moet je maar net hopen dat je niet rechtsdragend bent...quote:
als die christiano überhaupt al iets draagtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOL! die is ernstig. Moet je maar net hopen dat je niet rechtsdragend bent...
Volgens mij staan die noppen nog in zijn benenquote:
Moet je eens zoeken op Kokmeijer... of Eduardo...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOL! die is ernstig. Moet je maar net hopen dat je niet rechtsdragend bent...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah ok, ga je nog wat leuks doen dit weekend?
En de andere hier? Nog wat gepland?
Hoezoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
vanavond shoppen, morgen open dag van een school (voor mijn zusje) en 's avonds flugelfeest. Zondag verjaardag
en jij?![]()
en terecht.. alleen jammer dat dit het begin was van alle ellendequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij staan die noppen nog in zijn benen
Haha, gezelligquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoezo
Kan toch gezellig zijn?Of?
Ik hou het rustig dit weekend. Nog even verder bonjouren op Guitar Hero denk ik
Je mag blij zijn dat je ze nog hebt. Ik heb geen oma of opa meer (oma is in 2007 overleden), en ik verwijt mij zelf dat ik er (bijna) nooit heen ging, naast verjaardagen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, gezellig![]()
Euhm, verjaardagen kunnen heel leuk zijn. Alleen als het enkel met opa's en oma's is en echt een verplichting vind ik het niets
Het is niet mijn familie, maar mijn schoonfamilie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je ze nog hebt. Ik heb geen oma of opa meer (oma is in 2007 overleden), en ik verwijt mij zelf dat ik er (bijna) nooit heen ging, naast verjaardagen.
Oohquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is niet mijn familie, maar mijn schoonfamilie.
Je zal toch moeten, of je wilt of nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
dan nog mag ik er gewoon absoluut geen zin in hebben
Naar de kuip. Bijeenkomst van de mannen van de Burg-familie. Even een leuke achteroom ontmoeten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah ok, ga je nog wat leuks doen dit weekend?
En de andere hier? Nog wat gepland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ga ik daarna naar de Thalialounge voor een birthdayparty. Bron
Moet leuk worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bootje84 op 30-01-2009 16:06:53 (Op verzoek van Jslavenburg :)) ]Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Naar de kuip. Bijeenkomst van de mannen van de Burg-familie. Even een leuke achteroom ontmoetenHehe okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ga ik daarna naar de Thalialounge voor een birthdayparty. Bron
Moet leuk worden
[Blijmodus aan]
JE VERGAT TWEE KEER EEN PUNT HAHAHAHAHAHH ETC TAALDING ZOOI BENK NU HAHAHAHAH
[Blijmodus uit]
Ofzoiets![]()
Dat dus! Mijn laatste opa heb ik op 16 januari jl. begravenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je ze nog hebt. Ik heb geen oma of opa meer (oma is in 2007 overleden), en ik verwijt mij zelf dat ik er (bijna) nooit heen ging, naast verjaardagen.
Gecondoleerd nog. Er gaan weinig dagen bij mij voorbij dat ik niet vergeet hoe een spijt ik heb dat ik zo weinig naar mijn oma ben geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus! Mijn laatste opa heb ik op 16 januari jl. begraven
Tnx.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog. Er gaan weinig dagen bij mij voorbij dat ik niet vergeet hoe een spijt ik heb dat ik zo weinig naar mijn oma ben geweest.
En ik ben super blij dat ik de laatste weken van mijn opa's bestaan hem elke dag gezien hebquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog. Er gaan weinig dagen bij mij voorbij dat ik niet vergeet hoe een spijt ik heb dat ik zo weinig naar mijn oma ben geweest.
Maar als hij op is, dan zie je het ook aankomen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tnx.
Ik heb er geen spijt van dat ik hem zo weinig zag. Ik zag hem toch wel met enige regelmaat. 3 Weken voordat hij overleed had ik zn kont nog gewhooped met klaverjassen![]()
Hij was lichamelijk op, geestelijk was hij nog heel scherp. Het hoefde allemaal van hem niet meer. Hij zou niet langer zelfstandig kunnen wonen als hij terug zou keren en dat vond hij maar niets. Hij was 94 geworden. Diep respect als je voor elkaar krijgt om nog op die leeftijd op jezelf te wonen..
Is goed, have funquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik wil de mood hier niet graag doorbreken, maar ik ga aan het bier!
prettig weekend allemaal!
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:38 schreef Californium het volgende:
en nu durf ik mijn mail niet te checken
quote:o I think that you have the character and
> ability to do a PhD and would be very happy for you to stay on in the
> lab - but the funding may be the thing that is harder to find.
Top... Nu nog kijken wat er te hosselen valtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen dit jaar misschien niet dan
Ik vermoedde het al wel, maar had lampje, snoertje en zo allemaal nog liggen, dus dat uiteraard eerst geprobeerd. Maar de contactpunten van de dynamo waren dermate verroest dat het er wel in zat dat die vervangen moest worden.quote:
Telefoonnummer toch wel binnen dan??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
even een update over de chick in de bus
Heb haar gisteren en vandaag gesproken over van allesmaar vandaag was haar laatste stagedag, dus nu hoeft ze niet meer met de bus
![]()
uhm... neequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Telefoonnummer toch wel binnen dan??
Dat het met mijn chick niets geworden is?quote:
Nu ook niet msn?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel een soort van connectie waar je elkaar eventueel eens zou kunnen zien??
[..]
i know
ik weet waar ze haar bijbaantje heeftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel een soort van connectie waar je elkaar eventueel eens zou kunnen zien??
The power of Googlequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet waar ze haar bijbaantje heeft
Moet alleen nog ff uitzoeken waar die precies is. Maar dat is ff googlen
Sjappie!! lolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:22 schreef Psychonikeo het volgende:
fuck.. heb ik weer de oplader van mijn laptop op mijn werk laten liggen
Zucht.quote:
precies.quote:
we zijn niet allemaal zulke players als jijquote:
hij meldt zich elke keer offline aanquote:
Tja, dan moet je toch echt in stalkermodequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies.
Nu alleen hopen dat er niet meerdere vestigingen in die stad zijn
openingetje inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet waar ze haar bijbaantje heeft
Moet alleen nog ff uitzoeken waar die precies is. Maar dat is ff googlen
quote:
al gevonden, er is er daar maar éénquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, dan moet je toch echt in stalkermode
Kijk eens aan..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
al gevonden, er is er daar maar éénEn volgens de telefoongids zijn er helemaal geen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij meldt zich elke keer offline aan
Maar godver de godver.. Net de postbde aan mijn deur met mijn horloge. Tape van het doosje was al gescheurd, dus ik kreeg meteen argwaan. Ik trek die doos open.. Alles aanwezig, behalve het horloge zelf!!!
Meteen gebeld naar die zaak, maar die zijn al dicht. Dus ook meteen een mailtje en nu dus maar afwachten. Wel verzekerd verzonden, maar geen idee wat er nu gaat gebeuren.
quote:
Je zoekt toch altijd je eigen huis op Google Earthquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tell them about it:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)op-google-earth.html
Je hebt dus haar nummerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
even een update over de chick in de bus
Heb haar gisteren en vandaag gesproken over van allesmaar vandaag was haar laatste stagedag, dus nu hoeft ze niet meer met de bus
![]()
Ik hoop dat die oude foto's inmiddels upgedate zijn, anders moet ik ff een en ander wegwerken...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je zoekt toch altijd je eigen huis op Google Earth
Er zijn meer mensen die er handig gebruik van maken:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tell them about it:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)op-google-earth.html
Wederom NRC.quote:Uniek bosgebied gevonden met hulp van Google Earth
Gepubliceerd: 29 januari 2009 14:29 | Gewijzigd: 29 januari 2009 15:38
Door onze redactie wetenschap
Rotterdam, 29 jan. In Mozambique is een ongerept bosgebied van ongekende soortenrijkdom gevonden met behulp van Google Earth. Dat meldt de internationale vogelbeschermingsorganisatie Birdlife.
Google Earth is het populaire internetprogramma dat een uit satellietbeelden opgebouwde weergave van de aarde biedt.
Een internationaal team vogelonderzoekers zag via Google Earth het belang in van de moeilijk toegankelijk omgeving van wat nu bekend staat als Mount Mabu. Het bosgebied stond niet op de kaart. Ook plaatselijk wisten maar weinig mensen van het bestaan.
Inmiddels heeft een eerste expeditie in het uitgestrekte gebied nieuwe soorten vlinders en slangen gevonden, en zeven vogelsoorten die als wereldwijd ernstig bedreigd te boek staan, waaronder een endemische soort voor Mozambique. Ook werden twee nieuwe planten ontdekt.
NIet dusquote:
Mja.. gelukkig dus gekozen voor verzekerde verzending. Maar ik baal er wel ontzettend van zeg.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Hoorde laatst ook al een verhaal. Dat iemand is opgelicht bij een bezorgingIk vind het altijd een beetje tricky..
Hoop voor je dat je of je geld terug krijgt of alsnog het horlogequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. gelukkig dus gekozen voor verzekerde verzending. Maar ik baal er wel ontzettend van zeg.
Twee van mijn vrienden hebben al regelmatig besteld bij dezelfde site en zonder problemen. Ik had het kunnen weten dat het bij mij dus weer wel mis gaat
Dat moet je ook terugkrijgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je of je geld terug krijgt of alsnog het horloge
ik hoop het ook. Anders wordt ik echt gek ben ik bangquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je of je geld terug krijgt of alsnog het horloge
ja.. volgens mij wel..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar nu moet je toch bewijzen dat je het niet hebt gekregen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |