kerstmuts? volgens mij ben je 11 maanden te vroegquote:
Dat is dan behoorlijk kansloosquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:12 schreef Cairon het volgende:
Hierissieweer is gewoon een verbitterde zure kut die verliefd op me was en al snel doorhad dat ik geen interesse had. En nu reageert hij zoals hij reageert.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:12 schreef Cairon het volgende:
Hierissieweer is gewoon een verbitterde zure kut die verliefd op me was en al snel doorhad dat ik geen interesse had. En nu reageert hij zoals hij reageert.
Much like a woman scorned, as the old Bard would have said.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:12 schreef Cairon het volgende:
Much like a woman scorned, as the old Bard would have said.
dat is ook bij de hetero's. zwart maken etc...quote:
Dat bedoel ik, jou proberen onderuit te halen, alleen vanwege wrang gevoelens..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef Cairon het volgende:
is kansloos niet het sleutelwoord om Hierissieweer te omschrijven?
Dat is wel een homodingetje volgens mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jou proberen onderuit te halen, alleen vanwege wrang gevoelens..
en met je billen half uit je baggy box op t internet is niet kansloos?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jou proberen onderuit te halen, alleen vanwege wrang gevoelens..
En dagelijks I DROOVEEE ALL NIGHTTT zingen is niet kansloos?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
en met je billen half uit je baggy box op t internet is niet kansloos?
nouja, jij gelukkig niet..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Cairon het volgende:
Ach, vrinden, ik heb me over dat soort gedrag heen gezet. Ik vergeef het Hierissieweer. Het arme kind moet nog zo veel leren. Kostelijk!
En ik dacht dat je geil was?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
TE lachwekkend dit topic
oh, het is iig een stuk minder kansloos dan voorgaande.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dagelijks I DROOVEEE ALL NIGHTTT zingen is niet kansloos?
Nee hetero's doen dat ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is wel een homodingetje volgens mij.
geil is niet wanhopig.. je moet nog wat lerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik dacht dat je geil was?Je moet pakken wat je pakken kunt in jouw situatie.
dat is geen geklaag, dat noemd men opmerkzaamheid..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Cairon het volgende:
en op de foto in kwestie draag ik gewoon een spijkerbroek. Maar ach, ik weet van wie het gezeur komt. Tis waar, tis Xiance die weer eens loopt te klagen.
o, the crack foto?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Cairon het volgende:
en op de foto in kwestie draag ik gewoon een spijkerbroek. Maar ach, ik weet van wie het gezeur komt. Tis waar, tis Xiance die weer eens loopt te klagen.
Jij ook o.a. om niet te happen naar de baasquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
geil is niet wanhopig.. je moet nog wat leren
ik ben wanhopigquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef MisterO het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar een 'wanhopig' poll
wie zou het winnen.. hmm
Poesje, weet jij eigenlijk wel wat wanhopig is. Ik heb zelfs hier in dit topic mijn grootste vijanden aan het kwijlen gekregen met een enkele foto. Darling, they love to hate me, they'd love to have me!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat is geen geklaag, dat noemd men opmerkzaamheid..
maar dat is aan jou niet besteed natuurlijk, jij bent wanhopig
wat? vertel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga de koningin persoonlijk ontmoeten,
Je bestaat inmiddels 100 jaar en je mag de predicaat "koninklijk" gaan voeren?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga de koningin persoonlijk ontmoeten,
Sorry hoor, als Angel of MrB dezelfde foto had gemaakt, had iedereen elkaar verdrongen om maar te gaan melden hoe mooi en smaakvol die wel niet was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
TE lachwekkend dit topic
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bestaat inmiddels 100 jaar en je mag de predicaat "koninklijk" gaan voeren?
Om welke foto gaat het?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry hoor, als Angel of MrB dezelfde foto had gemaakt, had iedereen elkaar verdrongen om maar te gaan melden hoe mooi en smaakvol die wel niet was.
daarvoor moet je eerst met je billen bloot net doen alsof je geil kijtk, en dat vind je geweldig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
Poesje, weet jij eigenlijk wel wat wanhopig is. Ik heb zelfs hier in dit topic mijn grootste vijanden aan het kwijlen gekregen met een enkele foto. Darling, they love to hate me, they'd love to have me!
Wanneer was de laatste keer dat mensen op een foto van jou geilde?
1976?
truste Xiquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
daarvoor moet je eerst met je billen bloot net doen alsof je geil kijtk, en dat vind je geweldig?
oh lordy..
nee, dat soort fotos bestaan van mij niet, heb ik ook niet nodig.
en als het zo uitkomt kan ik ook de webcam aan zetten, da's dan weer heel erg 2009!
foto's waarmee je eigenlijk bevestigt wil hebben dat mensen je kont geil vinden.. DAT is pas 1976
slaap lekker viswijven
je bent nog steeds van mening dat ik "iedereen" ben?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry hoor, als Angel of MrB dezelfde foto had gemaakt, had iedereen elkaar verdrongen om maar te gaan melden hoe mooi en smaakvol die wel niet was.
Smaakvol nee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
slaap lekker shatzquote:
Hee moet het water nog opwarmen of zo...of ben jij gewoon een hele snelle doucher?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
daarvoor moet je eerst met je billen bloot net doen alsof je geil kijtk, en dat vind je geweldig?
oh lordy..
nee, dat soort fotos bestaan van mij niet, heb ik ook niet nodig.
en als het zo uitkomt kan ik ook de webcam aan zetten, da's dan weer heel erg 2009!
foto's waarmee je eigenlijk bevestigt wil hebben dat mensen je kont geil vinden.. DAT is pas 1976
slaap lekker viswijven
In de dinges.. in Arnhem! Dat ding wat niet meer bestaat, hoe heet 't nou!?!?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
slaap lekker shatz
(overigens bedenk ik me net dat wij elkaar in 2002 voor het laatst tegen t lijf gelopen zijn!)
Die had ik gewoon braaf in het topic ooit eens gepostquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar daar zijn dat soort foto´s ook niet voor gemaakt. Wel grappig als dat soort dingen weer opduiken als iemand de ander spontaan niet meer mag en zo.
het WAS de Entrenous, maar da's plat gegooit!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de dinges.. in Arnhem! Dat ding wat niet meer bestaat, hoe heet 't nou!?!?
Dit is dus een oproep:quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Smaakvol nee.
Maar daar zijn dat soort foto´s ook niet voor gemaakt. Wel grappig als dat soort dingen weer opduiken als iemand de ander spontaan niet meer mag en zo.
Maar Cahir is toch een kloon van jou?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
Die had ik gewoon braaf in het topic ooit eens gepost
Cahir heeft 'em gesaved
Oh lordy, weet je uberhaupt wel waar je het over hebt? ;') Geil kijken is dat echt niet, en mijn reet is verre van bloot. Alleen wat plumbers crack in een spijkerbroek die een maatje te groot is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh lordy..![]()
Ik heb een eed gezworenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dit is dus een oproep:
Als je meer 'smaakvolle' foto's van fokkers hebt staan op je computer, post ze voor ons vermaak
nee is net begonnen, denk ik...quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef Vlarp het volgende:
Verdomme!!
Heb ik weer de bitch-fight gemist!!![]()
Ja, dat! Wat een drama tent ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
het WAS de Entrenous, maar da's plat gegooit!
Spannend...quote:maar inmiddels kan ik wel douchen enzo
MrPresident?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een eed gezworen
Hoeveel bied je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |