Testritten om te kijken of ze het volhouden om langdurig belast te wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat hebben ze in enschede te zoeken daar? Daar staat toch geen goederentrein klaar om opgehaald te worden?
Gedeelde kut is halve kut. Heb je nog niks aan dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb er net zo goed de schurft in.
langdurig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Testritten om te kijken of ze het volhouden om langdurig belast te worden
Ze gaan het hele land door, zo zijn ze al in Groningen en Friesland geweest:quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
langdurig?Een ritje naar Enschede?
![]()
![]()
Aah jonge tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef Roi het volgende:
Kan weer niet vanaf Muiderpoort zaterdag. Station is 1 minuut hier vandaan! Nu moet ik een half uur eerder opstaan omdat ik naar CS moet fietsen.
Waar moet je heen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef Roi het volgende:
Kan weer niet vanaf Muiderpoort zaterdag. Station is 1 minuut hier vandaan! Nu moet ik een half uur eerder opstaan omdat ik naar CS moet fietsen.
Nieuwe locs, maar de sluitseinen doen het niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:32 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ze gaan het hele land door, zo zijn ze al in Groningen en Friesland geweest:
[ afbeelding ]
Traxx-locs te Groningen
maar je bedoelt natuurlijk Eisenbahnknotenpunkthinundherschieberquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef Socios het volgende:
Eisenbahnknotenpunktgesellschaftsführer.
Mja, ze gaan morgen in Enschede in 8 minuten kopmaken, dus dat gaat heel lastig worden danquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
Als ze dan toch doelloos rondcrossen, hang er dan gelijk een zuurstok achter...
Ik weet het niet, heb het niet gevraagdquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nieuwe locs, maar de sluitseinen doen het niet?
Utrecht Centraalquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef bork het volgende:
[..]
Waar moet je heen?
Je kan ook met de tram naar WTC
Kan gewoon hoor volgens NSquote:
Bestaat al een aantal jaar:quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:26 schreef bork het volgende:
Tram zonder bovenleiding
http://www.vk.tv/tram
Zal wel met de verstoringen rond Schiphol te maken gehad hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef brandsrus het volgende:
Ik zag vandaag een VIRM staan op Leeuwarden op spoor 4 omstreeks 13:00 uur, heeft hij een slag gemaakt waar normaal een ICM rijdt?
Is dat ook contactloos dan? Ik meen me te herinneren dat daar een soort van derde rail is toegepast?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:13 schreef Cothen het volgende:
[..]
Bestaat al een aantal jaar:
[ afbeelding ]
Ik las het ook maar in de Volkskrant hoor, d8 leuke tvp verder niks, zijken doe je maar op somdaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat ook contactloos dan? Ik meen me te herinneren dat daar een soort van derde rail is toegepast?
gewoon een diesel motor er in hopsa! contactlozer wordt t nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat ook contactloos dan? Ik meen me te herinneren dat daar een soort van derde rail is toegepast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |