Inderdaad, en volgende week Sebastiaan er graag uit. Die wilt te graag de mol zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:28 schreef Susi het volgende:
Niet zo erg, Paula eruit
Met Dennis in een tentquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef Remzz het volgende:
Tering bij Vivienne en Froukje in de tent
Ja idd, liever Vivienne en Anniek gehad, maar tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef Remzz het volgende:
Tering bij Vivienne en Froukje in de tent
Het was dus ongeveer de helft toen voor flipperkast afgerekend moest worden, toen zat er ruim 11.000 in...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
Oh, het is zelfs veel meer dan de helft.
Dat is bij Sebastiaan nog veel ergerquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef Maartel het volgende:
Ik hoop echt héél erg dat Dennis de mol niet is..
Ten eerste omdat ik z'n houding dus vervelend vind, maar eigenlijk vooral omdat ik 't véél te obvious zou vinden, zowel door al zijn acties/gedrag, als de 'wie'-hint in het theater.
Hij loog ook over de naam die hij had opgeschreven. Hij zei Rick maar het was Paula.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was dus ongeveer de helft toen voor flipperkast afgerekend moest worden, toen zat er ruim 11.000 in...
Dus dat Sebastiaan het over de helft heeft terwijl het over meer dan de helft gaat is uitermate vreemd. Volgens mij heeft hij voor het afrekenen van de flipperkast ongeveer de helft van de pot "verplaatst", er mist immers 6.600, toen bleef er dus zo'n 5.500 over waarvan de flipperkast ook nog betaald moest worden.
Mwah... "I was stupid.... didn't know how to work a walkie talkie"quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Paula eruit, waar sloeg die muzikale hint van vorige week op dan..
door paula...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wordt Dennis uberhaupt verdacht door iemand eigenlijk
Ja dat vraag ik me ook af, over die allergie misschienquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Paula eruit, waar sloeg die muzikale hint van vorige week op dan..
Dat klopt ze haalde er niks uit en dat was vlak voor de tijd om was, dus niemand die dat ook meer kon checken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Op t shirt van Froukje stond: Dont be a robot..
Ik vond t wel verdacht dat Anniek tijdens t openen van die kist, heel schichtig rondkeek of niemand zag wat zij deed. Ze haalde volgens mij niks uit die kist.
heeft uber mol george ook ooit gedaan, seizoen 3 of 4. anders is het wel heel sneu.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef Maartel het volgende:
Als je trouwens uit de pot steelt, waarom zou je er dan überhaupt nog geld in laten zitten?
Ik vind dat Froukje sowieso veel verschillende kleding tot haar beschikking heeft als je bedenkt dat ze ieder maar 14 kledingstukken mochten houden, en er gemiddeld nog minimaal 1 kledingstuk pp door Hans en Anniek geruild is tegen ¤ 100,=quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Op t shirt van Froukje stond: Dont be a robot..
Ik vond t wel verdacht dat Anniek tijdens t openen van die kist, heel schichtig rondkeek of niemand zag wat zij deed. Ze haalde volgens mij niks uit die kist.
Nou wil ik toch echt wel weten waar die muzikale tip op sloeg, want ik kan het echt voor geen meter plaatsen, helaas kan ik morgen niet naar schiffers.fm luisteren...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, over die allergie misschien. Maar daar hebben we niets van gezien in de aflevering.
Gewoon het geld verfikken, het is nu ten slotte toch maar speelgeld. Alleen jammer voor het opgebrachte echte geld aan het einde natuurlijk. Heeft natuurlijk geen zin om dat geld ergens te bewaren, maak je je zelf alleen maar verdachter mee, ik zou het als mols zijnde ook gewoon in het kampvuurtje donderen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef Maartel het volgende:
Als je trouwens uit de pot steelt, waarom zou je er dan überhaupt nog geld in laten zitten?
Dat was het slot van het koffertje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef evert het volgende:
[..]
er zat iets geels in en dat haalde ze er niet uit....
Robot?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:07 schreef Kinga het volgende:
Wat staat er nou op haar shirt? Don't be a ....?
Hij liegt over alles en probeert zich constant verdacht te maken, dus hij is het gewoon niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij loog ook over de naam die hij had opgeschreven. Hij zei Rick maar het was Paula.
quote:Aflevering 4
Het was een hele koude, lange nacht. Er was vuur en er was whisky voor de liefhebbers. En er was een aantal heel spannende gesprekken... Anniek wil een verbond met Vivienne. Froukje voelt Dennis aan de tand, Rick verdenkt Jon en Sebastiaan doorgrondt de persoon die nu alweer lekker thuis zit.
En ik? Ik lach me kapot, want er is wel zoveel geld kwijt dat mijn dag niet meer stuk kan.
Korte nachten of niet, dit is een geschenk. Want iedereen gelooft het!
Of is het echt zo? Wie het weet mag het zeggen...
Of juist wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij liegt over alles en probeert zich constant verdacht te maken, dus hij is het gewoon niet.
Is het niet nep geld tijdens het spel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Volgens mij sloeg de muzikale hint van vorige week op mij. Ik heb namelijk de hele tijd Paula als mol gezien, daar was ik van overtuigd, en nu... tja. En ik vind het zo zielig dat er zoveel geld gejat is... Wat kan je allemaal niet doen met 6000 euro?
Jawelquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is het niet nep geld tijdens het spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |