Hij bekent tenminste dat hij fok als nieuwsbron gebruikt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:48 schreef drummerdude het volgende:
Michiel Veenstra:
Weekoverzicht voor Ekstra Weekend samenstellen. (lees: fok rippen) :-)
Bron: Twitter
Geillie Mineuqe zeker?quote:
Ze zijn er!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat die nieuwe boxen maar komen
Over een half uurtje gok ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:10 schreef DaMook het volgende:
Middag. Hoelaat maken ze altijd de nieuwe MH bekend ?
Ah okquote:
Zal ie wel weer in Disneyland hangenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:12 schreef themauster het volgende:
Volgens mij is michiel er volgende week niet
dit heb ik overgenomen van domien zijn blog:
Nog één week! Volgende week zaterdag om 7 uur begint de nieuwe weekendochtendshow van 3FM, Domien Is Wakker! Nu mijn dagelijkse programma gestopt is, wordt het weer wat rustiger in mijn agenda. Of, althans, dat had ik gehoopt! Komende week mag ik van maandag tot en met donderdag het leukste avondprogramma van Nederland overnemen: MetMichiel
Is niet de Staat, maar Empire of the Sun - Walking on a dreamquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef LeonH het volgende:
ik gok op De Staat of dat ene liedje met dat "for the thriell of iet, thriell of iet"
Weet even niet hoe die heet...
ohja zo heet ie!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is niet de Staat, maar Empire of the Sun - Walking on a dream
jupquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:22 schreef Feivel1 het volgende:
Weet niet of het al bekend is, maar 3FM heeft een nieuwe nachtjock er bij: Daniel Lippens!
Zie DanielLippens.nl
Belachelijk. Hij is wel de laatste jock die bij 3FM past. Maar hij gaat veel met Domien en Bert om toch? Zal zichzelf wel hebben ingelikt in de Peperbus...quote:Hilversum, 30 januari 2009
DANIEL LIPPENS KRIJGT EIGEN PROGRAMMA BIJ BNN
IEDERE ZONDAGNACHT ‘DANIEL’ OP 3FM
De zondagnacht op 3FM is vanaf aankomend weekend van BNN! En in het bijzonder van Daniel Lippens. Op 1 februari om 01.00 uur start hij met ‘Daniel’, een gezellig nachtprogramma met veel muziek, waarin de luisteraar regelmatig aan zet is.
Daniel presenteerde tot voor kort ondermeer Hits@Nite op Slam FM en heeft zijn eigen internetradiostation. BNN is niet helemaal nieuw voor hem: in 2006 deed Daniel mee aan het interne opleidingstraject van BNN.
De twintigjarige DJ heeft er zin in. ‘Voor mij is dit een volgende stap om me verder te ontwikkelen in radiomaken en nog meer van mezelf te laten zien. 3FM is een droomstation waar ik altijd al naar heb geluisterd. BNN is gewoon een hele toffe omroep, die past bij mij als jonge, wilde radiojock.’
Daniel is iedere zondag te beluisteren tussen 01.00 uur en 04.00 uur bij BNN op 3FM.
Als RF RadioForum betekent, nee, heb geen account daar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef Feivel1 het volgende:
Euroknaller, heb jij soms een RF account? Stuk negativist. LUISTER nou eerst eens naar zijn 3fm programma voor je een conclusie trekt.
Die wel, en MGMT, die singles uitgebracht hebben die duizend keer beter zijn, niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:35 schreef themauster het volgende:
de megahit is empire of the sun- walking on a dream
Heb je hem dan ook op TrackFM gehoord, een paar jaar geleden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:51 schreef Euroknaller het volgende:
[..]
Weet je wat het is Feivel1, ik luister al een paar jaar naar programma's die Daniel maakt.
Vind dat leuk, Ikea-kasten in elkaar zetten!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:13 schreef DaMook het volgende:
Grmbl, ikea kasten.
Nog erger, meerdere keren naar beneden op en neer moeten voor je alle dozen en onderdelen boven hebt.
Het begint op te schieten, maar dat sjouwen is niets. Ik ben nu een Expedit in elkaar aan het zettenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vind dat leuk, Ikea-kasten in elkaar zetten!
Toegegeven, het sjouwen is dan weer minder...
Owja, die ken ik, hebben vrienden van me ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het begint op te schieten, maar dat sjouwen is niets. Ik ben nu een Expedit in elkaar aan het zetten, met deurtjes en lade's.
Het zijn vooral van die houten stokjes en dan de planken erop drukken. Valt reuze mee, maar heb wel schrale handen van het slaan op de zijkanten om ze er goed op te krijgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Owja, die ken ik, hebben vrienden van me ook.
Moet wel meevallen toch?
Ik heb laatst deze in elkaar gezet, was nog best een gepuzzel met alle plankjes en onderdelen, hihi!
[ afbeelding ]
Had ook een groot stuk vlaai. Lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, dat was overheerlijke Limburgse vlaai. Handig adt iemand weggaat.
Retourquote:
Zo, das er 1 voor gevorderdenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb laatst deze in elkaar gezet, was nog best een gepuzzel met alle plankjes en onderdelen, hihi!
[ afbeelding ]
Daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:15 schreef Sirolf het volgende:
Nog een paar uur en een dag en de maandagmaand van het jaar is ook alweer voorbij.
Hetzelfde toegewenst.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Sersjee het volgende:Tony Scott
![]()
Hierbij meteen een fijne avond gewenst aan een ieder, heb een hok vol visite vanavond...
Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Sersjee het volgende:Tony Scott
![]()
Hierbij meteen een fijne avond gewenst aan een ieder, heb een hok vol visite vanavond...
wat ben ik op dat soort momenten blij dat ik hier KRK studio monitoren heb met een stevige geluidskaartquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Salva Mea !
One louder ! en ook bij Cos. Ik weet het zeker ! wat een plaat
Nice !quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat ben ik op dat soort momenten blij dat ik hier KRK studio monitoren heb met een stevige geluidskaart
Have funquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Sersjee het volgende:Tony Scott
![]()
Nou!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef -Hans- het volgende:
One louder ! en ook bij Cos. Ik weet het zeker ! wat een plaat
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:44 schreef gerbenp het volgende:
Zometeen EkStra weeeeeeeeekend!! en tot die tijd een spannend klassiek muziekje.
http://www.daniellippens.nl/?p=470quote:Hilversum, 30 januari 2009
DANIEL LIPPENS KRIJGT EIGEN PROGRAMMA BIJ BNN
IEDERE ZONDAGNACHT ‘DANIEL’ OP 3FM
De zondagnacht op 3FM is vanaf aankomend weekend van BNN! En in het bijzonder van Daniel Lippens. Op 1 februari om 01.00 uur start hij met ‘Daniel’, een gezellig nachtprogramma met veel muziek, waarin de luisteraar regelmatig aan zet is.
Daniel presenteerde tot voor kort ondermeer Hits@Nite op Slam FM en heeft zijn eigen internetradiostation. BNN is niet helemaal nieuw voor hem: in 2006 deed Daniel mee aan het interne opleidingstraject van BNN.
De twintigjarige DJ heeft er zin in. ‘Voor mij is dit een volgende stap om me verder te ontwikkelen in radiomaken en nog meer van mezelf te laten zien. 3FM is een droomstation waar ik altijd al naar heb geluisterd. BNN is gewoon een hele toffe omroep, die past bij mij als jonge, wilde radiojock.’
Daniel is iedere zondag te beluisteren tussen 01.00 uur en 04.00 uur bij BNN op 3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |