Ik ben 3 seconden weg en meteen zulke beledigingenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:51 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Bt en krentje
[ afbeelding ]
Wat haar tieten zijn groter dan die van jou.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben 3 seconden weg en meteen zulke beledigingen?!
DAt staat er ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Zet dan meteen een vraagteken achter 'Wat' en begin daarna met een nieuwe zin, want dat hoort niet in één zin.quote:![]()
![]()
Ben ik de enige die A Space Odyssey verschrikkelijk saai vond
A Clockwork Orange was daarentegen weer briljant![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zet dan meteen een vraagteken achter 'Wat' en begin daarna met een nieuwe zin, want dat hoort niet in één zin.
![]()
wijsneusOp dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef Siniti het volgende:
Ben ik de enige die A Space Odyssey verschrikkelijk saai vond
A Clockwork Orange was daarentegen weer briljant
![]()
Die film is geniaal.
Daar moet je van genieten ....
langzaam... van genietenOp dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
ja vastquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
A clockwork orange? Nooit van gehoord.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Die film is briljantquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Cultuurbarbaar!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
![]()
Download en kijk dan je zou zo de hoofdpersoon kunnen zijn.quote:![]()
Op muziek smaak na dan.
Tsjongejonge, heeft de NS een actie van pinnen op het station.
Kan je iets mee winnen en de actie is landelijk.
Zijn er maar iets van 110 prijzen over heel Nederland verspreid. En elke keer als je pint krijg je zo'n kraskaartje met een code
Dan win je toch nooit iets
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kut kloon wie ben jij ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:13 schreef Supermacho_x het volgende:
hi gingen we laats naar de bios
waren er alleen
kutfilms
Zo maar weer ff een aflevering of 8 van That '70s show kijken. Ik zit in het laatste seizoen en ik wil weten wat er gaat gebeuren![]()
![]()
Zojuist 'the mean machine' gekeken![]()
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
normaal houdt ik wel van trage lange films, maar A Space Odyssey heb ik echt nooit gesnaptquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Die film is geniaal.
Daar moet je van genieten ....
langzaam... van genieten
![]()
![]()
Zal ik het je vertellen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef De_Ananas het volgende:
Zo maar weer ff een aflevering of 8 van That '70s show kijken. Ik zit in het laatste seizoen en ik wil weten wat er gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Net even gekeken op youtube. Godver, ik weet meteen waar mijn stem heen gaat voor meest onzinnige kutfilm. Wat een boutfilm is dat A ClockWork Orange![]()
![]()
Gast ga hem eens helemaal kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Net even gekeken op youtube. Godver, ik weet meteen waar mijn stem heen gaat voor meest onzinnige kutfilm. Wat een boutfilm is dat A ClockWork Orange
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Net even gekeken op youtube. Godver, ik weet meteen waar mijn stem heen gaat voor meest onzinnige kutfilm. Wat een boutfilm is dat A ClockWork Orange
Die moeite neem ik niet eens voor die onzin.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Gast ga hem eens helemaal kijken.
@ jos, the mean machine is baas.![]()
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
Ga lolita kijken dan lijkt me wel iets voor jou gaat over sex met minder jarige.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die moeite neem ik niet eens voor die onzin.
@ jos, the mean machine is baas.
http://www.imdb.com/title/tt0056193/Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Een film kijken via youtubequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Serieus, als je een beetje verstand in je harses hebt waardeer je deze film.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, flikker toch neer man, mongool
Die conclusie kan je niet trekken op basis van een stukje op Youtube.![]()
Vrijdagavond Se7en![]()
Wat een kutdatum/tijd voor een filmDan maar drinken in de woonkamer
Cultuur barbaren.....![]()
vermoorden met een witte kunstpenis moet je ze.![]()
Dat slaat ook nergens op. Als ik die film geen flikker aan vind, vind ik er geen flikker aan. Jij bent wel de laatste die me van gedachten kan verwisselen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Serieus, als je een beetje verstand in je harses hebt waardeer je deze film.
Die conclusie kan je niet trekken op basis van een stukje op Youtube.
En '' als je een beetje verstand in je harses hebt, waardeer je deze film?'' Please, waar slaat dat op? Boos omdat ik je op je pikkie heb getrapt omdat jij het een mooie film vindt? Ga toch wieberen en accepteer dat niet iedereen het een goede film vindt.
opdonderen nu.![]()
Je moet wel de hele film zien, dan vinden de meesten hem wel goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Als ik die film geen flikker aan vind, vind ik er geen flikker aan. Jij bent wel de laatste die me van gedachten kan verwisselen.
En '' als je een beetje verstand in je harses hebt, waardeer je deze film?'' Please, waar slaat dat op? Boos omdat ik je op je pikkie heb getrapt omdat jij het een mooie film vindt? Ga toch wieberen en accepteer dat niet iedereen het een goede film vindt.
opdonderen nu.![]()
Bij Se7en is toch ook het einde briljant, voor de rest is de thriller niet heel speciaal (maar wel goed trouwens). Dan moet je ook de hele film zien.We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Je hebt hem helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Als ik die film geen flikker aan vind, vind ik er geen flikker aan. Jij bent wel de laatste die me van gedachten kan verwisselen.
opdonderen nu.
Wat een onzin zeg, die film van Dries Roelvink is nog beter.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef iszinloos het volgende:
Cultuur barbaren.....![]()
vermoorden met een witte kunstpenis moet je ze.![]()
![]()
Ik weet niet meer hoe je met rode letters moet posten![]()
Maar ik kijk The Simpsons
Waar is IQM dit kan dit vast wel waarderen.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Je kan geen film beoordelen als je er een stukje van op youtube hebt gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
opdonderen nu.
![]()
![]()
Seven is inderdaad ook fucking geniaal
stukjes, en dat zegt bij mij al genoeg in dit geval.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je hebt hem helemaal niet gezien.![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je kan geen film beoordelen als je er een stukje van op youtube hebt gezien![]()
Cass moet je kijken
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stukjes, en dat zegt bij mij al genoeg in dit geval.quote:![]()
Laat maar je bent te triest om te overtuigen.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Oh god, op mijn pikkie getrapt? ik dacht laat ik een beetje in dezelfde trant reageren zoals jij constant doet. Jouw gebruik van de Nederlandse taal is uitermate subtiel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
opdonderen nu.
Als jij m niet wil zien prima, je mist wat.
Zeg alleen niet dat je een film niks vindt zonder dat je hem hebt gezien sjaak.![]()
Jij weet ook of een artiest meteen slecht is in zijn genre door 1 nummer?quote:We are living in a material world, and I am a material girl![]()
quote:quote:Feestjequote:
Mag ik deze dans van jullie dames.![]()
Allure
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Anniequote:.
Neen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Feestje
![]()
Ze komen allemaal tegelijk, het is als een invasiequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Feestje
Wij toch ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze komen allemaal tegelijk, het is als een invasie
![]()
Jij hebt meer dan 10000 reacties op je fobo, en dat met maar zo weinig informatie en twee foto'squote:
Daar gaat het niet om.quote:
Geen goede ervaringen mee? Ga maar naar HOMO SC.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:32 schreef CylonNL het volgende:
Oh god vrouwen![]()
C'est incroyablequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij hebt meer dan 10000 reacties op je fobo, en dat met maar zo weinig informatie en twee foto's.
![]()
Ja, daar krijgt ie namelijk een instant boner van.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij Annie moet ik denken aan dat kutwijf van die musical
Zeg dan Rits of Maus![]()
Nee, jij bent mijn Anniequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij Annie moet ik denken aan dat kutwijf van die musical
Zeg dan Rits of Maus.
![]()
Oh kut dan zit ik verkeerd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen goede ervaringen mee? Ga maar naar HOMO SC.
![]()
![]()
Heb ik dan voor niks op stijldansen gezeten.quote:
Die had ik al toen je zei dat je naakt achter de pc zat met vlechtjes in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, daar krijgt ie namelijk een instant boner van.![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
Wie wil er aan mijn chocoladepenis zitten?![]()
![]()
Wie wil er aan mijn chocoladepenis zitten?
![]()
Die heb je voor jezelf gekocht
Alleen om stoer te blijven, het toch nog vragen op internet, maar als dan iemand ja zegt, heb je hem al op![]()
Ik zie er wel schattig uit met vlechtjes.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die had ik al toen je zei dat je naakt achter de pc zat met vlechtjes in.
Eigenlijk hoop ik gewoon dat mn haar dan mooi zit morgen![]()
![]()
![]()
Ik had vandaag een bad hair day (naja ik had gewoon niks eraan gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie er wel schattig uit met vlechtjes.
Eigenlijk hoop ik gewoon dat mn haar dan mooi zit morgen![]()
) en toen ik in de spiegel keek dacht ik ff dat ik een vieze rocker was
!
![]()
[..]
Die had ik al toen je zei dat je naakt achter de pc zat met vlechtjes in.
![]()
Dat wil ik niet weten.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Ik ga hem morgen aan een vriend gevenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
Die heb je voor jezelf gekocht
Alleen om stoer te blijven, het toch nog vragen op internet, maar als dan iemand ja zegt, heb je hem al op![]()
![]()
![]()
JAquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat Bt naakt zit met vlechtjes?
Je had zeker ook je metallica shirt aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had vandaag een bad hair day (naja ik had gewoon niks eraan gedaan) en toen ik in de spiegel keek dacht ik ff dat ik een vieze rocker was
!
Wel een zwarte truiquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je had zeker ook je metallica shirt aan..
![]()
quote:mijn hart kan het niet aan.
Hihiquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik keek net weer even naar die webcam foto van je.!
![]()
Niet zeggen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik keek net weer even naar die webcam foto van je.
![]()
Het vlees is zwak..
Wat de kanker is er mis met die spoiler?Je gaat je chocoladepenis aan een vriend gevenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen aan een vriend geven
Dat komt meer over alsof je je negerlul diep wegsteekt in daar waar het licht nooit komt
Ik heb uw link alvast even opgezocht: [HOMO]#2299 waarin we Huppelmuts verwelkomen en over... class="spoiler">Nee even serieus, waarom zou je aan je vriend een chocoladepenis geven?!
Kan ik net zo goed geen spoiler plaatsen
D_A:
dus dan ben jij beter dan ''wel te doen''
D_A:
als je dat als compliment ziet!
Ik:
Dat is geen compliment![]()
![]()
Once upon a time, there was a little black girl
In the brust of projects of Detroit, Mexico
At fifteen, she was spotted by an Ebony Fashion Fair talentscout
And her modeling career took off
YOU BETTER WORK!.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
D_A:
dus dan ben jij zeker beter dan ''wel te doen''
D_A:
Ik:
Dat is geen compliment
ik snap hem nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:45 schreef Fascination het volgende:
Once upon a time, there was a little black girl
In the brust of projects of Detroit, Mexico
At fifteen, she was spotted by an Ebony Fashion Fair talentscout
And her modeling career took off
YOU BETTER WORK!.
Logs, ban!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
D_A:
dus dan ben jij beter dan ''wel te doen''
D_A:
Ik:
Dat is geen compliment![]()
quote:.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef iszinloos het volgende:
De_ananas is homo volgens de experts.
![]()
Even roken.
*insert slechte opmerking*quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
Even vingeren.![]()
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
Even vingeren.![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:44 schreef Allure_ het volgende:
SEXY. Zo sta ik zaterdag zeker in da club
.
![]()
![]()
Ja, hij was onderweg, maar nadat bleek dat je een grapje maakte (die niet eens leuk was), stokte het!quote:
Nu heb ik prostaatpijn
Haha, zijn vet wiebelt er gewoon uitquote:! Toch respect voor hem, want hij heeft er gewoon schijt aan
.
quote:.
![]()
You're welcomequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, hij was onderweg, maar nadat bleek dat je een grapje maakte (die niet eens leuk was), stokte het!
Nu heb ik prostaatpijn.
![]()
quote:
Lays Sensationchips zijn echt gruwelijk lekker
Hij danst op zich best goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, zijn vet wiebelt er gewoon uit! Toch respect voor hem, want hij heeft er gewoon schijt aan
.
![]()
![]()
13:00 tot 22:00 en zaterdag 08:00 tot 13.00quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
werken van 12:00 tot 21:00 en zaterdag van 7:30 tot 18:00.
![]()
Morgen om 9.30 training geven en daarna zelf trainen (op een lege maag)
Daarna 's avonds naar Nijmegen om een chocoladepenis te geven
Dan mênnus tanken en slapen daar en de volgende dag brak naar huis met de trein![]()
![]()
13.00 tot 22.00; wat een kuttijdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
13:00 tot 22:00 en zaterdag 08:00 tot 13.00.
.
werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
werken van 12:00 tot 21:00 en zaterdag van 7:30 tot 18:00
Nogal ja. Maargoed, ik ben allang blij dat ik zaterdag niet de hele dag hoef. Dan is het weer PARTY tijdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
13.00 tot 22.00; wat een kuttijd.
!
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:16 schreef De_Ananas het volgende:
Ga je weleens naar Chillburg Luur?![]()
Oh.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet naar die lelijke kroegen in ieder geval.
Mijn broer woont in Tillie.
Er zijn wel een paar leuke kroegen hoor![]()
![]()
Er wordt hier even een blik politiewagens en ambulances open getrokken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Crokyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er wordt hier even een blik politiewagens en ambulances open getrokken.![]()
![]()
Wat, Zino en die skihutquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh.
Er zijn wel een paar leuke kroegen hoor?
![]()
Zino ben ik echt al 3 jaar niet geweest ofzo, wil er best weer een keer heen voor de grapquote:
Bolle is wel leuk![]()
Skihut is leuk met nieuwjaar enzo![]()
![]()
"Kraakt dat t smaakt."quote:
Of ging die slagzin niet zo?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Hell no, Tilburg is 1 groot kampquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zino ben ik echt al 3 jaar niet geweest ofzo, wil er best weer een keer heen voor de grap
Bolle is wel leuk![]()
Skihut is leuk met nieuwjaar enzo. Nouja, niet dat Eindhoven nou zo leuk is.
![]()
Raaltequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hell no, Tilburg is 1 groot kamp. Nouja, niet dat Eindhoven nou zo leuk is.
I never workout![]()
weer geen tieten hierBlessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon![]()
mag dat wel in de klaagbaak?quote:
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Hierquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
OMGquote:
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Oh jij neemt even mijn nachtbagger taken overquote:? Beetje mijn favoriete nummer plaatsen
I never workout![]()
Ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh jij neemt even mijn nachtbagger taken over? Beetje mijn favoriete nummer plaatsen
![]()
is scatman niet dood?Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
o ja, aan longkanker lees het nuBlessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Ik ga mijn tanden poetsen nu.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
kim holland: mooi lijf , rare bekBlessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Ik nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:09 schreef Devvie het volgende:
zal vd week wel belletje krijgen van mn provider waarom ik zoveel gedownload heb.._!
I never workout![]()
Heb volgens mij een lintworm ofzo, 3 borden boerenkool gegeten als avondeten, toen net een pizza. En heb er weer een pizza ingegooid
I never workout![]()
Ik vind van niet.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Klopt.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik wil je elke dag een beetje beetje meer, mijn hartje gaat de hele dag voor jou tekeer, ik word er crazy van maar ja wat doe je dan.
*Pul bier omhoog tyft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:25 schreef Fascination het volgende:
Ik wil je elke dag een beetje beetje meer, mijn hartje gaat de hele dag voor jou tekeer, ik word er crazy van maar ja wat doe je dan.
I never workout![]()
Jij komt duidelijk niet uit het oosten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:28 schreef boerenkool8 het volgende:
[..]
niet omhoog, dat moet horizontaalI never workout![]()
Wie ben jij nu weerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:28 schreef boerenkool8 het volgende:
[..]
niet omhoog, dat moet horizontaal?
FAS
Wasquote:?
Holy kutkanker, dat wijf nu bij miami ink ( die overigens kkaaaankerlekker is) heeft een stuk staal onder haar pols laten zetten als versiering
I never workout![]()
IK BEN TELEURGESTELD IN JEquote:
pics?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:38 schreef reetveter het volgende:
Holy kutkanker, dat wijf nu bij miami ink ( die overigens kkaaaankerlekker is) heeft een stuk staal onder haar pols laten zetten als versiering
nee ze ligt in comaquote:
Mwoaaaap mwoap mwoap mwoaaaaap...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wat dan?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
![]()
Hahahaha oohhh boyyy![]()
.
ik constateer alleen de feiten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar slaat dat huillie nou weer op dan, bafklapbaviaan?
![]()
Waar slaat die twix-beweging op, eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha oohhh boyyy![]()
.
Verborgen boodschappen ofzo?
iedere keer wanneer ik nu kate zie denk ikquote:
Show me the facts.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:44 schreef boerenkool8 het volgende:
[..]
ik constateer alleen de feiten.I never workout![]()
Dat vraag ik me ook al tijden afquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar slaat die twix-beweging op, eigenlijk?
Verborgen boodschappen ofzo?.
Hahaha ja hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:46 schreef gers het volgende:
[..]
iedere keer wanneer ik nu kate zie denk ik. Even kijken naar leuke films met haar.
Het staat iig dom.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:48 schreef Fascination het volgende:
Dat vraag ik me ook al tijden af.
Ik denk dat Bt het wel weet, morgen maar even vragenquote:.
Je probeert grappig te zijn met dat gifjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:53 schreef boerenkool8 het volgende:
[..]
tsk, je hebt gewoon geen weerwoordHuilie!
Waarom zou ik daar nuttig op gaan reageren?
I never workout![]()
omdat je geen weerwoord hebtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je probeert grappig te zijn met dat gifjeWaarom zou ik daar nuttig op gaan reageren?
![]()
![]()
boerenkool8!!!
GVD GEEN NAAKTPICS VAN SHE :"([b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
uuuuuuuuuuuuuThe poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.![]()
Na een bedrijfsborrel gisteravond voel ik me echt beroerd. En nou is de koffie nog smeriger dan normaal
En dat ligt niet aan mij, want iedereen klaagt erover![]()
![]()
Je moet blij zijn dat je koffie hebt! In de mijnen kreeg je alleen maar water.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
Na een bedrijfsborrel gisteravond voel ik me echt beroerd. En nou is de koffie nog smeriger dan normaal
En dat ligt niet aan mij, want iedereen klaagt eroverDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
In de mijnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je koffie hebt! In de mijnen kreeg je alleen maar water.
Opa Bobby verteld![]()
![]()
morgen
jahaaa en de kindertjes in afrika hebben geeneens drinken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je koffie hebt! In de mijnen kreeg je alleen maar water.
![]()
En ik heb smerige koffie waar ik knetterhard van moet schijtenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jahaaa en de kindertjes in afrika hebben geeneens drinken.![]()
![]()
inderdaad! Of nou ja, water wat wel op een slappe bak koffie lijkt maar het niet isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jahaaa en de kindertjes in afrika hebben geeneens drinken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat is ook goorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inderdaad! Of nou ja, water wat wel op een slappe bak koffie lijkt maar het niet is![]()
![]()
ah, zo te zien word dit weer een dag dat alleen bestaat uit FOK!ken.D'r is echt geen fuck te doen. Dat is 1 dag leuk, maar niet een hele week.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik heb echt genoeg te doen, maar ik kan me er niet toe zettenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:08 schreef BobbyB het volgende:
ah, zo te zien word dit weer een dag dat alleen bestaat uit FOK!ken.D'r is echt geen fuck te doen. Dat is 1 dag leuk, maar niet een hele week.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb echt genoeg te doen, maar ik kan me er niet toe zettenluiwammes
Herrrrrkenbaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb echt genoeg te doen, maar ik kan me er niet toe zettenPrimum non nocere![]()
Het zal komen door een combinatie van borrel gisteravond, al twee weken niet uit kunnen slapen, smerige koffie, mega honger en geen cent om broodjes te halenquote:![]()
![]()
Pauper. Je hebt wel een leasebak maar niet 1 euro voor een broodje?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het zal komen door een combinatie van borrel gisteravond, al twee weken niet uit kunnen slapen, smerige koffie, mega honger en geen cent om broodjes te halen
Primum non nocere![]()
Door die leasebak heeft ie geen geld meer voor een broodje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Pauper. Je hebt wel een leasebak maar niet 1 euro voor een broodje?
Ja. Ik heb gister de hele dag op FOK! gezeten. Toen heb ik me voorgenomen om vandaag meer te doen, maar nu heb ik geen motivatie meerquote:
Primum non nocere![]()
Ik kwam SHE tegen bij de AH :)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:35 schreef BobbyB het volgende:
Mededeling mbt SHE Serious Request Fotoshoot
Primum non nocere![]()
HOIquote:hoe is het met jou op deze vrolijke morgen?
Ik hoor nu bij geschiedenis te zitten maar ik was toch al te laat en ik had geen zin![]()
![]()
Ik zit op stagequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOIhoe is het met jou op deze vrolijke morgen?
Ik hoor nu bij geschiedenis te zitten maar ik was toch al te laat en ik had geen zin![]()
geschiedenis is tof, laks hoor
Primum non nocere![]()
Vrolijke morgen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOIhoe is het met jou op deze vrolijke morgen?
Ik hoor nu bij geschiedenis te zitten maar ik was toch al te laat en ik had geen zin
jezus.quote:
Niet als het over alle oorlogen van de afgelopen eeuwen én de opbouw van Nederland gaatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit op stage![]()
geschiedenis is tof, laks hoor!
Jaaaaaaaaquote:(
)
![]()
Pindaboy?quote:
Wij hadden vroeger een maat en die was Indiër en die noemde iedereen altijd pindaboyquote:
Primum non nocere![]()
Ik ben geen Indiër. Indiërs komen uit India.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een maat en die was Indiër en die noemde iedereen altijd pindaboyDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben geen Indiër. Indiërs komen uit India.
Primum non nocere![]()
quote:
mot je klappen, BT?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Oh, dat vind je wel lekker of zo?quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: