Ik ben 3 seconden weg en meteen zulke beledigingenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:51 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Bt en krentje
[ afbeelding ]
Wat haar tieten zijn groter dan die van jou.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben 3 seconden weg en meteen zulke beledigingen?!
DAt staat er ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Zet dan meteen een vraagteken achter 'Wat' en begin daarna met een nieuwe zin, want dat hoort niet in één zin.quote:![]()
![]()
Ben ik de enige die A Space Odyssey verschrikkelijk saai vond
A Clockwork Orange was daarentegen weer briljant![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zet dan meteen een vraagteken achter 'Wat' en begin daarna met een nieuwe zin, want dat hoort niet in één zin.
![]()
wijsneusOp dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef Siniti het volgende:
Ben ik de enige die A Space Odyssey verschrikkelijk saai vond
A Clockwork Orange was daarentegen weer briljant
![]()
Die film is geniaal.
Daar moet je van genieten ....
langzaam... van genietenOp dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
ja vastquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
A clockwork orange? Nooit van gehoord.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Die film is briljantquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
A clockwork orange? Nooit van gehoord.
We are living in a material world, and I am a material girl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: