En dan kom je ons ook maar vervelen?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan kom je ons ook maar vervelen?
Hey Kloonquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:38 schreef PhalanX het volgende:
ik verveeeeeeel me
Dat 't een reuzenkind is wisten we al langer hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cairon is gewoon een REUZENkind en vriendjes met Sap de aardwortel ?
V of D?quote:
je bedoelt reusachtig kinderachtig ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat 't een reuzenkind is wisten we al langer he
wijntje ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:29 schreef Nuno_G het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh laat me met rust, wik wil niet meer werken
Hehe dat lucht op
dan is hij mooi te laat van afgelopen maandag en dinsdagavond waren de extra koopavonden voor V&D vipklantenquote:
Ik heb mezelf al een port ingeschonkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wijntje ?
ik heb hier 2 flessen Durbanville Chardonnay bij me
Ach ik denk dat hij via de achterdeur nog wel naar binnen mag hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is hij mooi te laat van afgelopen maandag en dinsdagavond waren de extra koopavonden voor V&D vipklanten
open deurquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik denk dat hij via de achterdeur nog wel naar binnen mag hoor
ik zeg altijd: it's 5 o'clock somewherequote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al een port ingeschonkenen de 5 is nog niet eens in de klok
Maar een glas wijn kan er best naast
Beetje een RIAGG nummer. Kep nu zoiets van waar is mijn mes en mijn pols.quote:
Ik vind dat niet dom, als ik vraag of ze uit Nederland komen. Ken ze niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:24 schreef MrBrightside het volgende:
Als je gewoon eens dingen zou googelen, dan zou je ook niet zo dom overkomen.
That's true, dus schenk ik er nog 1 in. Drinken tijdens werk, het is een schandequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zeg altijd: it's 5 o'clock somewhere
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
Als ie googelt haalt hij hier minder posts. Dit scheelt weer minimaal 2 posts, en nu nog veel meer
Het is gewoon schijtirritant dat je naar de bekende weg vraagt.squote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind dat niet dom, als ik vraag of ze uit Nederland komen. Ken ze niet.
Ik kan dan wel blijven googlen. Of ben je bang voor conversatie?![]()
Wonderer weet gewoon allesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja hier kunnen w egeen rekening houden met mensen buiten nederland hoor
Wonderer pas zich ook aan door google.nl te gebruiken!
O wacht.... er bestaat ook een google.COM!
doe eens een sample, kunnen wij luister of wij het ook horen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
Het gaat niet goed met me..
Dit is de tweede keer vandaag dat ik bij de troetelbeertjes een stem hoor zeggen: "Indringer geneutraliseerd" en verwacht dat het tweede woord anders eindigt..![]()
Bij de TROETELBEERTJES nota bene!
Heb je nou een mama appelsap bij de troetelbeertjes?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
Het gaat niet goed met me..
Dit is de tweede keer vandaag dat ik bij de troetelbeertjes een stem hoor zeggen: "Indringer geneutraliseerd" en verwacht dat het tweede woord anders eindigt..![]()
Bij de TROETELBEERTJES nota bene!
Gefeliciteerd! Dat is al bijna!quote:
Ik heb geen zin om daar een sample uit te gaan kopiëren, of te zoeken op internet..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
doe eens een sample, kunnen wij luister of wij het ook horen...
Nee. Ik versta het goed, maar ik verwacht gewoon iets anders. In-dring-er ge-neu-.. .ja sorry hoor, dat is toch vragen om verkeerd begrepen te worden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je nou een mama appelsap bij de troetelbeertjes?!
Nee nee nee, niet in ieder huis worden de indringers geneukt!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik versta het goed, maar ik verwacht gewoon iets anders. In-dring-er ge-neu-.. .ja sorry hoor, dat is toch vragen om verkeerd begrepen te worden?
ROFL... ja, maar zo klinkt het toch!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet in ieder huis worden de indringers geneukt!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:58 schreef MisterO het volgende:
Ik ga het er niet over hebben, want dan ontplof ikik ben al kokend
Ben jij nou nog aan 't werk? Ik zie je nog wel online daar maar kan geen berichten bezorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |