geen idee.quote:
De torrentboer ftw! Die heeft alle leuke series als ze nog vers zijn en ook nog eens zonder reclamequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:25 schreef drummerdude het volgende:
Schade man, nog minder tv. Nederland 3 for the win
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef Againzender het volgende:
ik ga maar eens ff een pizza opwarmen, geen zin om ingewikkeld te doen....
ik heb al genoeg virussen gehad de afgelopen maanden, dus ik hoop het nietquote:
ik moet eigenlijk aankomenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
, heb al gegeten maar pizza zou er nog wel in gaan.
maar moet ook nog wat afvallen.
Denk dat er nog maar 3 over zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
Zijn we nou nog de enigen hier Hans?
Damn, goede herinneringen aan dit nummer zeg
Volgens mij heeft het gewerkt !quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Liedje van queen instart , kijken of het werkt
quote:
Ja, fuck de Mol, ik schakel inquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:03 schreef Againzender het volgende:
JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!
Nee hoor, ik F5 niet voor niks hierquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA De Killers. Al die WIDM kijkers missen nu toch een van de beste Killers plaat.
Ik mis helemaal nietsquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA De Killers. Al die WIDM kijkers missen nu toch een van de beste Killers plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |