Daarnaast vond hij ook zijn ware liefdequote:Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
Vers brood al gehaald?quote:
Ja, met moeitequote:
SHE-Gate natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren nog een leuk popcorn momentje geweest?
Die zit denk Guitar Hero World Tour te spelenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik hoorde op het nieuws van een ICT-er uit Rotterdam die opgepakt was na het verduisteren van €2,5 miljoen euro. Jslavenburg heeft vandaag nog niets gemeld in deze thread. Zie ik een verband?
Je staat in de SES OPquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
jah hoor @ hosti... .:') zelfs genomineerd voor beste SES topic...
maar je moet ze allebei lezen
De bailout komt er... en de foto's waarschijnlijk ook...quote:
shoompy #4quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
SHE-gate? Wat gemist?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarnaast vond hij ook zijn ware liefde
Huh, what did I miss?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Paula en Cali, wat een heerlijke combi
Masked Crusaders!!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Paula en Cali, wat een heerlijke combi
Naakt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:50 schreef HostiMeister het volgende:Paula en Cali, wat een heerlijke combi
Als ik nu kijk wat voor crap er nu aan kindertekenfilms zijn... behalve dan Fairly Odd Parents.. waren jaren '80 - '90 qua tekenfilms echt niet zo heel slecht..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Masked Crusaders!!
Briljante tekenfilm was dat
Kijk maar in de OP als Beste SES Topic.. al moet je dan wel pagina 6 van topic 793 nog maar even door lezenquote:
Zie dat ik er ook nog met haren bij wordt gesleeptquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk maar in de OP als Beste SES Topic.. al moet je dan wel pagina 6 van topic 793 nog maar even door lezen
Is er een korte samenvatting..?quote:
Ik wil het wel weten maar niet zoeken.... Hoe waren zequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
niet alleen pagina 6 ik denk 5 ook nog wel
Gast, waar heb jij leren lezenquote:
Lezen leer je niet... dat overkomt je... ofzo, je weetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, waar heb jij leren lezen[ afbeelding ]
nah geniale shit johquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:07 schreef Puala het volgende:
Kan ik nog protesteren tegen die nominatie
Whehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Lezen leer je niet... dat overkomt je... ofzo, je weet
Enfin, werk! Kusjes
Welke?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Foto's zijn trouwens weg als het goed is
Aha... Boeiend johquote:
Dat bepalen we zelf wel, of het niks isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:13 schreef Bravebart het volgende:
LEKKER WEER HÈ?Zeker... zonnetje, wel koud. *Kou in gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:13 schreef Bravebart het volgende:
LEKKER WEER HÈ?Rot weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Meest gebruikte smilie bij jou is ook echt dequote:
Koud wel jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker... zonnetje, wel koud. *Kou in gaat
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Meest gebruikte smilie bij jou is ook echt dehe? Zou voor jou afkicken zijn om die niet meer te mogen gebruiken.
Geldt ook voor Puala...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Meest gebruikte smilie bij jou is ook echt dehe? Zou voor jou afkicken zijn om die niet meer te mogen gebruiken.
Ze waren er al mee bezig voor de discussie los barstequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aha... Boeiend joh
Was wel grappig om te lezen
Dequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Meest gebruikte smilie bij jou is ook echt dehe?
So truequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deis ook mijn meeste gebruikte smilie.. maar ja.. ik ben ook een uber sarcast.
Daar viel het me niet van op, maarja, ik kom hier niet zo vaak meer en voorheen had ik het ook al opgemerkt. Vandaarquote:
Gebruik jij smiliesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deis ook mijn meeste gebruikte smilie.. maar ja.. ik ben ook een uber sarcast.
Dat is echt tè basic gewoonquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef Californium het volgende:
@ yesse...mijn meest gebruikte smilie is
Just that you know![]()
En wat is er verder mis met het gebruik van
![]()
O en ik blijfgebruiken zovaak als ik dat wil.... Ik probeerde een grapje te maken om het te negeren...maar goed...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef Californium het volgende:
@ yesse...mijn meest gebruikte smilie is
Just that you know![]()
En wat is er verder mis met het gebruik van
![]()
O en ik blijfgebruiken zovaak als ik dat wil.... Ik probeerde een grapje te maken om het te negeren...maar goed...
en daar is de bevestigingquote:
quote:
Omdat ik jou hem ook vaak zie gebruiken..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom haal je mij er ook gelijk bij?
Elke dagquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
BTW, hebben jullie het ook weleens IRL dat je die smiley als het ware wil trekken op je gezicht..?
Inderdaadquote:
Nee, deze is nogal lastigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
BTW, hebben jullie het ook weleens IRL dat je die smiley als het ware wil trekken op je gezicht..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |