linkkje nr orgineel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:47 schreef Apfelsaft het volgende:
Faal of lemming-faal.
Jellybeans van de Jamin en een doosje Oreoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:49 schreef reetveter het volgende:
Helemaal snoep en een fles cola ja? Haha Bart Bart, ouwe romanticus dat je bent!
Ik houd het nog steeds op een 13jarige TS.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:51 schreef admiraal_anaal het volgende:dit moet een lamme lemming zijn
Gast ik ben geen 13quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik houd het nog steeds op een 13jarige TS.
blijf dan wegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:54 schreef BartBunny het volgende:
[..]
Gast ik ben geen 13![]()
Die ouders zijn gewoon zo achterlijk, haar zus is 22 en die sturen ze ook gewoon met het eten naar het toilet. ik kom echt niet graag daar.
Dat is toch heerlijk? schijten tijdens het eten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:54 schreef BartBunny het volgende:
[..]
Gast ik ben geen 13![]()
Die ouders zijn gewoon zo achterlijk, haar zus is 22 en die sturen ze ook gewoon met het eten naar het toilet. ik kom echt niet graag daar.
Wat zei je dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:46 schreef BartBunny het volgende:
Ja en toen zei ik iets wat ik niet had moeten zeggen. Ze werd kwaad en zei dat het uit was tussen ons omdat ik dat al een keer had gezegd en toen zei ze dat het uit was tussen ons als ik het nog eens zou zeggen.
Ok 12 dan, je had me wel te pakken hoor!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:54 schreef BartBunny het volgende:
[..]
Gast ik ben geen 13![]()
dumpenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:56 schreef BartBunny het volgende:Ik moet dus van die mensen om de dag daarheen komen anders mag ze niet naar mij. JA zo achterlijk zijn die
PIOVAN!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:56 schreef BartBunny het volgende:
Ik moet dus van die mensen om de dag daarheen komen anders mag ze niet naar mij. JA zo achterlijk zijn die
Ewa chickie luister, ik heb die angela gister van achter gekierd jeweetzelluf!!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
PIOVAN!!!Had je helemaal niet herkend met je nieuwe account, jongen!
Ja, precies datquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:58 schreef elfzesendertig het volgende:
Maak het uit man, die lui zijn gestoordTenzij ze 15 is ofzo, dan hebben ze wat over haar te zeggen en vind ik het nog niet eens zo gestoord.
En ik wil ook weten wat je zei. Kuthoer?
Hij kon het proberen.quote:
Die lui niet normaal? Hij maakt hun dochter uit voor iets dat hij op fok niet eens durft te herhalen en stormt dan ook nog eens hun huis binnen terwijl hem duidelijk gemaakt was dat hij niet welkom was.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:58 schreef elfzesendertig het volgende:
Maak het uit man, die lui zijn gestoordTenzij ze 15 is ofzo, dan hebben ze wat over haar te zeggen en vind ik het nog niet eens zo gestoord.
En ik wil ook weten wat je zei. Kuthoer?
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:59 schreef BartBunny het volgende:
[..]
Ja, precies dat
En het klopt ook niet wat ze zegt, vorige keer zei ik kutwijf![]()
Kuthoer was ook erg relevant in dat gesprekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:59 schreef BartBunny het volgende:
[..]
Ja, precies dat
En het klopt ook niet wat ze zegt, vorige keer zei ik kutwijf![]()
Het ging mij erom dat hij om de dag daarheen moestquote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die lui niet normaal? Hij maakt hun dochter uit voor iets dat hij op fok niet eens durft te herhalen en stormt dan ook nog eens hun huis binnen terwijl hem duidelijk gemaakt was dat hij niet welkom was.
Ik heb zo het gevoel dat het niet aan die ouders ligt.
ach ze zijn wel gewoon gek hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die lui niet normaal? Hij maakt hun dochter uit voor iets dat hij op fok niet eens durft te herhalen en stormt dan ook nog eens hun huis binnen terwijl hem duidelijk gemaakt was dat hij niet welkom was.
Ik heb zo het gevoel dat het niet aan die ouders ligt.
Ik zeg zoiets ook niet tegen mijn vriendinquote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:02 schreef Xennia het volgende:
Voor die opmerking ben je er nog goed vanaf gekomen, dat je slechts aan je haren over de straat werd getrokken. Persoonlijk had ik je aan je ballen de straat over getrokken.
Geef dan meer details!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:02 schreef BartBunny het volgende:
Wie ben jij om mij te veroordelen jij was er dus niet bij he!
LTS zwakstroom?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |