Wie...is de mol !quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Over 20 minuten nog rustiger denk ik
ik heb the Hoff en (dankzij Roosmarijn) the Fonzquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Treezz het volgende:
[..]
heb je trouwens al een naam bedacht?
She is niet meer blauw en de shoot staat op losse schroeven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan iemand een samenvatting geven, ik kom er niet doorheen
Franz
Vooral de post:quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef drummerdude het volgende:
Ik keek net in Veenstra's geschiedenis. Wat een geniaal topic.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef MichielV het volgende:
Ik mot m ook niet, heel die Veenstra niet.
Dan hebben de donateurs dus een blauwtje gelopen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
She is niet meer blauw en de shoot staat op losse schroeven.
Wat ze SHE geflikt hebben is ook niet frisquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hebben de donateurs dus een blauwtje gelopen?
Jaja, flauwe grap... I know...
Geen idee wat er allemaal gebeurt is. Ik volg dat soort dingen nooit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat ze SHE geflikt hebben is ook niet fris
Ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijkenquote:
Toen Michiel voor het eerst in deze reeks poste keek ik ook gelijk naar z'n historie, en zag toen ook die reactie, niemand natuurlijk die toen doorhad wie hij isquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef drummerdude het volgende:
Ik keek net in Veenstra's geschiedenis. Wat een geniaal topic.
Dat zijn juist de dingen die Fok! soms zo leuk makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee wat er allemaal gebeurt is. Ik volg dat soort dingen nooit.
She werd getreitert door andere moderatoren die gingen kloten in haar forum, en die gingen dingen vertellen aan vaste users van het forum die ze niet mochten weten over haar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee wat er allemaal gebeurt is. Ik volg dat soort dingen nooit.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
She is niet meer blauw en de shoot staat op losse schroeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |