Ik heb de oude Battlestar Galactica nog nooit gezien maar ik weet wel dat die gast uit the A-Team (Dirk Benedict) Starbuck speelde. Ik kan mij er dus wel wat bij indenken dat je bij de nieuwe zoiets hebt van whèèrgh starbuck hoort een man te zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:29 schreef Salamander het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij niet bekend is met de nieuwe BSG en het een dom idee vind dat Starbuck nu een vrouw is.
Dat had ik ook toen ik ervan hoorde.
Zou het trouwens voor de mensen die de promo`s niet kijken niet beter zijn als info die uit de promo`s komt in spoilers wordt gezet?
Daar over gesproken, dat van Tigh wil ik niet geloven.
Ja dat zou vet zijn. En dan met twee gevechten naast elkaar. Dat Cylons tegen Cylons vechten terwijl Vipers met vipers vechten. Al lijkt me ergens dat als Cavil opduikt de mensen snel hun geschillen tijdelijk aan de kant zetten. Dus zoiets zal helaas wel niet gebeuren...quote:Op zondag 1 februari 2009 00:45 schreef KirkLazarus het volgende:
Het zou geweldig zijn als Cavil nu opduikt en de Cylon Rebellen de Vloot moeten redden, dan is het gelijk van Adama direct bewezen
Ik kijk ze niet en sla ook altijd het stukje vlak na de intro over. Zo weet ik juist niet wat ik er van moet/kan verwachten, want heb toch altijd een beetje een spoiler gevoel.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:34 schreef MaxiTitan het volgende:
Waarom zou je de promo's niet (willen) bekijken?
Na het zien van de aflevering kon ik niet wachten totdat er een promo van de volgende aflevering kwam.
Als ze beschikbaar zijn dan vind ik dat je de promo's gewoon moet zien imo...
Bij de promo zie ik het niet als spoilers maar ik kan mij wel voorstellen dat anderen dat misschien wel zo zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kijk ze niet en sla ook altijd het stukje vlak na de intro over. Zo weet ik juist niet wat ik er van moet/kan verwachten, want heb toch altijd een beetje een spoiler gevoel.
Ik was wel een redelijke fan van het origineel dus ik vond het hele idee van een nieuwe serie vrij klote, totdat ik 't zag. En Kara Thrace is een heel ander personage dan Faceman Starbuck. Wat hebben ze gemeen? Dat ze graag sigaartjes roken en goed in een Viper kunnen vliegen. That's it.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:34 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb de oude Battlestar Galactica nog nooit gezien maar ik weet wel dat die gast uit the A-Team (Dirk Benedict) Starbuck speelde. Ik kan mij er dus wel wat bij indenken dat je bij de nieuwe zoiets hebt van whèèrgh starbuck hoort een man te zijn.![]()
Ik wil gewoon niks van te voren zien, ik zie het allemaal wel in de aflevering.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:48 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Bij de promo zie ik het niet als spoilers maar ik kan mij wel voorstellen dat anderen dat misschien wel zo zien.
Ik zal het dan voortaan wel onder spoiler-tags zetten...
Maar bij dat stukje vlak na de intro heb ik toch echt iets van komaan, je kan ook overdrijven, je gaat immers die hele aflevering erna bekijken. Je kan daar vrijwel niets uit halen omdat het allemaal in 10 seconden voorbij is.
Het is ook van voor mijn tijd maar ik heb tegenwoordig helemaal geen interesse meer in die oude series zodra er een nieuwere versie ervan is uitgebracht met betere FX.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niks van te voren zien, ik zie het allemaal wel in de aflevering.![]()
Heb de 'oude' battlestar galactica serie wel eens gezien maar was echt voor mijn tijd dus heb zelf niet zo'n probleem met de verschillen in personages, maar is het verhaal zelf ook erg anders?
In de miniserie aan het eind waar de sharons, leobens etc die andere gast komen ophalen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en "By your command" is toch ook ergens te horen dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |