abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 februari 2009 @ 21:25:38 #276
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65708878
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef Wadloper het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag:

Hoe gaat de route van de Bentheimer Eisenbahn eigenlijk vanaf Coevorden Heege? Gaat deze via Zl ofzo?
Richting Duitsland bedoel je?
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:26:33 #277
148385 Wadloper
Noorderling
pi_65708916
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Richting Duitsland bedoel je?
Ja
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:34:41 #278
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65709391
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Fixers het volgende:
Vanmorgen, zo rond kwart voor zeven, wederom een Thalys op Breda. Ze wilden me niet eens even naar Brussel brengen, 'k moest gewoon met de IC en de zuurstik via Roosendaal.

Doet me wel dagen waar die Hispeed lounge op Breda voor dient: koffiekamer voor testpersoneel.
Deze week zijn er grensoverschrijdende proefritten voor zover ik weet: Amsterdam - Brussel v.v.

Over die ICE: die zag ik op m.ns.nl staan toen ik in Ht op het perron kwam... er werd de hele tijd omgeroepen dat de IC naar Rsd van spoor 7 zou vertrekken (zoals gebruikelijk). Toen ik op m.ns.nl keek stond de ICE er bij als extra trein, maar er stond geen spoor vermeld. Ik vermoed dat hij zo rond 17.25 binnenkwam te spoor 7?


Over het VK: wel ironisch dat het land waar de trein is uitgevonden, er zoveel gedonder mee heeft. Nog ironischer is dat NS daar de hoogste klantwaardering krijgt, hoger dan de Britse maatschappijen
  Redactie Sport dinsdag 3 februari 2009 @ 21:52:46 #279
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65710579
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Ja
wat dacht je van naar bentheim?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 februari 2009 @ 22:00:44 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65711032
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Ja
Rechtstreeks he. Er ligt vanaf Coevorden een dieselspoor naar Bentheim
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:02:57 #281
148385 Wadloper
Noorderling
pi_65711151
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Rechtstreeks he. Er ligt vanaf Coevorden een dieselspoor naar Bentheim
Oke, jammer dat ze niet via Zwolle gaan

Voor Fles zijn verzameling:

http://www.ivw.nl/Images/(...)ll_tcm247-234641.pdf
  Redactie Sport dinsdag 3 februari 2009 @ 22:04:09 #282
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65711220
De lijn uitgetekend:
linkie
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:12:17 #283
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_65711779
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:02 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Oke, jammer dat ze niet via Zwolle gaan

Voor Fles zijn verzameling:

http://www.ivw.nl/Images/(...)ll_tcm247-234641.pdf
Er gebeurt niet eens iets
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:12:28 #284
148385 Wadloper
Noorderling
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:14:21 #285
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_65711911
Maar nou we het toch over die Protos hebben...

Rijdt dat ding nou inmiddels ook al eens ergens anders ter wereld? Of blijft het bij deze 5 of 6 stellen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 3 februari 2009 @ 22:17:45 #286
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65712131
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nou we het toch over die Protos hebben...

Rijdt dat ding nou inmiddels ook al eens ergens anders ter wereld? Of blijft het bij deze 5 of 6 stellen?
ik denk dat het hierbij blijft aangezien de fabriek failliet is (of in elk geval geen treinen meer bouwt)
de proto-protos en de 5033 die al tijden kapot is gaan wel naar de fabriek om daarom omgebouwd/gerepareerd te worden.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 februari 2009 @ 22:19:26 #287
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65712248
Bouwen ze daar de Protos om tot een GTW?
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:20:16 #288
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_65712285
Vet

Nou AnsaldoNieuweschans nog

Ik zag trouwens deze week weer een paar Veetjes op de valleilijn... Dit wordt net zo'n kansloos verhaal als de SM90, alleen dan nog veel sneller?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_65712664
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef sander89 het volgende:
Met een TGV hebben ze in NL is een keer rond de 200 km/h gereden, was begin jaren 90 als proef en ook beetje promotie stunt volgens mij.
Volgens mij was dat toen de NS 150 jaar bestonden. Toen kwam er inderdaad een TGV naar Nederland. Verder een omgebouwde Koploper tot NOS-studio. ICE-demonstratie op Utrecht CS erbij. Etc.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:29:06 #290
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65712829
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Inleveren die hap
Fap ze.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:30:29 #291
148385 Wadloper
Noorderling
pi_65712891
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag trouwens deze week weer een paar Veetjes op de valleilijn... Dit wordt net zo'n kansloos verhaal als de SM90, alleen dan nog veel sneller?
Een V is voor de vervanging van een defecte Protos, de ander is er als versterking
pi_65713981
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet

Nou AnsaldoNieuweschans nog

Ik zag trouwens deze week weer een paar Veetjes op de valleilijn... Dit wordt net zo'n kansloos verhaal als de SM90, alleen dan nog veel sneller?
volgens mij hebben de prothosjes nogal veel panne?
pi_65715936
quote:
Op de dag van het voorval krijgt de machinist op spoor 423 door middel van het seinbeeld
geel in sein 1354 toestemming om naar spoor 425 te rijden. Tijdens het rijden naar spoor
425 wordt de aandacht van de machinist getrokken door de versiering van een kantoorgebouw nabij het station Amsterdam Zuid (afbeelding 6). De machinist rijdt hierdoor
verder door dan gebruikelijk om de versiering te bekijken. De machinist neemt het stootjuk
op het eind van spoor 425 pas waar als hij het tot op ongeveer 10 meter genaderd is. Hij zet
een snelremming in, maar kan niet voorkomen dat de trein met een harde klap tegen het
stootjuk botst. De trein schuift circa 10 meter over het stootjuk en komt tot stilstand. Direct
na de botsing plaatst de machinist een alarmoproep en neemt contact op met de
treindienstleider om daarna de trein te verlaten.
En dan een foto van de versiering van het gebouw er bij , wat een prutsers bij de NS .
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:39:38 #294
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_65720602
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Brembo het volgende:

[..]

En dan een foto van de versiering van het gebouw er bij , wat een prutsers bij de NS .
Dat rapport is opgesteld door de Inspectie van Verkeer en Waterstaat, niet door de NS
pi_65720679
Op de valreep nog een paar foto's:


Dieselloc 6416 op de terugweg vanaf Veendam naar Onnen


DM'90 als vervangend materieel vanuit Zl, is met 3 stellen ook weer terug gegaan


5811 met de Vdm-shuttle, januari 2009. Gemaakt te Haren


Idem, 5811 maar dan van de achterkant
pi_65720806
Topic is bijna vol trouwens
pi_65720810
Spannend!
pi_65720813
Nog een paar!
pi_65720814
En de een na laatste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')