Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
Als ie googelt haalt hij hier minder posts. Dit scheelt weer minimaal 2 posts, en nu nog veel meer
Het is gewoon schijtirritant dat je naar de bekende weg vraagt.squote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind dat niet dom, als ik vraag of ze uit Nederland komen. Ken ze niet.
Ik kan dan wel blijven googlen. Of ben je bang voor conversatie?![]()
Wonderer weet gewoon allesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja hier kunnen w egeen rekening houden met mensen buiten nederland hoor
Wonderer pas zich ook aan door google.nl te gebruiken!
O wacht.... er bestaat ook een google.COM!
doe eens een sample, kunnen wij luister of wij het ook horen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
Het gaat niet goed met me..
Dit is de tweede keer vandaag dat ik bij de troetelbeertjes een stem hoor zeggen: "Indringer geneutraliseerd" en verwacht dat het tweede woord anders eindigt..![]()
Bij de TROETELBEERTJES nota bene!
Heb je nou een mama appelsap bij de troetelbeertjes?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
Het gaat niet goed met me..
Dit is de tweede keer vandaag dat ik bij de troetelbeertjes een stem hoor zeggen: "Indringer geneutraliseerd" en verwacht dat het tweede woord anders eindigt..![]()
Bij de TROETELBEERTJES nota bene!
Gefeliciteerd! Dat is al bijna!quote:
Ik heb geen zin om daar een sample uit te gaan kopiëren, of te zoeken op internet..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
doe eens een sample, kunnen wij luister of wij het ook horen...
Nee. Ik versta het goed, maar ik verwacht gewoon iets anders. In-dring-er ge-neu-.. .ja sorry hoor, dat is toch vragen om verkeerd begrepen te worden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je nou een mama appelsap bij de troetelbeertjes?!
Nee nee nee, niet in ieder huis worden de indringers geneukt!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik versta het goed, maar ik verwacht gewoon iets anders. In-dring-er ge-neu-.. .ja sorry hoor, dat is toch vragen om verkeerd begrepen te worden?
ROFL... ja, maar zo klinkt het toch!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet in ieder huis worden de indringers geneukt!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:58 schreef MisterO het volgende:
Ik ga het er niet over hebben, want dan ontplof ikik ben al kokend
Ben jij nou nog aan 't werk? Ik zie je nog wel online daar maar kan geen berichten bezorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |