Inderdaad, en volgende week Sebastiaan er graag uit. Die wilt te graag de mol zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:28 schreef Susi het volgende:
Niet zo erg, Paula eruit
Met Dennis in een tentquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef Remzz het volgende:
Tering bij Vivienne en Froukje in de tent
Ja idd, liever Vivienne en Anniek gehad, maar tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef Remzz het volgende:
Tering bij Vivienne en Froukje in de tent
Het was dus ongeveer de helft toen voor flipperkast afgerekend moest worden, toen zat er ruim 11.000 in...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
Oh, het is zelfs veel meer dan de helft.
Dat is bij Sebastiaan nog veel ergerquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef Maartel het volgende:
Ik hoop echt héél erg dat Dennis de mol niet is..
Ten eerste omdat ik z'n houding dus vervelend vind, maar eigenlijk vooral omdat ik 't véél te obvious zou vinden, zowel door al zijn acties/gedrag, als de 'wie'-hint in het theater.
Hij loog ook over de naam die hij had opgeschreven. Hij zei Rick maar het was Paula.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was dus ongeveer de helft toen voor flipperkast afgerekend moest worden, toen zat er ruim 11.000 in...
Dus dat Sebastiaan het over de helft heeft terwijl het over meer dan de helft gaat is uitermate vreemd. Volgens mij heeft hij voor het afrekenen van de flipperkast ongeveer de helft van de pot "verplaatst", er mist immers 6.600, toen bleef er dus zo'n 5.500 over waarvan de flipperkast ook nog betaald moest worden.
Mwah... "I was stupid.... didn't know how to work a walkie talkie"quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Paula eruit, waar sloeg die muzikale hint van vorige week op dan..
door paula...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wordt Dennis uberhaupt verdacht door iemand eigenlijk
Ja dat vraag ik me ook af, over die allergie misschienquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Paula eruit, waar sloeg die muzikale hint van vorige week op dan..
Dat klopt ze haalde er niks uit en dat was vlak voor de tijd om was, dus niemand die dat ook meer kon checken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Op t shirt van Froukje stond: Dont be a robot..
Ik vond t wel verdacht dat Anniek tijdens t openen van die kist, heel schichtig rondkeek of niemand zag wat zij deed. Ze haalde volgens mij niks uit die kist.
heeft uber mol george ook ooit gedaan, seizoen 3 of 4. anders is het wel heel sneu.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef Maartel het volgende:
Als je trouwens uit de pot steelt, waarom zou je er dan überhaupt nog geld in laten zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |