Dat klopt wel. Een aantal is toch enkelvoud..quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Kinga het volgende:
Helaas is de mol niet zo goed in grammatica.
En er was een aantal heel spannende gesprekken...
Dit klopt juist wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Kinga het volgende:
Helaas is de mol niet zo goed in grammatica.
En er was een aantal heel spannende gesprekken...
Rick! Hij had een vrouwenhandschrift.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef Tegan het volgende:
Ik vond iemand anders van de mannen zo'n vrouwenhandschrift hebben, weet alleen niet meer wie. Iemand die op Paula stemde.
Anniek proestte het uit bij de executie over het verdwijnen van het geld. Maar ja, de rest begon eigenlijk ook wel mee te lachen. Viviënne vond het ook wel leuk getuige haar lach bij de biecht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:45 schreef DaMart het volgende:
Dagboek van de mol:
En ik? Ik lach me kapot, want er is wel zoveel geld kwijt dat mijn dag niet meer stuk kan.
Een aantal is enkelvoud. Een aantal gesprekken is meervoud.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit klopt juist wel.
Een aantal is namelijk enkelvoud.
quote:
Ik hoop ook elke keer dat juist die er niet uitgaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel geweldig dat Anniek, Froukje en Vivvienne er nog inzitten
Mogen ze dan vaker doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef pfaf het volgende:
Ik heb weer meerdere malen dubbel gelegen!
Wel grappig dat alle lelijke mensen er 1 voor 1 uitgaan. Wie weet eindigen ze wel metVIV
en was dat de clue van de hele serie.
Viel mij ook op ja. Verroerde geen vin. In tegenstelling totquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef rubbereend het volgende:
Anniek zit er trouwens steeds onbewogen bij tijdens uitslag van de test. Ook hoe ze ijskoud naar Paul Udondek keek
Hier sloeg die muzikale hint dus op, mjah ik heb het idee dat meer deelnemers niet echt gespreid stemmen..quote:Dagboek aflevering 4 - Paula
Heel erg jammer. Meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb de test niet gespreid ingevuld, maar dat heb ik bij de eerdere afleveringen ook niet gedaan. Ik dacht dat ik wel goed zat met mijn mol. Nou niet dus.
Was bijna niet te zien, ze waren van heel ver in beeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand opgelet of Sebas dit keer wel bagage meenam naar de executie?
jawel hoor, dood niet te beginnen over die hooibalen bijvoorbeeld...... Anniek wil graag als eerste en neemt meteen een vrij nutteloze route. Beste omdate maar als eerste te doen. Zien ze nooit als mollenactie. Verder vond ik haar de veiling precies steeds goed staan voor de meerderheid om bij de slechtste deal uit te komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja. Verroerde geen vin. In tegenstelling totViv
toen bekend werd dat ze w(h)iskey kregen.
![]()
Overigens kan ik me niet voorstellen dat iemand mollenactie had kunnen doen bij de tweede opdracht...
Een schoudertas..quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand opgelet of Sebas dit keer wel bagage meenam naar de executie?
Anniek liep wel het hardst te krijsen dat ze niet de pakketten bij de veiling moesten kopen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel hoor, dood niet te beginnen over die hooibalen bijvoorbeeld...... Anniek wil graag als eerste en neemt meteen een vrij nutteloze route. Beste omdate maar als eerste te doen. Zien ze nooit als mollenactie. Verder vond ik haar de veiling precies steeds goed staan voor de meerderheid om bij de slechtste deal uit te komen
Mja, de baan van zo'n bal is volgens mij nauwelijks te bepalen, maar dat is vanaf hier ook niet goed te bepalen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel hoor, dood niet te beginnen over die hooibalen bijvoorbeeld...... Anniek wil graag als eerste en neemt meteen een vrij nutteloze route. Beste omdate maar als eerste te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |