Hij bekent tenminste dat hij fok als nieuwsbron gebruikt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:48 schreef drummerdude het volgende:
Michiel Veenstra:
Weekoverzicht voor Ekstra Weekend samenstellen. (lees: fok rippen) :-)
Bron: Twitter
Geillie Mineuqe zeker?quote:
Ze zijn er!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat die nieuwe boxen maar komen
Over een half uurtje gok ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:10 schreef DaMook het volgende:
Middag. Hoelaat maken ze altijd de nieuwe MH bekend ?
Ah okquote:
Zal ie wel weer in Disneyland hangenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:12 schreef themauster het volgende:
Volgens mij is michiel er volgende week niet
dit heb ik overgenomen van domien zijn blog:
Nog één week! Volgende week zaterdag om 7 uur begint de nieuwe weekendochtendshow van 3FM, Domien Is Wakker! Nu mijn dagelijkse programma gestopt is, wordt het weer wat rustiger in mijn agenda. Of, althans, dat had ik gehoopt! Komende week mag ik van maandag tot en met donderdag het leukste avondprogramma van Nederland overnemen: MetMichiel
Is niet de Staat, maar Empire of the Sun - Walking on a dreamquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef LeonH het volgende:
ik gok op De Staat of dat ene liedje met dat "for the thriell of iet, thriell of iet"
Weet even niet hoe die heet...
ohja zo heet ie!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is niet de Staat, maar Empire of the Sun - Walking on a dream
jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |