quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:58 schreef Florian_ het volgende:
Hoe lang ben je bobbyb
Dat vinden ze toch al.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:05 schreef Breathtaking het volgende:
Verassend thema! Maar spoiler de pics even, anders vinden ze me vast vreemd op school!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Keeley Hazell, laat dat mens sterven, goddomme zeg, stelletje treurige geilers.
Nee, die kop van je ex was lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
Goed thema, stelletje flikkers en breezersletjes
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb van Maurits vernomen dat BT blowt. Meisjes die blowenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.
Ik heb een veel mooiere! Alleen die voorgevel ontbreekt een beetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga toch lekker op iemand lopen fappen die je toch never nooit zal krijgen
Dat was toch al eerder bekend?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb van Maurits vernomen dat BT blowt. Meisjes die blowen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.
Wat opa Bobby zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een veel mooiere! Alleen die voorgevel ontbreekt een beetje.
Oeh ja want blowen is natuurlijk heel ruig en voor mannen enzo..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb van Maurits vernomen dat BT blowt. Meisjes die blowen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |