Op een verkaring waarom er niets meer gebeurt. Was de plotselinge verschuiving van de deadline al een voorbode van de problemen die zich blijkbaar voordoen bij het uitreiken van de prijzen? Zijn er wel prijzen? Of waren er prijzen en zijn ze kwijt? Is er onenigheid binnen de jury? Was de algehele kwaliteit van de inzendingen te laag? Ligt de belastingdienst dwars? Is het gewoonweg vergeten? Staat ergens de mededeling dat de uitslag pas aan het eind van de boekenweek wordt bekendgemaakt?quote:
Ik zeg dat het de schuld van SHE isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op een verkaring waarom er niets meer gebeurt. Was de plotselinge verschuiving van de deadline al een voorbode van de problemen die zich blijkbaar voordoen bij het uitreiken van de prijzen? Zijn er wel prijzen? Of waren er prijzen en zijn ze kwijt? Is er onenigheid binnen de jury? Was de algehele kwaliteit van de inzendingen te laag? Ligt de belastingdienst dwars? Is het gewoonweg vergeten? Staat ergens de mededeling dat de uitslag pas aan het eind van de boekenweek wordt bekendgemaakt?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op een verkaring waarom er niets meer gebeurt. Was de plotselinge verschuiving van de deadline al een voorbode van de problemen die zich blijkbaar voordoen bij het uitreiken van de prijzen? Zijn er wel prijzen? Of waren er prijzen en zijn ze kwijt? Is er onenigheid binnen de jury? Was de algehele kwaliteit van de inzendingen te laag? Ligt de belastingdienst dwars? Is het gewoonweg vergeten? Staat ergens de mededeling dat de uitslag pas aan het eind van de boekenweek wordt bekendgemaakt?
Op dit moment wacht de jury even tot S_F weer bij kennis isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Étoile het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel benieuwd waar het wachten nu op is....
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
De jury is er uit.
Na zorgvuldig beraadslagen, met de nadruk op slagen, zijn de vijf winnaars gekozen. De gedichten die deze mensen hebben gepost zijn naar de bescheiden mening van de jury de beste gedichten die geplaatst zijn.
Wij feliciteren daarom de volgende mensen met hun prijs:
Nieuwschierig
Topspin
Étoile
Neilpad
MissMSX.
Er wordt binnenkort contact met jullie opgenomen om de verzending van de prijs af te stemmen.
Volgende keer ook een rijmpje van Toon postenquote:
Percies... wist ik veel dat tegelrijmpjes ook meetellenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgende keer ook een rijmpje van Toon posten
Wat mij opviel is dat maar weinig mensen een motivatie hebben gegeven.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[...]
Deze gedichtenbundel is samengesteld door Ilja Leonard Pfeijffer en Gert Jan de Vries. De bundel bevat de 500 beste, mooiste en leukste gedichten van de afgelopen 3000 jaar uit de Europese poëzie. Maar nu willen wij weten welk gedicht volgens jou absoluut niet mag worden overgeslagen in deze canon, en waarom?
[...]
Ik heb het even bij PR nagevraagd voor je. Ik heb begrepen dat de prijzen binnen een week verstuurd worden, dus ergens volgende week zouden jullie ze moeten ontvangenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Topspin
Étoile
Neilpad
MissMSX
Iemand al iets ontvangen?
Ik mag hopen dat ze niks ontvangen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het even bij PR nagevraagd voor je. Ik heb begrepen dat de prijzen binnen een week verstuurd worden, dus ergens volgende week zouden jullie ze moeten ontvangen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:13 schreef Topspin het volgende:
Boek hier ook nog steeds niet ontvangen. Maak niet uit, heb tijd genoeg.
Hier nog niets ontvangen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het even bij PR nagevraagd voor je. Ik heb begrepen dat de prijzen binnen een week verstuurd worden, dus ergens volgende week zouden jullie ze moeten ontvangen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:40 schreef Étoile het volgende:
[..]
Hier nog niets ontvangen...
Hebben de andere winnaars al iets binnen?
Hier ook eenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:40 schreef Étoile het volgende:
[..]
Hier nog niets ontvangen...
Hebben de andere winnaars al iets binnen?
Ik heb een geheugen als een zeef, dus ik hoop dat ik dat ga onthoudenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:49 schreef Phedre77 het volgende:
Ah, wat fijn!!! Zonde van de beschadiging, maar het zijn ook van die enorm 'zachte' boeken. En hij is inderdaad enorm, he. De andere winnaars zullen hem dan vandaag ook wel ontvangen. Heel erg veel plezier ermee en laat eens in REV horen wat je van het boek vindt...:-D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |