Nee, het wordt vrij werk. Voor mijn portfolio. En die van hun, wat mij betreft.quote:
ben ik ook nooit geweest. Is toch een Travo cafe?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog steeds een keer heen...
je mist niks hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog steeds een keer heen...
Nee joh, is een alternatief gebeuren in een kelder ergens in Amsterdam. Retepopulair.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
ben ik ook nooit geweest. Is toch een Travo cafe?
Omdat wij je kloon al eerder hadden verwelkomdquote:
Ben je zelf niet een kloon van piet_zuurpruim?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat wij je kloon al eerder hadden verwelkomd
ik kreeg ook niksquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij is een kloon van mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je zelf niet een kloon van piet_zuurpruim?
Ik ook niet, ik werd zelfs genegeerd (nou ja werd, word...)quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kreeg ook niks
niet eens een plaatsje in de H
wie? Uranus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja en Nunoquote:
Je hebt er ooit ingestaan, maar toen bleef je te lang weg..quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kreeg ook niks
niet eens een plaatsje in de H
moet toch eens meer Amsterdam ontdekken. Ik heb er een huis notabene!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee joh, is een alternatief gebeuren in een kelder ergens in Amsterdam. Retepopulair.
hoe kom je erbij dat Nuno mijn kloon is? Hij heeft foto's van zichzelf gepost en ik.quote:
Ik heb mijn mijn zwart-rubberen-muts-met-rode-mond-bal al op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat Nuno mijn kloon is? Hij heeft foto's van zichzelf gepost en ik.
Moet ik voor je staan als ik in Nederland ben?
Kga je echt slaan.
je hebt vaak genoeg je huis gepost. Trust me, bitch. i'll find it...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb mijn mijn zwart-rubberen-muts-met-rode-mond-bal al op.
En je moet me natuurlijk eerst zien te vinden!
nee ik ben je niet aan het onderschijten met stierenstront, maar eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt vaak genoeg je huis gepost. Trust me, bitch. i'll find it...
Want jij kent toch die Nuno? dan laat ik zien dat ik het niet ben
or r u bullshitting me?
Vampierenkreet?quote:
it's on, bitch!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee ik ben je niet aan het onderschijten met stierenstront, maar eerst zien dan geloven
Ik zeg, ik moet het eerst zien en dan zal ik het aannemen als waarheidquote:
quote:
Kun je toch nog met je handen onder die trui van hem.quote:
ik heb toch drie foto's gepost? ben je nog niet overtuigd. hahahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zeg, ik moet het eerst zien en dan zal ik het aannemen als waarheid
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je toch nog met je handen onder die trui van hem.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je toch nog met je handen onder die trui van hem.
Ja wat wilt dat zeggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb toch drie foto's gepost? ben je nog niet overtuigd. hahaha
Ja, met de camera voor je snufferd. Heel duidelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
We denken ook nog steeds dat Cairon een schattige kasthomo van 16 is...nee we zijn niet snel overtuigd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben gevleid, denk ik..quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja wat wilt dat zeggen?
A dat je het bent
b dat je foto;s van internet hebt geplukt
c je hebt een hoertje ingehuurd om te fotograferen
Maar wat boeit het je als je hier komt voor lol en niet je ware ik wilt tentoonstellen. Het is de wereld van internet, hier mag je iedereen zijn die je wilt zijn!
En dan zeggen ze dat ik onder een rots leef als ik zeg dat ik een keer gekaraoked heb op de nintendo...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We denken ook nog steeds dat Cairon een schattige kasthomo van 16 is...nee we zijn niet snel overtuigt.
nou, voor de helft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, met de camera voor je snufferd. Heel duidelijk
gaf ie aan dat ie 16 was?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We denken ook nog steeds dat Cairon een schattige kasthomo van 16 is...nee we zijn niet snel overtuigd.
Maar ik zie je wel eens verschijnen, als je het adres wiltm PM me maar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, voor de helft.
Trust me, dit soort wantrouwen kept me alive.
je ziet alleen mijn ogen niet... vind het al heel wat... ben hetero in Nederland, remember?
Nee hij probeert het te verbergen met bot te doen en foto's te posten van zijn harige borstkast, maar wij weten natuurlijk wel beter.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gaf ie aan dat ie 16 was?
nee, die gast is ouder! dat zie je op die foto's.
hoeveel jaar houd ie al vol dat ie 16 is?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee hij probeert het te verbergen met bot te doen en foto's te posten van zijn harige borstkast, maar wij weten natuurlijk wel beter.
Jammer alleen dat die harige borstkast het enige mannelijke aan hem is...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee hij probeert het te verbergen met bot te doen en foto's te posten van zijn harige borstkast, maar wij weten natuurlijk wel beter.
Volgens sommige insiders is het een 40 jarige vereenzaamde kasthomo (ofzo, pin me er niet op vast)quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoeveel jaar houd ie al vol dat ie 16 is?![]()
ja ik ken hem niet zolang, zoals jullie...ik zie hem sporadisch voorbij komen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoeveel jaar houd ie al vol dat ie 16 is?![]()
ja ik ken hem niet zolang, zoals jullie...ik zie hem sporadisch voorbij komen
Ik vind hem wel er lekker uitzien. Maar is het zo'n bitch dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die harige borstkast het enige mannelijke aan hem is...
vind dat maar voor jezelf uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind hem wel er lekker uitzien. Maar is het zo'n bitch dan?
volgens insiders?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens sommige insiders is het een 40 jarige vereenzaamde kasthomo (ofzo, pin me er niet op vast)
maar hij is een jaar of 35 ofzo toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |