Ik was wel een redelijke fan van het origineel dus ik vond het hele idee van een nieuwe serie vrij klote, totdat ik 't zag. En Kara Thrace is een heel ander personage dan Faceman Starbuck. Wat hebben ze gemeen? Dat ze graag sigaartjes roken en goed in een Viper kunnen vliegen. That's it.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:34 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb de oude Battlestar Galactica nog nooit gezien maar ik weet wel dat die gast uit the A-Team (Dirk Benedict) Starbuck speelde. Ik kan mij er dus wel wat bij indenken dat je bij de nieuwe zoiets hebt van whèèrgh starbuck hoort een man te zijn.![]()
Ik wil gewoon niks van te voren zien, ik zie het allemaal wel in de aflevering.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:48 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Bij de promo zie ik het niet als spoilers maar ik kan mij wel voorstellen dat anderen dat misschien wel zo zien.
Ik zal het dan voortaan wel onder spoiler-tags zetten...
Maar bij dat stukje vlak na de intro heb ik toch echt iets van komaan, je kan ook overdrijven, je gaat immers die hele aflevering erna bekijken. Je kan daar vrijwel niets uit halen omdat het allemaal in 10 seconden voorbij is.
Het is ook van voor mijn tijd maar ik heb tegenwoordig helemaal geen interesse meer in die oude series zodra er een nieuwere versie ervan is uitgebracht met betere FX.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niks van te voren zien, ik zie het allemaal wel in de aflevering.![]()
Heb de 'oude' battlestar galactica serie wel eens gezien maar was echt voor mijn tijd dus heb zelf niet zo'n probleem met de verschillen in personages, maar is het verhaal zelf ook erg anders?
In de miniserie aan het eind waar de sharons, leobens etc die andere gast komen ophalen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en "By your command" is toch ook ergens te horen dacht ik?
Dat wist ik ongeveer wel, maar ging mij meer om de, 'menselijke' Cylons, new caprica enz. Weet wel dat ze in de orginele serie gewoon op 'onze' aarde komen en dan hebben al die kinderen superpowerquote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens, in grote lijnen is het verhaal van BSG inderdaad gelijk tussen oud en nieuw. De kolonies die woden aangevallen door de cylons en een kleine vloot die onder leiding van Galactica op zoek gaat naar de derde kolonie: Earth.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Er was 1 skinjob in Galactica 1980. Kobol komt in beide series voor. Het Pegasus verhaal is in grote lijnen gelijk. Baltar aan boord bij de Cylons is een duidelijke verwijzing naar het origineel, waar Baltar de gehele serie bij de Cylons is. Maar New Caprica en dergelijke, het hele meerdere goden/1 god verhaal etc komt niet in de originele serie voor.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat wist ik ongeveer wel, maar ging mij meer om de, 'menselijke' Cylons, new caprica enz. Weet wel dat ze in de orginele serie gewoon op 'onze' aarde komen en dan hebben al die kinderen superpower
dat kan ik je zo wel vertellen die overleven ze want het was een flashbang geen dodelijke granaatquote:Op zondag 1 februari 2009 15:41 schreef Migue het volgende:
Gewoon de promo info in spoilertags zetten. Dat hebben we voorheen altijd al gedaan, ik zou niet weten waarom dat nu anders zou moeten. Zo wil ik bijvoorbeeld niet weten of Adama en/of Tigh de granaat overleven, dus kijk ik de promo niet. Anders kan je ook info uit interviews met spoilers gaan bespreken, maar dat doen we normaal gesproken ook niet zonder spoilertags.
ik gok dat alles blijft leven op de leiding naquote:Op zondag 1 februari 2009 18:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben wel benieuwd naar de nieuwe status quo van dit alles. Adama heeft toch een bepaald aantal mensen nodig voor zijn schip, maar kan de verraders niet ongestraft laten.
Die piloten en mariniers ook?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik gok dat alles blijft leven op de leiding na
ze hebben die mensen gewoon nodig het is niet dat ze 6 miljard mensen hebben zoals wij hier met trainingsfaciliteitenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef Asgard het volgende:
[..]
Die piloten en mariniers ook?
Als je met iemand vliegt moet je diegene toch 100% kunnen vertrouwen, lijkt me moeilijk om dat nu te gaan doen.
Ja tuurlijk, maar bijv. die Mariniers die op Adama schoten. Wil je die ook houden?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ze hebben die mensen gewoon nodig het is niet dat ze 6 miljard mensen hebben zoals wij hier met trainingsfaciliteiten
die zouden sowieso ontslagen moeten worden al was het maar dat nogal trigger happy zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar bijv. die Mariniers die op Adama schoten. Wil je die ook houden?
whaaaaaa di wil ik!!!!!!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:00 schreef MaxiTitan het volgende:
Iemand een life-size (re-imagined model) centurion kopen? Voor 'maar' 7900 dollar.
[ afbeelding ]
Yes jazeker wel! Na de battle tussen Cavil en de Nathalie faction, de basestar die gewond op Jupiter afdrijft, lijkt gruwelijk veel op de ship of lights.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alleen the Beings of Light (oid) is nog niet echt aan gerefereerd in de nieuwe serie
Ik hou gewoon totaal niet van scifi.. Ik vond alleen Star Trek TOS en BSG '79 leuk omdat het zo campy was. Voor de rest keek en kijk ik niets, muv de nieuwe BSG dus. Maar dat is niet je standaard scifi.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:42 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Het is ook van voor mijn tijd maar ik heb tegenwoordig helemaal geen interesse meer in die oude series zodra er een nieuwere versie ervan is uitgebracht met betere FX.
Ik had dat bij Star Trek ook, ik heb ooit een paar afleveringen gezien van de originele serie maar na het zien van the next generation (toen in de jaren 90) was mijn interesse in die originele serie totaal verdwenen. Zelfs voor die tijd vond ik het allemaal maar oude meuk.
Ik ga met BSG net zoiets krijgen denk ik als ik de originele serie ga bekijken, model-scheepjes die aan draadjes hangen, veel piew piew lasers en vuurwerk-explosies. Terwijl je nu met BSG gewoon echte dikke veldslagen krijgt in de ruimte, (flak) shells/granaten en missiles vliegen je om de oren. Als je de goede aflevering voor je hebt dan zie je zo nu en dan ook nog een mooie nuke exploderen.![]()
Er zullen vast wel mensen zijn die het totaal niet met mij eens zijn maar zo denk en voel ik erover.
Die waren weer teruggegaan door die (onderhouds?)gang.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:57 schreef Sc0tTy het volgende:0 doden.
Oef en dan het einde, Adama hoppa gewoon ff 20 kogels door dat gat heen jassen en dan 'It's an hounour to have served with you, my friend' .... 'to be continued' ... (btw waar waren lee en starbuck opeens heen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |