Richting Duitsland bedoel je?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef Wadloper het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag:
Hoe gaat de route van de Bentheimer Eisenbahn eigenlijk vanaf Coevorden Heege? Gaat deze via Zl ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Richting Duitsland bedoel je?
Deze week zijn er grensoverschrijdende proefritten voor zover ik weet: Amsterdam - Brussel v.v.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Fixers het volgende:
Vanmorgen, zo rond kwart voor zeven, wederom een Thalys op Breda. Ze wilden me niet eens even naar Brussel brengen, 'k moest gewoon met de IC en de zuurstik via Roosendaal.
Doet me wel dagen waar die Hispeed lounge op Breda voor dient: koffiekamer voor testpersoneel.
wat dacht je van naar bentheim?quote:
Rechtstreeks he. Er ligt vanaf Coevorden een dieselspoor naar Bentheimquote:
Oke, jammer dat ze niet via Zwolle gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rechtstreeks he. Er ligt vanaf Coevorden een dieselspoor naar Bentheim
Er gebeurt niet eens ietsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:02 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Oke, jammer dat ze niet via Zwolle gaan![]()
Voor Fles zijn verzameling:
http://www.ivw.nl/Images/(...)ll_tcm247-234641.pdf
ik denk dat het hierbij blijft aangezien de fabriek failliet is (of in elk geval geen treinen meer bouwt)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nou we het toch over die Protos hebben...
Rijdt dat ding nou inmiddels ook al eens ergens anders ter wereld? Of blijft het bij deze 5 of 6 stellen?
Volgens mij was dat toen de NS 150 jaar bestonden. Toen kwam er inderdaad een TGV naar Nederland. Verder een omgebouwde Koploper tot NOS-studio. ICE-demonstratie op Utrecht CS erbij. Etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef sander89 het volgende:
Met een TGV hebben ze in NL is een keer rond de 200 km/h gereden, was begin jaren 90 als proef en ook beetje promotie stunt volgens mij.
Een V is voor de vervanging van een defecte Protos, de ander is er als versterkingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag trouwens deze week weer een paar Veetjes op de valleilijn... Dit wordt net zo'n kansloos verhaal als de SM90, alleen dan nog veel sneller?![]()
volgens mij hebben de prothosjes nogal veel panne?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet![]()
Nou AnsaldoNieuweschans nog
Ik zag trouwens deze week weer een paar Veetjes op de valleilijn... Dit wordt net zo'n kansloos verhaal als de SM90, alleen dan nog veel sneller?![]()
En dan een foto van de versiering van het gebouw er bijquote:Op de dag van het voorval krijgt de machinist op spoor 423 door middel van het seinbeeld
geel in sein 1354 toestemming om naar spoor 425 te rijden. Tijdens het rijden naar spoor
425 wordt de aandacht van de machinist getrokken door de versiering van een kantoorgebouw nabij het station Amsterdam Zuid (afbeelding 6). De machinist rijdt hierdoor
verder door dan gebruikelijk om de versiering te bekijken. De machinist neemt het stootjuk
op het eind van spoor 425 pas waar als hij het tot op ongeveer 10 meter genaderd is. Hij zet
een snelremming in, maar kan niet voorkomen dat de trein met een harde klap tegen het
stootjuk botst. De trein schuift circa 10 meter over het stootjuk en komt tot stilstand. Direct
na de botsing plaatst de machinist een alarmoproep en neemt contact op met de
treindienstleider om daarna de trein te verlaten.
Dat rapport is opgesteld door de Inspectie van Verkeer en Waterstaat, niet door de NSquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Brembo het volgende:
[..]
En dan een foto van de versiering van het gebouw er bij, wat een prutsers bij de NS
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |