Laten we dan maar hopn dat het touwtje van die bom niet knapt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Als de wereld niet vergaat wel ja.
Het viel mij ook laatst op tijdens het kijken van SPR. Halve film zitten denken waar ik die gast nu van ken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Fyodor het volgende:
Weet niet of het voorbij is gekomen, maar na lang denken was ik er eindelijk zelf achter gekomen waar Daniel me zo bekend van voorkwam. Hij speelde private Upham in Saving Private Ryan![]()
[ afbeelding ]
En in Rescue Dawn heeft die ook een grote rol. Vind het een erg goede acteur en een fijne nieuwe toevoeging aan de cast.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Fyodor het volgende:
Weet niet of het voorbij is gekomen, maar na lang denken was ik er eindelijk zelf achter gekomen waar Daniel me zo bekend van voorkwam. Hij speelde private Upham in Saving Private Ryan![]()
[ afbeelding ]
ow idd ja, daar ergerde ik me ook al aan hemquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je lekker op tijd mee. Ik zag het al de eerste keer dat die flapdrol op het eiland landdequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
idd hij speelt goed. Dat nerveuze gedoe de hele tijd komt erg goed en natuurlijk overquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
En in Rescue Dawn heeft die ook een grote rol. Vind het een erg goede acteur en een fijne nieuwe toevoeging aan de cast.
Haha ja dat had ik dus ook, best een schok toen hij normaal bleek te pratenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef Mirel het volgende:
In het begin toen ik Richard zag verwachtte ik altijd dat hij in z'n Fernandez accent sprak vanwege z'n rol in Suddenly Susan. (ik noem z'n accent maar Fernandez omdat het spaans is en ik de naam van z'n personage in Suddenly Susan vergeten ben)
Nou is het juist andersom, zal het heel gek vinden als ik hem in Suddenly Susan zal zien praten.
engelse accenten zijn over het algemeen niet leuk alleen bij sommige mensenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond het trouwens erger toen ik Sayid met een Engels accent hoorde
Fernandezquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef Mirel het volgende:
In het begin toen ik Richard zag verwachtte ik altijd dat hij in z'n Fernandez accent sprak vanwege z'n rol in Suddenly Susan. (ik noem z'n accent maar Fernandez omdat het spaans is en ik de naam van z'n personage in Suddenly Susan vergeten ben)
Nou is het juist andersom, zal het heel gek vinden als ik hem in Suddenly Susan zal zien praten.
So?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je lekker op tijd mee. Ik zag het al de eerste keer dat die flapdrol op het eiland landde
Ik wilde enkel aantonen dat ik gewoon keihard kont schopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |