Nee, het wordt vrij werk. Voor mijn portfolio. En die van hun, wat mij betreft.quote:
ben ik ook nooit geweest. Is toch een Travo cafe?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog steeds een keer heen...
je mist niks hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog steeds een keer heen...
Nee joh, is een alternatief gebeuren in een kelder ergens in Amsterdam. Retepopulair.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
ben ik ook nooit geweest. Is toch een Travo cafe?
Omdat wij je kloon al eerder hadden verwelkomdquote:
Ben je zelf niet een kloon van piet_zuurpruim?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat wij je kloon al eerder hadden verwelkomd
ik kreeg ook niksquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij is een kloon van mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je zelf niet een kloon van piet_zuurpruim?
Ik ook niet, ik werd zelfs genegeerd (nou ja werd, word...)quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kreeg ook niks
niet eens een plaatsje in de H
wie? Uranus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja en Nunoquote:
Je hebt er ooit ingestaan, maar toen bleef je te lang weg..quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kreeg ook niks
niet eens een plaatsje in de H
moet toch eens meer Amsterdam ontdekken. Ik heb er een huis notabene!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee joh, is een alternatief gebeuren in een kelder ergens in Amsterdam. Retepopulair.
hoe kom je erbij dat Nuno mijn kloon is? Hij heeft foto's van zichzelf gepost en ik.quote:
Ik heb mijn mijn zwart-rubberen-muts-met-rode-mond-bal al op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat Nuno mijn kloon is? Hij heeft foto's van zichzelf gepost en ik.
Moet ik voor je staan als ik in Nederland ben?
Kga je echt slaan.
je hebt vaak genoeg je huis gepost. Trust me, bitch. i'll find it...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb mijn mijn zwart-rubberen-muts-met-rode-mond-bal al op.
En je moet me natuurlijk eerst zien te vinden!
nee ik ben je niet aan het onderschijten met stierenstront, maar eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt vaak genoeg je huis gepost. Trust me, bitch. i'll find it...
Want jij kent toch die Nuno? dan laat ik zien dat ik het niet ben
or r u bullshitting me?
Vampierenkreet?quote:
it's on, bitch!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee ik ben je niet aan het onderschijten met stierenstront, maar eerst zien dan geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |