Kan je bij de groschkratjes je voeten dan wel goed tussen krijgen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef du_ke het volgende:
Kratstapelen wil ook prima met grolsch beugelkratjes.
Maar informeer eens bij een plaatselijke groothandel.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Waar heb je in godsnaam 25 kratten voor nodig?
Nu nog voor elkaar krijgen om ze leeg te krijgen (drinken is geen optie, 25 kratten is beetje veel).quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:52 schreef du_ke het volgende:
Bij beugelkratten wil dat best aardig inderdaad.
[ afbeelding ]
En als je het statiegeld betaalt zal dat inderdaad niet zo'n groot probleem zijn.
4 euro dacht ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef dingdang het volgende:
[..]
Nu nog voor elkaar krijgen om ze leeg te krijgen (drinken is geen optie, 25 kratten is beetje veel).
Hoeveel statiegeld zit er op een krat zonder flesjes?
En idd ivm kratklimmen
Wat kost een krat bier aan statiegeld?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef Waterweg het volgende:
statiegeld is 3.90 incl lege flesjes
bij bierkratten althans
grolsch beugels is in totaal ook 3.90, maar een andere verdeling tussen fles/krat..
kheb hier ff verder geen gegevens van, maar incl flessen is het dus 3.90. excl (lege)flessen is het een euro of 2 ofzo per leeg krat aan statiegeld
Afhankelijk van wat voor krat. Gewoon bierkrat 1,50, beugelkrat 2,30 frisdrankkrat met 12 flessen 2 euro.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef dingdang het volgende:
[..]
Nu nog voor elkaar krijgen om ze leeg te krijgen (drinken is geen optie, 25 kratten is beetje veel).
Hoeveel statiegeld zit er op een krat zonder flesjes?
En idd ivm kratklimmen
Die bestaan ook nog gewoon, maar worden ze zo goed als niet meer geleverd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef moonmovies het volgende:
een jaar geleden toen ik stage liep bij een restaurant bestonden ze nog gewoon
Energy drinkquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:38 schreef Miriampje het volgende:
Volgens mij kun je bij een groothandel als sligro etc. wel die kratjes krijgen.
Tenminste kan mij herinneren dat wij voor een feestje een aantal kratjes energy drink hadden gekocht.
De stapel die wij op het plaatje hadden staan was ongeveer een flinke aanhanger vol. Meer dan 40 kratjes volgens mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:35 schreef dingdang het volgende:
Wanneer ik zou gaan voor de beugelkratten, heb ik er waarschijnlijk ook meer dan 25 nodig...totale hoogte moet tussen 9,5 en 10 meter zijn.. maarja als de frisdrankkratten niet meer te krijgen zijn, heb ik weinig keus.
Mischien maar eens een mailtje wagen naar vrumona![]()
Wrong, laatst had ik een bijbaantje waar je die pauper kratten moest stapelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |