Basisschool lijkt me wel erg overdreven, maar het zijn wel elementaire algebra opgaven. Kan me niet voorstellen dat ieder Duits kind van een jaar of 10 deze stof moet kunnen beheersen (dus ook de kinderen die naar het vmbo of iets gelijkwaardigs gaan).quote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef Ixnay het volgende:
Ben maar blij dat je geen Duitser bent. Dan moet je zoiets als in de OP al op de basisschool kunnen.
In het geval 1/(x-8) is er geen oneindig bereik. Dus links of rechts van x=8.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het naderen van de limiet van links of van rechts inderdaad.
WIj leerden dit op het eerste jaar middelbare school, ik vind het maar raar dat je dit als 16 jarige pas krijgt.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef Ixnay het volgende:
Ben maar blij dat je geen Duitser bent. Dan moet je zoiets als in de OP al op de basisschool kunnen.
Geloof ik niks van.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef Chimay het volgende:
[..]
WIj leerden dit op het eerste jaar middelbare school, ik vind het maar raar dat je dit als 16 jarige pas krijgt.
En dan nog op het VWO (dat is toch vergelijkbaar met ASO in België?).
Waarom haal je de integraal erbij? Weet je wat een oneigenlijke integraal is? Zoja, wat heeft dat te maken met 'het totale limiet niet te berekenen valt'? En wat is een limiet van min oneindig naar oneindig eigenlijk?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar in het geval 1/(x-8) hebben we te maken met een oneigenlijke integraal omdat het totale limiet (van min oneindig naar oneindig) niet te berekenen valt.
Ik bedoel bereik, sorry.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Waarom haal je de integraal erbij? Weet je wat een oneigenlijke integraal is? Zoja, wat heeft dat te maken met 'het totale limiet niet te berekenen valt'? En wat is een limiet van min oneindig naar oneindig eigenlijk?
Maak er eens een goed kloppende zin van, want er is niets van te maken.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoel bereik, sorry.
Was weer te haastig.
Maar dan nog, wat heeft het bereik ermee te maken?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoel bereik, sorry.
Was weer te haastig.
De laatste tijd ben ik in ieder geval niet meer zo geniaal als vroeger.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:20 schreef McGilles het volgende:
Ofyles2 is minder slim dan hij zelf denkt
Wat heb ik nu aan Algebra ...quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik in ieder geval niet meer zo geniaal als vroeger.
Bedankt voor de opbouwende kritieken, ik ga nu mijn best doen.
En- en decoderen ervan zijn bijvoorbeeld onmogelijk zonder algebra.quote:
Laat staan de hardware waar hij op wordt afgespeeldquote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En- en decoderen ervan zijn bijvoorbeeld onmogelijk zonder algebra.
Lineair Programmeren, in het kader van een zo groot mogelijk winstoogmerk of zo min mogelijke kosten.quote:
OK .dacht even dat het je om het woordje nu ging van de titel (dat moest nou zijn)quote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En- en decoderen ervan zijn bijvoorbeeld onmogelijk zonder algebra.
Niets, je moet het kunnen, veel oefenen dus. Maar dan zijn de mogelijkheden eindeloos.quote:
6vwo.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dat is wiskunde op welk niveau?
ok, kunnen dan.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niets, je moet het kunnen, veel oefenen dus. Maar dan zijn de mogelijkheden eindeloos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |