quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Als jij hier komt poetsen, haal ik wel ff een pallet cola voor je hoor
Ja, ben t wel van plan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Brennel het volgende:
Ja, wat moeilijk! Maar wel erg leuk. Zitten al mooie tekeningen bij
Ga jij trouwens naar haar verjaardag?
Ja, dank je he schatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maar Eindhoven hèJe zal het toch echt zelf moeten doen
Dus jij gaat aan het werk en ik ga gamen
![]()
Sara...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:54 schreef Brennel het volgende:
Dus dit is jouw gezicht, jouw mooie gezicht, je raakt het mijne aan
Ik heb Bries nog niet gezien nee. En Jasmine en ik willen wel naar haar verjaardag gaan ja, weer veel lieve mensjes zien en een hoop gezelligheidquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, ben t wel van plan!
Jij?
[..]
Ja, dank je he schat
[..]
Sara...![]()
Heb jij Bries eigenlijk al gezien?
Mocht je t nog willen zien, moet je opschieten!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb Bries nog niet gezien nee. En Jasmine en ik willen wel naar haar verjaardag gaan ja, weer veel lieve mensjes zien en een hoop gezelligheid![]()
Oke, nu tijd om naar m'n werk te gaan. Fijne dag nog!
Tot laterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb Bries nog niet gezien nee. En Jasmine en ik willen wel naar haar verjaardag gaan ja, weer veel lieve mensjes zien en een hoop gezelligheid![]()
Oke, nu tijd om naar m'n werk te gaan. Fijne dag nog!
Wie alweer erg goed gejat hadden van Joy Division.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is toch gewoon simpel copy-paste van Editors
laat die nieuwe boxen maar komenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Huiskamer opgeruimd, afwas schoon, rattenkooi schoon, geveegd... nu nog stofzuigen, dweilen, kattenbak schoonmaken, boven vegen en dweilen, badkamer schoonmaken, wc's schoonmaken, was wassen en ophangen, eerdere was opvouwen... jeetje, ik ga maar weer eens aan de slag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |