ja, dat zal wel. Maar wat is er dan beter? Een suf onbereikbaar Dickensesque steegje of een tent op EEN minuut kruipen van een groot Intercity-knooppunt?quote:
ja gaat hem vragen of hij een man is?quote:
Kan je geen electrische kachel ergens vandaan halen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat mijn verwarming blijkbaar gas vreet alsof het niks is
Nee, zijn vulpen zat niet vol met sperma.quote:
danny heeft een ban-scriptje van mcdavid gekocht van jullie abonnementsgeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
KUTSOFTWARE, IK KAN WEER NIET INLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, of ik even mag voelen om t zeker te wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ja gaat hem vragen of hij een man is?
De eerste natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat zal wel. Maar wat is er dan beter? Een suf onbereikbaar Dickensesque steegje of een tent op EEN minuut kruipen van een groot Intercity-knooppunt?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan je geen electrische kachel ergens vandaan halen?
Ik heb geen abo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
danny heeft een ban-scriptje van mcdavid gekocht van jullie abonnementsgeld
jij nietquote:
Dat wilde je zondag ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, of ik even mag voelen om t zeker te weten
Lidl 79euroquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]tegen de tijd dat ik daar weer geld voor heb is het zomer
Dus komt mijn vriend me zo weer ophalen en meesleuren naar zijn huis![]()
Wie zegt datquote:
79 euro te veelquote:
Jij blijkbaar ook niet?quote:
Stom dat ik mijn electrische kachel net heb weggeven, je had m zķ mogen hebbenquote:
Jij ook nietquote:
Ach johquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:03 schreef Pien85 het volgende:
Stom dat ik mijn electriche kachel net heb weggeven, je had m zķ mogen hebben
Dat klopt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |