En dan kom je ons ook maar vervelen?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan kom je ons ook maar vervelen?
Hey Kloonquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:38 schreef PhalanX het volgende:
ik verveeeeeeel me
Dat 't een reuzenkind is wisten we al langer hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cairon is gewoon een REUZENkind en vriendjes met Sap de aardwortel ?
V of D?quote:
je bedoelt reusachtig kinderachtig ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat 't een reuzenkind is wisten we al langer he
wijntje ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:29 schreef Nuno_G het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh laat me met rust, wik wil niet meer werken
Hehe dat lucht op
dan is hij mooi te laat van afgelopen maandag en dinsdagavond waren de extra koopavonden voor V&D vipklantenquote:
Ik heb mezelf al een port ingeschonkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wijntje ?
ik heb hier 2 flessen Durbanville Chardonnay bij me
Ach ik denk dat hij via de achterdeur nog wel naar binnen mag hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is hij mooi te laat van afgelopen maandag en dinsdagavond waren de extra koopavonden voor V&D vipklanten
open deurquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik denk dat hij via de achterdeur nog wel naar binnen mag hoor
ik zeg altijd: it's 5 o'clock somewherequote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al een port ingeschonkenen de 5 is nog niet eens in de klok
Maar een glas wijn kan er best naast
Beetje een RIAGG nummer. Kep nu zoiets van waar is mijn mes en mijn pols.quote:
Ik vind dat niet dom, als ik vraag of ze uit Nederland komen. Ken ze niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:24 schreef MrBrightside het volgende:
Als je gewoon eens dingen zou googelen, dan zou je ook niet zo dom overkomen.
That's true, dus schenk ik er nog 1 in. Drinken tijdens werk, het is een schandequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zeg altijd: it's 5 o'clock somewhere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |