kerstmuts? volgens mij ben je 11 maanden te vroegquote:
Dat is dan behoorlijk kansloosquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:12 schreef Cairon het volgende:
Hierissieweer is gewoon een verbitterde zure kut die verliefd op me was en al snel doorhad dat ik geen interesse had. En nu reageert hij zoals hij reageert.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:12 schreef Cairon het volgende:
Hierissieweer is gewoon een verbitterde zure kut die verliefd op me was en al snel doorhad dat ik geen interesse had. En nu reageert hij zoals hij reageert.
Much like a woman scorned, as the old Bard would have said.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:12 schreef Cairon het volgende:
Much like a woman scorned, as the old Bard would have said.
dat is ook bij de hetero's. zwart maken etc...quote:
Dat bedoel ik, jou proberen onderuit te halen, alleen vanwege wrang gevoelens..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef Cairon het volgende:
is kansloos niet het sleutelwoord om Hierissieweer te omschrijven?
Dat is wel een homodingetje volgens mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jou proberen onderuit te halen, alleen vanwege wrang gevoelens..
en met je billen half uit je baggy box op t internet is niet kansloos?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jou proberen onderuit te halen, alleen vanwege wrang gevoelens..
En dagelijks I DROOVEEE ALL NIGHTTT zingen is niet kansloos?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
en met je billen half uit je baggy box op t internet is niet kansloos?
nouja, jij gelukkig niet..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Cairon het volgende:
Ach, vrinden, ik heb me over dat soort gedrag heen gezet. Ik vergeef het Hierissieweer. Het arme kind moet nog zo veel leren. Kostelijk!
En ik dacht dat je geil was?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
en met je billen half uit je baggy box op t internet is niet kansloos?
TE lachwekkend dit topic
oh, het is iig een stuk minder kansloos dan voorgaande.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dagelijks I DROOVEEE ALL NIGHTTT zingen is niet kansloos?
Nee hetero's doen dat ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is wel een homodingetje volgens mij.
geil is niet wanhopig.. je moet nog wat lerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik dacht dat je geil was?Je moet pakken wat je pakken kunt in jouw situatie.
dat is geen geklaag, dat noemd men opmerkzaamheid..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Cairon het volgende:
en op de foto in kwestie draag ik gewoon een spijkerbroek. Maar ach, ik weet van wie het gezeur komt. Tis waar, tis Xiance die weer eens loopt te klagen.
o, the crack foto?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Cairon het volgende:
en op de foto in kwestie draag ik gewoon een spijkerbroek. Maar ach, ik weet van wie het gezeur komt. Tis waar, tis Xiance die weer eens loopt te klagen.
Jij ook o.a. om niet te happen naar de baasquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
geil is niet wanhopig.. je moet nog wat leren
ik ben wanhopigquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef MisterO het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar een 'wanhopig' poll
wie zou het winnen.. hmm
Poesje, weet jij eigenlijk wel wat wanhopig is. Ik heb zelfs hier in dit topic mijn grootste vijanden aan het kwijlen gekregen met een enkele foto. Darling, they love to hate me, they'd love to have me!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat is geen geklaag, dat noemd men opmerkzaamheid..
maar dat is aan jou niet besteed natuurlijk, jij bent wanhopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |